bandi1705
Pasjonat-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bandi1705
Informacje
-
Imię
Maciek
-
Miasto
Świętokrzyskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kolego sprawdz zawór EGR tez kiedys miałem taki problem, że auto nie miało mocy. Uszkodzony byl EGR a dokładnie ta ośka na której jest klapka, która się uchyla miała luz i doladowanie leciało w bok mimo że komputer nie widział błędu ponieważ według niego EGR był zamknięty
-
bandi1705 obserwuje zawartość BRD błąd P0101
-
Wyskakuje mi taki błąd, głównie przy mocnym przyspieszaniu. Przepływomierz podaje wartości takie same między wartością wymagana, a rzeczywistą. Po odpieciu przepływki pokazuje zupełnie inny błąd. Miałem kiedyś podobny problem, wtedy tuner mi chyba usunął egr z komputera(wartości w grupie 003 w ostatnim bloku są 0.0% więc wydaje mi się że usunięty), ale nie jest zaślepiony fizycznie, czy może być tak że puszcza ciśnienie do tej rurki, która doprowadza spaliny, a nie jest zaślepiona?? W ten sposób wywala taki oto błąd??
-
Próbowałem ruszyć delikatnie śrubami, ale nic to nie dało może zbyt delikatnie. Powiedz mi jak w tym viakenie wejdę w adaptacje i kanał 001 wyświetli się napis set light to muszę nacisnąć enter??
-
Już pytałem na grupie na Fb czy ktoś w Kielcach posiada zero odzewu...
-
Nie posiadam
-
Co robię nie tak z tym ustawieniem świateł?? VID_20200302_151237.mp4
-
A jak z tymi wartościami napięcia?? To jest od czujnikow?? Czy te procentowe wartości są od czujnikow?? W tej instrukcji jest ze nie może być błędów w sterowniku a mi po wykasowaniu ciągle powraca reflektor nie ustawiony. Nawet jak szybko przechodzę do adaptacji to znów błąd wyskakuje.
-
A jak z tymi wartościami napięcia?? To jest od czujnikow?? Czy te procentowe wartości są od czujnikow??
-
Nie
-
Problem pojawił się po naprawie cięgna przedniego czujnika poziomowania xenonu. Lampy świeciły nisko, nawet bardzo kilka metrów przed auto. Chciałem je trochę ręcznie podnieść bo trase miałem do zrobienia, a że to sobota po południu stacje diagnostyczne nie działają. Posiadam viaken its 5053 podłączyłem tester i postępowałem tak jak w linku poniżej, jednak pojawił się błąd światła nie ustawione. Sprawdzałem bloki pomiarowe w kanale 55 i blok 004 pokazuje wartości 3.98v i 5.12v, nie ma reakcji na bujanie autem. W blokach chyba 002 są jakieś wartości procentowe i te wartości zmieniaja jak bujam autem. Tutaj wartości się zgadzają, są prawie równe (około 40% +/-1%). Może coś źle robię z tym ustawianiem testerem. Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS® WWW.VAG-COM.PL
-
A czy po wyjęciu i założeniu reflektorów jakś adaptacja jest potrzebna?? Da się bez zdejmowania zderzaka lampy wyjąć?
-
Robił ktoś z kolegów czyszczenie soczewek w bixenon A4 B7?? Świecą dobrze ale po 11 latach można by troszkę wyczyścić ???
-
Kilka osób mi mówiło, że Brd wytrzyma 450nm, prawda to?
-
-