Skocz do zawartości

Jakub991227

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jakub991227

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Ostrów Wielkopolski

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jakub991227

1

Reputacja

  1. Jakub991227

    Odma

    Na pewno trzeba będzie na coś przykleić lub uszczelnić, nie mam jak sprawdzić tego bo denka też już nie mam. Na aukcji na przedostatnim zdjęciu jest pokazane prawdopodobnie że aby wypchnąć to denko, trzeba włożyć coś przez ten otwór i jakoś wypchnąć.
  2. Jakub991227

    Odma

    Cała membrana trzyma się na takim pierścieniu, podważyłem go i cale zeszło, od góry jest sprężyna i ten plastik ale nie pamiętam już jak to wyglądało bo mi gdzieś sprężyna zginęła
  3. Jakub991227

    Odma

    Teoretycznie pokrywa zaworów jest nierozbieralna ale ostatnio po wymianie u mnie na sprawną, wziąłem starą która była i tak na śmieci pod młotek i kilka razy uderzyłem w plastikowy okrąg to idealnie na krawędzi całe kółko ładnie odeszło, jakby było tam klejone. Czyli jakby się postarać to bez rozcinania brzeszczotem pokrywy, można pokombinować i jakoś odczepić ten plastik na samej górze ;)
  4. Czas wrócić do tematu, za 20 zł sprawna pokrywa z odma, kopcenie ustało, z silnika nie cieknie nigdzie, oleju już nie bierze ^^ Teraz mam pytanie, na jaki olej polecacie zmienić castrola? Dotychczas 5w30 ll zmieniany co 10/15k, a dużo złego się o tym oleju naslyszalem i chciałbym zmienić na coś lepszego, myślałem o motulu I takie pytanko, da się sprawdzić jakoś czy samochód ma wycięty dpf? Bo auto od tamtego rozwiązania problemu zrobiło ok 2kkm i według właścicielki chmurki dymu podczas jazdy nie puściło, a samochód zachowuje się całkiem normalnie. A wiem że według vin i książek ma dpf
  5. Robiłem z patentem z innego tematu że 2cm kółko wyciąć i jakoś membrane wyciągnąć to tak właśnie zrobiłem, nie miałem teraz możliwości zrobienia podkladki, ale narazie jeżdżę i działa elegancko wszystko
  6. Jako że w bliższej i dalszej okolicy pokrywy nie ma żadnej, postanowiłem zrobić z tym wycięciem, zrobiłem to kółeczko, udało mi się wypruć połowę tej gumki, skleiłem i sylikonem uszczelniłem, nowa uszczelka, skręciłem, odpaliłem i teraz czuć że dmucha na jałowych obrotach. Po rozgrzaniu widać parę, powinno być ok. Na początku gdy olej się rozgrzewal trochę pokopcił, pierwsza jazda niebieskiego bąka puścił, pogrzałem go, i już ani przy przyspieszaniu ani na postoju dymka nie puści, chyba działa. Ciekawe jak teraz ze znikaniem oleju będzie Jak mocno dokręcacie pokrywę zaworów? Dokrecalem od środkowych do zewnętrznych małą grzechotką tak żeby torxa nie zjechać, chyba może tak być?
  7. A, montować na samą nową uszczelke, czy silikon też dać?
  8. Jade jutro do znajomego i dopasuje mi coś od 1.9/2.0 byle była sprawna
  9. Zdemontowałem pokrywe zaworów, o ile wdmuchnąć powietrze się da ale bardzo ciężko, nawet przez sprężarkę, o tyle zaciągnąć się za cholerę nie da. Czyli muszę szukać takiej pokrywy żeby dało się zaciągnąć powietrze?
  10. Ale to chyba wtedy tylko odpowietrznie będzie ok ale olej będzie znikał, trochę ryzykowne chyba
  11. Rozgrzalem samochód, puszczal niebieskiego dymka przy przyspieszaniu, przyjechałem, kopcił na biało, macha w górę, odkręciłem korek oleju że aż go wyrzuciło, olejem obrzygało pokrywe górną, przestał dymic na postoju. Sciagnalem przewód odmy i na niskich ani na wyższych obrotach para nie leci, ale olej w wylocie jest. Czeka mnie wymiana całej pokrywy? Czy da się wyczyścić odme? Przy bagnecie, wokół korka wlewu mokro od oleju.
  12. Witam, ostatnio miałem problem z ubywaniem oleju w bpw, brał ok litr na 2kkm, uszczelniłem wycieki na wiazce pd i przestał brać olej o połowę. Po przejechaniu ok 1km od tej naprawy zauważyłem że gdy się zatrzymam w mieście na światłach i ogólnie na postoju i jałowych obrotach zaczyna pojawiać się dym, biały kolor, i jak cały czas stoję to kopci, gdy się ruszy przez chwilę ten biały leci i trochę niebieskiego (chyba, trudno ocenić kolor w tych lusterkach), i całkowicie przestaje, auto trzyma moc jak należy, w środku słychać delikatny gwizd turbo między 1800 a 2000 rpm a zauważyłem na zewnątrz że jak ktoś przyspiesza to słychać turbo jakby samochód był na pełnym przelocie, turbo było regenerowane w niemczech ok 55kkm temu, czyżby znowu padało? Dodam ze nie zauważyłem ubytku płynu, pod korkiem czarno, z początku myślałem że głowica pękła Jak myślicie, turbo czy panewki puszczają? Na zimnym silniku nic nie kopci
  13. Nie jeden raz myjką pod dużym cisnieniem próbowałem, nawet zeskrobać paznokciem tego nie idzie, nie wiem czym to usunąć
  14. Nie wiem skąd to się wzięło ale jest tylko z prawej strony, żadnej szczotce się nie poddaje, słaba chemia nie daje rady, mocniejszej nie stosowałem, czym to zmyć? Tak żeby lakieru za bardzo nie zjechać
  15. Jakub991227

    BPW zmiana oleju

    Jednak było to, pod samochodem już sucho:)) olej był uzupełniony mam nadzieję że ostatni raz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...