Skocz do zawartości

AuVi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AuVi

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia AuVi

0

Reputacja

  1. AuVi

    Świecąca kontrolka AIRBAG.

    Cześć Podczas sprawdzania silniczka od klimy, który znajduje się za schowkiem po zdjęciu jego i odłączeniu kostki załączyłem zapłon żeby sprawdzić czy silniczek chodzi. Niestety nie przemyślałem tego, że kostka od włączania i wyłączania poduszki pasażera w schowku jest odłączona. Efekt tego jest taki, że zapalił mi się czerwony napis AIRBAG na desce - po podłączeniu VCDS LITLE przez kabel VIAKEN KKL nie chce się połączyć z modułem poduszek powietrznych. Co mogło pójść tutaj nie tak? Czy zwykły VCDS LITLE jest zbyt ubogi żeby zlokalizował i usunął błędy z sterownika poduszek? Gdzie szukać problemu i jak go ewentualnie rozwiązać?
  2. Sorki sporo czytam o tym wszystkim i trochę mi się pokręciło. Czyli co wymiany wyszły na dobre czy raczej lipa? Wyniki logów wykluczają nieszczelność w układzie dolotowym? Dalej jest zbyt uboga mieszanka czy już jest lepiej? Kata ewentualnie mogę wyciąć w piz*u byle żeby mi nie robili problemów na przeglądzie. Postaram się go w tygodniu wykręcić i zobaczę jak wygląda w środku. Jeżeli chodzi o cofanie zapłonu to wiem że ma być najlepiej zero ale jakie wartości są dopuszczalne.
  3. Cześć Zmieniłem świece na NGK PFR6Q oraz wsadziłem nową przepływkę BOSCHA zalałem również benzyny 98. Samochód znacznie lepiej odpala i jakby trochę lepiej się zbierał ale jakiejś ogromnej różnicy nie odczuwam. Cofanie zapłonu jak było tak jest dalej niestety (jedynie zamiast jak to wcześniej było wartości w okolicach 9 pojawiają się maksymalnie 4.5... Co dalej sprawdzić? Szczelność dolotu i ciśnienie paliwa? Zrobiłem logi dynamiczne o których pisałeś: http://vaglogi.pl/log-003_020_033_Eq633T.html http://vaglogi.pl/log-002_033_4V0h42E.html Nie usunąłem wcześniejszych logów dlatego te aktualne będą niżej.
  4. Kompletnie o tym nie pomyślałem... Zielony jestem w tych tematach, a od czegoś muszę zacząć żeby nie latać z każdą pierdołą do mechanika Więc tak, jeżeli jutro znajdę czas to jeszcze raz jego przepływkę wrzucę do siebie i puszczę logi 2+33+20, jakie wartości w 2+33 będą prawidłowe? Jeżeli wyjdzie na to że dolot jest szczelny to mam zrzucić kata i sprawdzić czy jest drożny? I sprawdzić kompresie na każdym z cylindrów? Dziś zauważyłem że ten łącznik za katem jest delikatnie postrzępiony, może to mieć jakiś wpływ na to wszystko jeżeli okazałoby się że jest dziurawy? Czasem mi buczy ale nie zawsze z okolic nóg pasażera.
  5. Podmieniłem przepływkę na tą z bexa kolegi i wychodzi na to że moja przepływka jest padnięta... Zawyża sporo wartości ale cofanie zapłonu pozostaje. Szarpanie przy przyśpieszaniu jakby trochę zelżało spokojnie wkręca się do ponad 6 tyś. W poniedziałek kupię świece i zmienię na te co wymieniłeś wyżej. Postaram się jeszcze sprawdzić szczelność dolotu tylko nie wiem skąd ogarnąć kompresor... Ile barów dmuchać w dolot żebym mi czegoś nie rozsadziło? http://vaglogi.pl/log-020_003_1fx248.html
  6. Dzisiaj zerknę do tej przepływki - chciałbym ją sprawdzić czy jest sprawna i teraz pojawia się pytanie czy przepływka z BEX 'a B6 podejdzie do mojej B7 BFB czy będzie złe parametry wskazywać? Kumpel ma B6 BEX i mógłbym jego przepływkę wsadzić i logi zrobić ale nie wiem czy jest sens. Jeżeli przyczyna mogłaby być z winy przepływki to czy jak ją odepnę to cofanie zapłonu nie powinno w jakimś stopniu się zmniejszyć?
  7. Usunąłem bezpośrednio przed testem na poboczu. 115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_25M37B.html
  8. Bez LPG, błędy były skasowane nawet jak ich nie było gaz ciągle w podłodze był... Zaraz spróbuję jeszcze raz je zrobić ale wątpię żeby coś się zmieniło. Co do przepływki to seria z tego co mi wiadomo. I co z tym fantem zrobić?
  9. Cześć Zrobiłem logi o których pisaliście. Gdyby było coś jeszcze trzeba zrobić to piszcie. Błędy usuwałem z 4/5 dni temu i jak dziś skanowałem to nic nie wyskoczyło, również po logach nic się nie pojawiło. Miałem problem wejść na 6 tyś obrotów bo szarpało, dopiero przy drugiej próbie wchodził trochę wyżej. Szarpanie delikatne jest również odczuwalne w zakresie mniej więcej od 2 do 3 tyś obrotów. Statyczne 32:http://vaglogi.pl/log-032_263FeWw.html Statyczne 001+003 :http://vaglogi.pl/log-001_003_sK5N7.html Statyczne i dynamiczne 002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_u0sD8e0.html Dynamiczne 115+118:http://vaglogi.pl/log-115_118_Y45D8.html Dynamiczne 003+020:http://vaglogi.pl/log-003_020_WpU62.html
  10. Okej, jutro postaram się zrobić te wszystkie logi przed i po skasowaniu błędu. Zrzucę też misę w przyszłym tygodniu zobaczę tego smoka bo i tak wymiana oleju mi się zbliża bodajże do 10 tys zostało jakieś półtora tysiąca kilometrów. Ciekawi mnie jeszcze czy przyczyną porannego hałasowania napinacza przez 2/3 sekundy nie jest zaworek zwrotny który nie trzyma oleju? Żeby sprawdzić jakiej firmy mam napinacz muszę zrzucać jakąś osłonę? Z tego co widziałem jest jakaś tabliczka znamionowa z tyłu z logiem audi ale nie wiem czy to jest od napinacza. Jeszcze jedno pytanie, czy problemem z napinaczem mógł zacząć się od dolania innego oleju niż był zalany w aucie? Wcześniej bodajże był zalany MOTUL 5w40 a ja dolałem jakieś 500/700 ml oleju z marketu 5w40 firmy nie pamiętam musiałbym butelki poszukać ale będzie to coś w stylu "CASTROL" itd. Oleju musiałem dolać bo przez połamaną miarkę bagnetu mi uciekał.
  11. Zrobiłem dziś logi dynamiczne przy spokojnej jeździe w mieście 90+93. Resztę zrobię w piątek bo w tygodniu musiałbym późnym wieczorem jechać żeby na spokojnie zrobić normalne logi dynamiczne. http://vaglogi.pl/log-090_093_lf5h24C.html Wyżej daje link. Czy winny może tu być czujnik położenia wału czy coś w tym stylu? Z tego co czytałem jednym z tych objawów jest właśnie długie kręcenie, i delikatne falowanie obrotów na zimnym, waha się to między 650/700-900 obrotów czasem jakby prawie przygasał.
  12. Po robocie postaram się zrobić to co mówisz, co do napinacza to nie jestem pewien. Mam faktury na naprawę rozrządu, był robiony jakieś 40 tyś temu ale czy łańcuch i napinacz był robiony to nie wiem bo nazwy po szwedzku mało mówią nawet po przetłumaczeniu.
  13. Cześć Od pewnego czasu mam problemy, co jakiś czas zapala się check który znika po przejechaniu 100/200 km. Po podłączeniu VCDS LITE wyskakują takie błędy: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent (błąd po usunięciu wraca) 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 (pojawia się i znika sam, po usunięciu też nie wraca od razu) Check zapala się tylko wtedy kiedy robię dłuższe trasy, a prędkość wynosi ponad 100km/h chodź nie za każdym razem, znika sam po przejechaniu 100/200 km. Mam wrażenie jakby trochę za długo kręcił chodź nie zawsze to występuje czasem odpali od strzała a czasem chwilę kręci zanim odpali. Występują tez czasem delikatne szarpnięcia podczas przyśpieszania. Gadałem z gościem to mówił że może to być napinacz albo łańcuch, kazał mi zrobić logi 90+91+93 statycznie ale z tego co patrzę to chyba wszystko jest w normie. http://vaglogi.pl/log-090_091_093_G22r4ej.html?fbclid=IwAR16-tlfqZryNHNBTHezQKqjj6YeSdwqJkl5PY_GOgmpX7RHgRKyCvIsHiE
  14. 1. Co do oleju to ci nie powiem bo auto mam 2 tyg i zero informacji co było u poprzedniego właściciela, poziomu nie sprawdzałem bo takie rzeczy zaczęły się dziać dopiero jak przyszły przymrozki. 2. Także mogę go lać do skrzyni zamiast ori? Orientujesz się ile tego oleju wchodzi? 3. Jesteś w stanie mi polecić jakiś dodatek? W aso mają takie zestawy? Udzielą mi info ile oleju i jaki dodatek w jakiej ilości?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...