Skocz do zawartości

Pewas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pewas

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Gniezno

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pewas

0

Reputacja

  1. Pewas

    Tuner TV w MMI 3G

    Ja przesłałem zdjęcia do Navipol z zapytaniem ile będzie kosztować przeróbka. Dostałem info że wygląda to na montowane już przez kogoś i na pewno trzeba przerobić instalację. Koszt wymiany tunera na dvb-t 1499zł. Taką dosłownie otrzymałem odpowiedź. Widać że temat im chyba jest mało znany bo instalacja jest oryginalnie zakładana tylko idzie na inny kraj gdzie dvb-t można byłoby sobie wsadzić głęboko w d.... Jeśli coś znajdziesz to daj mi znać. Póki co to ta cena mnie odstraszyła.
  2. Pewas

    Tuner TV w MMI 3G

    Niestety. Temat odpuściłem. Pytałem w jednej firmie i powiedzieli że trzeba wszystko wymieniać. Koszt około 1500zł. Chyba gra nie warta świeczki i ja dałem sobie spokój.
  3. Pewas

    Tuner TV w MMI 3G

    Witam i proszę o poradę. Mam auto sprowadzone z Korei. Sedan 2014r. W bagażniku jest tuner 4H0919129E. Oczywiście tutaj on nie działa. Chciałbym wymienić go na wersję europejską z końcówką C. Czy patrząc na załączone zdjęcia czegoś brakuje żeby podłączyć nowy tuner? Anteny, wzmacniacze, okablowanie itp?
  4. Niestety fotek nie robiłem. Była to bardzo szybka akcja. Naprawdę nie masz się czego bać. Zarezerwuj sobie jedno popołudnie i spokojnie wystarczy. Z mojej perspektywy to więcej jest zabawy z demontażem zderzaka niż z montażem haka. Jakby coś to pisz na priv. Chętnie pomogę.
  5. Chyba mnie nie rozumiesz....albo nie czytasz ze zrozumieniem. W pierwszym rzędzie (tym bliżej kabiny) miałem gwinty w podłużnicy w które wkręcasz śruby. W drugim rzędzie nie było płytek z gwintami więc użyłem po dwie nakrętki żeby je skontrować. Oczywiście że dałem szeroką podkładkę fi 30x12x3 żeby nakrętki nie wpadły. Z piekarzem nie masz do czynienia. A tulejki dajesz w belkę haka. Masz tam otwory fi 20 a dajesz śruby M10 które mają średnicę 10,5mm. Czyli sporo luzu pomiędzy śrubami a tulejami. Dasz bez tulejek to przy hamowaniu i ruszaniu będziesz słyszeć stuki. Poczytaj w necie jest post o Audi A3. Oczywiście możesz zamiast tulejek osadzić na nity w drugim rzędzie płytki. Twój wybór. Ale może najpierw rozbierz to wszystko, zobacz co masz, jak chcesz mieć a później doradzaj o podkładkach.
  6. U mnie było tak: w podłużnicy były płytki z gwintami w dwóch miejscach (te bliżej kabiny, w pierwszym rzędzie) czyli tam gdzie masz na zdjęciu same śruby. Te płytki z gwintami które masz, możesz wykorzystać w drugim rzędzie ale będziesz musiał wiercić otwory w podłużnicy pod nity i później zanitować. Ja zamiast tych płytek zastosowałem podwójne nakrętki.
  7. Jak odkręcisz belkę to te śruby możesz wykorzystać do montażu belki haka. One też są klasy 10,9. Jeśli chodzi o gwinty w podłużnicy to u mnie były tylko dwa, te od strony kabiny. Pozostałe dwa (od strony zderzaka) zastąpiłem nakrętkami, po dwie na śrubę tak żeby je skontrować. Jedynie żeby je skręcić to musiałem lekko opuścić zbiornik adblue po prawej stronie a po lewej tłumik. Ale to akurat nie jest dużym problemem. No i bardzo ważne żebyś miał tulejki które wchodzą w belkę. Śruba ma mniejszą średnicę niż otwory w belce i byłaby możliwość że przy ruszaniu lub hamowaniu slyszałbys stuki. Później tylko elektryka i kodowanie. Jak coś to pisz, pomogę. Wszystko sam robiłem.
  8. Regulacja opanowana. Dzięki
  9. Podziękował. Sprawdziłem i mogę się tam dostać. Pytanie tylko jakie czynności robić po kolei? Kiedy wciskam klawisz on/off/dalej to w pewnym momencie następuje poziomowanie świateł. Czy po tym regulować mechanicznie czy przed?
  10. Witam, Czy próbował ktoś przeprowadzić regulację bixenonów w polifcie? Mam bixenony nieskrętne z końcówką C. Poziomowanie przy odpaleniu działa bez zarzutów ale światła świecą bardzo blisko auta. Chciałbym je wyregulować i ustawić prawidłowo. W VCDS mam brak komunikacji ze sterownikiem 55 i 34 (poziomowanie). Wyczytałem że w polifcie wszystko jest w sterowniku 9 z racji oszczędności. I tutaj mam pytanie czy ktoś coś wie jak to ogarnąć w polifcie bo ja niestety żadnych ustawień nie mogę znaleźć. Czy jest możliwe że mój kabel tego nie ogarnia? Przeryłem wszystkie tematy ale nigdzie nie znalazłem procedury dla poliftu. Wszelkie sugestie mile widziane, z góry dzięki.
  11. Witam Czy ktoś może umieścić kodowanie do wersji poliftowej? Mam rocznik 2014, dwa wentylatory ale niestety wtyczki brak? Zakładam hak Westfalia i dedykowaną wiązkę z modułem Westfalia do tego modelu. Wszystko ogarnę oprócz kodowania. Pomożecie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...