Skocz do zawartości

Kejsiq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kejsiq

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kejsiq

0

Reputacja

  1. Też dzwoniłem brak możliwości BFB świece z wadliwymi numerami padły jak muchy po założeniu lpg
  2. Przewód od gazu wpiety w cewke, kilka osób na forum o tym pisało. Sam zakładałem gaz I zamiast do walka rozrządu też wpialem się w cewke I mam to samo tyle że bez błędu I na sterowniku staga.
  3. Siema powiecie że idę na łatwiznę ale temat mnie przerósł. Autko to B7 1.8T Q Sline sedan. Problem jest z zawieszeniem otóż po montażu LPG dupka usiadła dosyć mocno I teraz prześwity mają się tak: -Przód 66 cm amor 1BE spring 0JF -tył 62,5 cm amor 1BE spring 0YJ Tył może tak naprawdę zostać jak jest ale przód należy posadzić o te 4 cm. Wyczytałem że można obniżyć przód wkładając podkładki od B5 ale to i tak zbyt mało... Idealnie by było gdyby udało się obniżyć przód bez ruszania tyłu. No chyba że opuścić przód podkładka od B5 A tył podnieść? Czy tył zostawić i sprężyny przód wymienić? Tylko jak dostać te z kategorii wagowej niżej? Zmieniając sprężynę kategoria niżej w razie "wu" moge wsadzić w dodatku podkładka od B5? Za dużo wątpliwości mam co radzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...