Kejsiq
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Kejsiq
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Płock
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Kejsiq
0
Reputacja
-
Też dzwoniłem brak możliwości BFB świece z wadliwymi numerami padły jak muchy po założeniu lpg
-
Przewód od gazu wpiety w cewke, kilka osób na forum o tym pisało. Sam zakładałem gaz I zamiast do walka rozrządu też wpialem się w cewke I mam to samo tyle że bez błędu I na sterowniku staga.
-
Siema powiecie że idę na łatwiznę ale temat mnie przerósł. Autko to B7 1.8T Q Sline sedan. Problem jest z zawieszeniem otóż po montażu LPG dupka usiadła dosyć mocno I teraz prześwity mają się tak: -Przód 66 cm amor 1BE spring 0JF -tył 62,5 cm amor 1BE spring 0YJ Tył może tak naprawdę zostać jak jest ale przód należy posadzić o te 4 cm. Wyczytałem że można obniżyć przód wkładając podkładki od B5 ale to i tak zbyt mało... Idealnie by było gdyby udało się obniżyć przód bez ruszania tyłu. No chyba że opuścić przód podkładka od B5 A tył podnieść? Czy tył zostawić i sprężyny przód wymienić? Tylko jak dostać te z kategorii wagowej niżej? Zmieniając sprężynę kategoria niżej w razie "wu" moge wsadzić w dodatku podkładka od B5? Za dużo wątpliwości mam co radzicie?