Skocz do zawartości

zentiro2000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zentiro2000

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Strzałkowo

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zentiro2000

0

Reputacja

  1. Czy jesteś w stanie podzielić sie informacją gdzie co zmienić albo czy była by możliwość żebym wysłał ci mape a ty mi to zmienił oczywiście nic za darmo?
  2. Tak jak w temacie mam problem z niską temperaturą spalin podczas wypalania DPF-a ledwo osiąga 500/530 stopni podczas jazdy żeby wypalić muszę go przepędzić na wysokich obrotach na sekwencji bo auto jest w automacie.
  3. Ja jak regenerowałem swój to wybrałem płukanie i według mnie dobrze to zrobili
  4. Z tego co sie orientuje 62g to sporo jak na dpf najlepiej by było go wyciągnąć i wymienić albo chociaż wyczyścić
  5. Witam mam problem z DPF filtr był już wyciągany i czyszczony mechanicznie i pomogło to na 4000km ale po tym przebiegu włączyła się znowu kontrolka i po wypaleniu przejechałem 700km i znowu to samo a następnie 400 ale po tym wypaleniu dpf załącza się co 100-150km Może ktoś ma pomysł co by mogło być? Dodam jeszcze że moja jazda to głównie trasa bo dziennie robie 40-60km rano 20-30 i popołudniu to samo. Czy problemem może być urwana szpilka w kolektorze wydechowym? Proszę o pomoc
  6. Tak ja w temacie mam problem z Coding ii i z Security Access i cokolwiek próbując wpisać żeby np włączyć wypalanie dpf jest odrzucane i wyskakuje error 22 szukałem rozwiązania ale nic nie zadziałało może ktoś ma jakikolwiek pomysł co z tym zrobić?
  7. Niestety próby wypalenia na trasie nie dały skutku był już za bardzo zawalony i trzeba było go wyczyścić mechanicznie i już śmiga zrobione zostało na nim jakieś 1400km i jest narazie dobrze
  8. Zaczął bym od sprawdzenia przepływomierza, możliwa też jest pompa paliwa (za niskie ciśnienie paliwa), regulator ciśnienia paliwa, dziura/nieszczelność w dolocie lub uszkodzenie któregoś wtryskiwacza
  9. Okazało się że faktycznie Termostat który był już wymieniony jest uszkodzony i teraz po wymianie wszystko ładnie śmiga i dogrzewa się bez problemu dziękuję za Pomoc Pozostało jeszcze ogarnąć DPF i można jezdzić
  10. Dziękuję za informacje Jutro postaram się kupić taki termostat o ile będzie to u mnie możliwe i wymienie zobaczymy czy coś to da
  11. Witam mam problem w moim Audi a4 b7 mianowicie od kiedy kupiłem auto ma 2 problemy pierwszy z temperaturą na postoju potrafi osiągnąć 90 stopni a gdy tylko gdzieś nią pojadę odrazu temperatura spada między 60/70 wimieniony został termostat i czujnik a drugi problem polega na częstym zapychaniu się DPF i przechodzeniu auta w tryb awaryjny czy to może być powiązane i czy da sie to jakoś łatwo naprawić? Z góry dziękuję za podpowiedzi :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...