Skocz do zawartości

ShaDowVyv

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ShaDowVyv

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Bytom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ShaDowVyv

0

Reputacja

  1. Żadnych błędów, (oprócz uwalonej grzałki sondy ale to dłuższy czas). W tym tygodniu chyba kupie i wymienię, czujnik temperatury sprawdzony. Mam wrażenie że podczas jazdy z włączoną klimą ten problem nie występuje ale nie mam czasu na testy. Dziwi mnie tylko to że długa trasa a on dalej nie zagrzany, nawet jakby był cały czas otwarty to w końcu by się nagrzał (wydajny układ chłodzenia najwidoczniej )
  2. Witam, ostatnio jechałem nad morze z 700km i cały czas wskazówka pomiędzy 50 a 90 (podpiąłem interfejs i wskazania były takie sam - 75stopni), wąż górny od chłodnicy ciepły, obydwa węże od nagrzewnicy tak samo. Do 90 stopni dochodziło tylko podczas jazdy po mieście, czyli jak auto co jakiś czas stawało na światłach. Ogólnie auto ostatnimi czasy długo się nagrzewało, ale w mieście jak już się nagrzało tak trzymało. Normalnie już bym wymieniał termostat ale nawet jakby był cały czas otwarty to w trasie silnik raczej by się zdążył nagrzać do tych 100 stopni, czy tu komputer wszystkim steruje i może być wina czegoś innego? Miał ktoś może taki problem, co i jak najlepiej sprawdzić? Pozdrawiam ;D
  3. Dzięki wielkie, po wymianie już nie rzuca tak tym silnikiem i nic nie faluje. Dzięki za pomoc ;D
  4. A no to muszę zamówić, bo w sklepach raczej ori nie dostane.
  5. Dzięki wielkie Mam nadzieję że uda mi się dorwać to jutro gdzieś na miejscu, bo boje się jeździć z tym wypadaniem zapłonu Po wymianie dam znać czy pomogło ;D
  6. Wiesz może jak jest z dostępem do niego? Da rade od góry? Mam nadzieję że to będzie to, bo jeszcze troszkę muszę przy nim zrobić a budżet zaraz się skończy xD
  7. Czy chodzi o odpowietrznik skrzyni korbowej?
  8. Zasysa i strasznie ciężko go wyciągnąć. Pod kolektorem dolotowym? Widać go i jest dostęp z góry, coś takiego jak na zdj? Dopiero się ucze powoli mechaniki i tego silnika ;D
  9. Witam, od kilku dni posiadam B6 1.8t BEX. Żeby się nie rozpisywać miał m.in. błąd 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. Wyczytałem że wyczyszczenie i adaptacja przepustnicy może pomóc, uznałem to za dobry trop, bo na autostradzie przy wyższych obrotach auto "dławiło się", tak jakby ktoś naciskał hamulec na chwilę i puszczał. Dzisiaj odkręciłem, wyczyściłem, zrobiłem adaptacje vagiem i obroty zaczęły falować i rzuca silnikiem na wolnych obrotach. Pojawił się błąd 17705 - pressure drop between turbo and throttle valve (check d.v. ) i wypadanie zapłonów. Obroty skaczą mniej więcej 720-760. Wcześniej nie miałem problemów oprócz tego lekkiego dławienia na autostradzie a teraz jest tragedia, więc myśle że wina leży gdzieś po stronie przepustnicy. Mogłem w jakiś sposób uszkodzić przepustnice? Nie miałem uszczelki więc przykręciłem ze starą, może to mieć wpływ? Może przepustnica jest uszkodzona, procenty po adaptacji były 16,4% i 83,2 - 83,6 (tu wartość skakała pomiędzy) Po skasowaniu błędu obroty wzrastały do 1200 i po kilkunastu sekundach sytuacja wracała po złapaniu błędu Co zrobić żeby nie rzucało tak silnikiem a najważniejsze żeby nie wypadał zapłon? Dopiero co auto kupiłem a już zepsułem, proszę o pomoc
  10. ShaDowVyv

    Kluczyk

    Dzięki wielkie za linka, docięcie grotu wydaje mi się że będzie tańsze od dorobienia kluczyka Dziękuje bardzo za pomoc, miłego wieczoru ;D
  11. ShaDowVyv

    Kluczyk

    Aktualnie też otwieram przez zamek, bo nie chce zgubić tej płytki a obudowa nie pozwala na klikanie ;/
  12. ShaDowVyv

    Kluczyk

    Ten grot podejdzie pod scyzoryk? Chciałem zrobić to jak najtaniej się da, bez dorabiania bo z kasą słabo ;/ BTW, jednym przyciskiem otwieram i zamykam auto, a drugi przycisk po przytrzymaniu to tylko migają mi kierunki. Od czego to jest? To moje pierwsze auto i mam je zaledwie tydzień, więc jeszcze dużo rzeczy muszę się nauczyć ;D
  13. ShaDowVyv

    Kluczyk

    Witam, od kilku dni jestem posiadaczem A4 B5, 1.6 1997 i przy zakupie dostałem tylko jeden kluczyk, który nie był do końca sprawny. Po otwarciu znalazłem poklejoną taśmą płytkę od centralnego z dwoma przyciskami, gdzie w obudowie jest tylko jeden przycisk. Szukałem na internecie obudowy żeby to wszystko spasować ale bezskutecznie. Jak już są z dwoma przyciskami to tylko scyzoryki. Czy wie ktoś jak tego szukać albo co z tym zrobić? Obudowa jest nieoryginalna, grot (HAA AKS) według mnie jest wzięty z kluczyka zapasowego, a pilot może od scyzoryka i wciśnięty w tą obudowę. Szukałem już na internecie tematów o kluczykach ale nie znalazłem żadnej przydatnej informacji. Zdjęcia w załącznikach Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...