Skocz do zawartości

bandi1705

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bandi1705

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Świętokrzyskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kolego sprawdz zawór EGR tez kiedys miałem taki problem, że auto nie miało mocy. Uszkodzony byl EGR a dokładnie ta ośka na której jest klapka, która się uchyla miała luz i doladowanie leciało w bok mimo że komputer nie widział błędu ponieważ według niego EGR był zamknięty
  2. bandi1705

    BRD błąd P0101

    Wyskakuje mi taki błąd, głównie przy mocnym przyspieszaniu. Przepływomierz podaje wartości takie same między wartością wymagana, a rzeczywistą. Po odpieciu przepływki pokazuje zupełnie inny błąd. Miałem kiedyś podobny problem, wtedy tuner mi chyba usunął egr z komputera(wartości w grupie 003 w ostatnim bloku są 0.0% więc wydaje mi się że usunięty), ale nie jest zaślepiony fizycznie, czy może być tak że puszcza ciśnienie do tej rurki, która doprowadza spaliny, a nie jest zaślepiona?? W ten sposób wywala taki oto błąd??
  3. Próbowałem ruszyć delikatnie śrubami, ale nic to nie dało może zbyt delikatnie. Powiedz mi jak w tym viakenie wejdę w adaptacje i kanał 001 wyświetli się napis set light to muszę nacisnąć enter??
  4. Już pytałem na grupie na Fb czy ktoś w Kielcach posiada zero odzewu...
  5. Co robię nie tak z tym ustawieniem świateł?? VID_20200302_151237.mp4
  6. A jak z tymi wartościami napięcia?? To jest od czujnikow?? Czy te procentowe wartości są od czujnikow?? W tej instrukcji jest ze nie może być błędów w sterowniku a mi po wykasowaniu ciągle powraca reflektor nie ustawiony. Nawet jak szybko przechodzę do adaptacji to znów błąd wyskakuje.
  7. A jak z tymi wartościami napięcia?? To jest od czujnikow?? Czy te procentowe wartości są od czujnikow??
  8. Problem pojawił się po naprawie cięgna przedniego czujnika poziomowania xenonu. Lampy świeciły nisko, nawet bardzo kilka metrów przed auto. Chciałem je trochę ręcznie podnieść bo trase miałem do zrobienia, a że to sobota po południu stacje diagnostyczne nie działają. Posiadam viaken its 5053 podłączyłem tester i postępowałem tak jak w linku poniżej, jednak pojawił się błąd światła nie ustawione. Sprawdzałem bloki pomiarowe w kanale 55 i blok 004 pokazuje wartości 3.98v i 5.12v, nie ma reakcji na bujanie autem. W blokach chyba 002 są jakieś wartości procentowe i te wartości zmieniaja jak bujam autem. Tutaj wartości się zgadzają, są prawie równe (około 40% +/-1%). Może coś źle robię z tym ustawianiem testerem. Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS® WWW.VAG-COM.PL
  9. A czy po wyjęciu i założeniu reflektorów jakś adaptacja jest potrzebna?? Da się bez zdejmowania zderzaka lampy wyjąć?
  10. Robił ktoś z kolegów czyszczenie soczewek w bixenon A4 B7?? Świecą dobrze ale po 11 latach można by troszkę wyczyścić ???
  11. Kilka osób mi mówiło, że Brd wytrzyma 450nm, prawda to?
  12. To odbijać kevlarem?? Poniżej wykres
  13. bandi1705

    Ocena wykresu

    Prośba o ocenę wykresu z hamowni. Auto było na poprawę po usunięciu dpf.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...