Piotrek488

Pasjonat
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Piotrek488

    Informacje

    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      Dolnośląskie

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AVJ
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB
    1. Piotrek488

      Też chętnie bym się go pozbył jak problem powróci jednak będzie mnie irytował święcący MIL, a nie wiem czy jest tak prosto go wyłączyć. Drugą opcją będzie założenie nowych ślizgów do starego org napinacza i jego montaż.
    2. Piotrek488

      Wszystko sprawdziłem według twojego opisu przed napisaniem na forum ( zapomniałem o tym napisać). Stara cewka ma 14ohm i próbowałem twoich metod jednak check świeci cały czas. Przeszukałem alledrogo i trafiłem na nową cewkę 180PLN jednak sprawdziłem na stronie ich sklepu internetowego i tam o dziwo koszt 60PLN, natychmiast zamówiłem. Po otrzymaniu części i jej montażu wszystko wyglądało, ok jednak po 20km zaświecił check. Wtedy wykonałem twoją procedure i trzeci dzień jest spokój. Zobaczymy jak długo. Z rana ok 1sec słychać grzechotanie ale myślę, że nie będę narazie tego rozbierał.
    3. Piotrek488

      Witam, Czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam tak samo.
    4. Piotrek488

      Witam wszystkich, Przeczytałem kilkadziesiąt stron tego wątku jednak nurtuje mnie jedno pytanie, czy komuś udało się uszczelnić cieknącą cewkę z wtyczki?, lub czy ktoś dokładnie zlokalizował wyciek? Np czy jest on z pomiędzy pinów a plastiku? Wymieniłem ten nieszczęsny napinacz na SWAGA i po 2 latach kiedy już wygasła gwarancja zaczął cieknąć i to dość mocno. Ze starego napinacza przekładałem cewkę jednak pojawia się check. Teraz zastanawiam się nad zakupem nowego napinacza i przełożeniu cewki ponieważ jej samej nigdzie nie mogę zdobyć. SWAGA nie polecam.