Jump to content

ShaDowVyv

Pasjonat
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About ShaDowVyv

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Bytom

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki wielkie, po wymianie już nie rzuca tak tym silnikiem i nic nie faluje. Dzięki za pomoc ;D
  2. A no to muszę zamówić, bo w sklepach raczej ori nie dostane.
  3. Dzięki wielkie Mam nadzieję że uda mi się dorwać to jutro gdzieś na miejscu, bo boje się jeździć z tym wypadaniem zapłonu Po wymianie dam znać czy pomogło ;D
  4. Wiesz może jak jest z dostępem do niego? Da rade od góry? Mam nadzieję że to będzie to, bo jeszcze troszkę muszę przy nim zrobić a budżet zaraz się skończy xD
  5. Czy chodzi o odpowietrznik skrzyni korbowej?
  6. Zasysa i strasznie ciężko go wyciągnąć. Pod kolektorem dolotowym? Widać go i jest dostęp z góry, coś takiego jak na zdj? Dopiero się ucze powoli mechaniki i tego silnika ;D
  7. Witam, od kilku dni posiadam B6 1.8t BEX. Żeby się nie rozpisywać miał m.in. błąd 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. Wyczytałem że wyczyszczenie i adaptacja przepustnicy może pomóc, uznałem to za dobry trop, bo na autostradzie przy wyższych obrotach auto "dławiło się", tak jakby ktoś naciskał hamulec na chwilę i puszczał. Dzisiaj odkręciłem, wyczyściłem, zrobiłem adaptacje vagiem i obroty zaczęły falować i rzuca silnikiem na wolnych obrotach. Pojawił się błąd 17705 - pressure drop between turbo and throttle valve (check d.v. ) i wypadanie zapłonów. Obroty skaczą mniej w
  8. ShaDowVyv

    Kluczyk

    Dzięki wielkie za linka, docięcie grotu wydaje mi się że będzie tańsze od dorobienia kluczyka Dziękuje bardzo za pomoc, miłego wieczoru ;D
  9. ShaDowVyv

    Kluczyk

    Aktualnie też otwieram przez zamek, bo nie chce zgubić tej płytki a obudowa nie pozwala na klikanie ;/
  10. ShaDowVyv

    Kluczyk

    Ten grot podejdzie pod scyzoryk? Chciałem zrobić to jak najtaniej się da, bez dorabiania bo z kasą słabo ;/ BTW, jednym przyciskiem otwieram i zamykam auto, a drugi przycisk po przytrzymaniu to tylko migają mi kierunki. Od czego to jest? To moje pierwsze auto i mam je zaledwie tydzień, więc jeszcze dużo rzeczy muszę się nauczyć ;D
  11. ShaDowVyv

    Kluczyk

    Witam, od kilku dni jestem posiadaczem A4 B5, 1.6 1997 i przy zakupie dostałem tylko jeden kluczyk, który nie był do końca sprawny. Po otwarciu znalazłem poklejoną taśmą płytkę od centralnego z dwoma przyciskami, gdzie w obudowie jest tylko jeden przycisk. Szukałem na internecie obudowy żeby to wszystko spasować ale bezskutecznie. Jak już są z dwoma przyciskami to tylko scyzoryki. Czy wie ktoś jak tego szukać albo co z tym zrobić? Obudowa jest nieoryginalna, grot (HAA AKS) według mnie jest wzięty z kluczyka zapasowego, a pilot może od scyzoryka i wciśnięty w tą obudowę. Szukałem już na in
×
×
  • Create New...