
Kubcio
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kubcio

Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Z-G
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć Potrzebuję przeprowadzić "PODSTAWOWĄ DIAGNOSTYKĘ" samochodu, aby już na tym etapie wyeliminować i naprawić ( wymienić ) komponenty, które wykazują zużycie i generują nieprawidłowe parametry pracy. Ogólnie na forum nie znalazłem takowej "diagnostyki w pigułce" podstawowych parametrów dla każdego samochodu i silnika, a byłaby to naprawdę SUPER pomoc przy samodzielnej diagnostyce przy użyciu VCDS. Proszę więc o pomoc, a może uda nam się stworzyć w każdym dziale taki krótki praktyczny poradnik związany z diagnostyką podstawowych parametrów pracy danego silnika z konkretnymi wartościami i screenami z programu VCDS Samochód AUDI A4 B8 2.0 TFSI VCDS - wersja ENG Chciałbym sprawdzić następujące komponenty, ale po prostu nie potrafię ich znaleźć w "zaawansowanych blokach pomiarowych" bo tylko takowe są aktywne przy "silniku": - korekcję na każdym wtrysku ( np. injection amount deviation cylinder ) - sprawdzenie w jakim stanie są wtryski - wypadanie zapłonów - ogólnie czy występuje taki problem - pompę paliwową w baku - czy podaje prawidłowe ciśnienie - pompę paliwową wysokiego ciśnienia - czy podaje prawidłowe ciśnienie - napięcie sondy lambda ( np. lambda control sensor voltage ) - czy sonda jest w dobry stanie - sprawdzenie mieszanki: uboga czy bogata ( np. lambda control mixture adaptation - idle i partial ) - przepływka ( znalazłem parametr IDE00347 Air mass: actual value: 2.22 g/s ) - czy coś jeszcze należałoby sprawdzić jeśli chodzi o "powietrze" - turbina - ciśnienie ? doładowanie ? coś jeszcze ? 2. Jakie powinny być prawidłowe wartości przy parametrach jak powyżej związanych z: układem paliwowym, zapłonem, powietrzem, wtryskami, turbiną. Bardzo dziękuję za wszelkie sugestie w tym temacie
-
cześć, Wymieniałeś pompę w baku czy pompę paliwową wysokiego ciśnienia przy silniku? ( jeśli takowa jest u ciebie )
-
Antyvir zawsze usuwa mi program
-
2.0 TFSI - błąd 03015 - ASR/ESP Button (E256) jammed
Kubcio odpowiedział(a) na Kubcio temat w Audi A4 B8
Dobrzw sprawdzę. W którym miejscu dokładnie w VCDS mogę zainicjowac ruch silniczka od ręcznego aby móc wymienić klocki. Dziękuję uje -
2.0 TFSI - błąd 03015 - ASR/ESP Button (E256) jammed
Kubcio odpowiedział(a) na Kubcio temat w Audi A4 B8
Dzięki za info odnośnie komunikatu na FIS. BŁĄD skasowałem i na razie jest OK, tylko co było tego powodem bo błąd może powracać i chciałbym temu przeciwdziałać. Czy to chodzi o ten przycisk ESP OFF na środkowej konsoli? -
Cześć, Poniżej przedstawiam 2 pytanka - prośby o poradę / pomoc. Dziękuję 1. Proszę o analizę błędu ( zacięty przycisk ?! ) - log poniżej Address 03: ABS Brakes (J104) Labels:. 8K0-907-379-V1.clb Part No SW: 8K0 907 379 BF HW: 8K0 907 379 BF Component: ESP8 front H04 0030 Revision: -------- Serial number: -------------- Coding: 240504 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 7EF348F9E9F772BAA7-802A 1 Fault Found: 03015 - ASR/ESP Button (E256) jammed 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 27 Mileage: 134894 km Time Indication: 0 Date: 2019.10.18 Time: 14:27:06 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x08A2 Hex Value: 0x0031 Hex Value: 0x0198 Hex Value: 0x00FF 2. W kodowaniu ABS Brakes mam wszystko powyłączane i stąd moje pytanie czy coś nie powinno być jednak włączone ( zakodowane ) ze względów np. bezpieczeństwa lub komfortu. Przy samej próbie wejścia do sterownika ABS na ekranie FIS pojawia się napis: program stabilisation fault! i poźniej napis znika i OK - czytałem tutaj na forum, że tak "ma być" co dla mnie jest dziwne W adaptacji więc nie ma nic do zmiany ustawień:
-
Witam Proszę o pomoc w identyfikacji kodu błędu 11723. BŁĄD POCHODZIŁ OD INTERFEJSU DIAGNOSTYCZNEGO - VCDS ZABUBIŁ PLIK. WGRANIE NOWEGO FIRMWARE ROZWIĄZAŁO PROBLEM. Dziękuję
-
Może świece do wymiany
-
Witam Problem rozwiązany. Świece do wymiany
-
Przy tej pompie pisze ze pasuje do kodu silnika CDNB. Ja posiadam silnik CFKA i teraz nie wiem czy podejdzie pod mój silnik. Zamówię tą pompe i mam nadzieję że podejdzie pod mój silnik CFKA chyba że kolego masz jakieś inne lepsze info co za pompe powinienem zastosować. Jesteś jedyną osobą która podała mi numer zamiennika do mojej zabudowanej pompy 8K0 919 051R. W sklepach otrzymywalem tylko odpowiedź że nie ma zamienników do tej pompy i nie było, a jak im podawałem tą pompe z końcówką G co mi podałeś to mówią że nie jest to zamiennik pompy R i jedynie dostępne są oryginały. Dzięki za pomoc
-
Bardzo Ci dziękuję za listę - sprawdziłem sobie po numerach części z listy i są to części do pompy np. pierścień uczelniajacy, nakrętka itp. Masz może listę dedykowanych zamienników dla całej kompletnej pompy paliwa. Bardzo dziękuję
-
Witam Poszukuje pompy paliwa o numerze 8K0.919. 051 R - taka obecnie zamontowana w samochodzie. Bardzo ciężko znaleźć pompe z oznaczeniem z literką "R" na końcu - ciąg początkowych znaków jest do znalezienia ale zamiast literki R są różne inne. Co to "R" oznacza i czy można zastosować pompe z inną literką na końcu. Auto: Audi A4 B8 2.0 TFSI 180KM rok 2010 Bardzo dziękuję za pomoc