
Ziomal1985
Pasjonat-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Ziomal1985

Informacje
-
Imię
Michal
-
Miasto
Nowa sol
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
U mnie raczej z tyłu nie było nic wożone. Auto jest trochę obniżone na samych sprężynach. Raczej nie da się tam wiele zapakowac
-
Muszę chyba spróbować w innym warsztacie albo wymienić dwa łożyska ?. Martwi mnie trochę też ten luz na półosiach..
-
Ziomal1985 obserwuje zawartość Wypadanie zaplonu i Buczenie podczas jazdy
-
Witam szanownych forumowiczów. Pacjent a4 b6 1.8 bfb, napęd na przód. Od jakiegoś czasu słyszę buczenie podczas jazdy tak powyżej 60km/h a przy 70km/h najbardziej. Myślałem że to na pewno łożysko i pojechałem do mechanika. Tam panowie stwierdzili że łożyska są dobre(była próba drogowa i podnośnik) i zasugerowali wymianę opon. Zmieniłem koła z letnich na zimowe i bez efektu dalej buczy. Przy wymianie kół zobaczyłem że jest luz na półosiach i nie wiem czy to może mieć związek. Buczenie podczas jazdy jest na biegu na i na luzie, tak samo z wciśniętym sprzęgłem. Prosze o jakieś rady może miał ktoś taki przypadek..
-
Co zrobili gazownicy, odłączyli klemy od akumulatora i wymienili cewkę na drugim cylindrze czyli na tym na którym ciśnienie jest najsłabsze i to tyle.Tylko nie wiem co z tą słaba kompresja czy drążyć dalej temat czy nie
-
Panowie dzisiaj odebrałem auto od gazowników (wczoraj zawiozłem je tam ponownie). Pracuje na benzynie i LPG dobrze, zapłon już nie wypada. Nie wiem co zrobili bo nie mogłem się tego dowiedzieć. Jedyne co mi powiedzieli że mierzyli kompresję na zimnym i wyszło im na drugim cylindrze 9atmosfer, a na 4 koło 12. Mój pomiar był trochę inny. Nie wiem sam co myśleć, mierzyć jeszcze raz?. Można coś spaprac podczas mierzenia kompresji?
-
No niby tak ale instalacją już ma 2 lata a wcześniej problemu nie bylo
-
Panowie. Pojeździłem trochę na samej benzynie i zapłon przestał wypadać. Błędy według mnie zniknęły(mam tylko vcds). Pojechałem więc dzisiaj do gazownikow u których zakładałem instalacje oczywiście na samej benzynie. Podpinają kompa ale nie pod złącze diagnostyczne w aucie tylko pod komputer od gazu i wyskakuje błąd 3 go cylindra. Gazownicy twierdzą że wina jest silnika a nie instalacji bo LPG ma inną temp. spalania. Co o tym sadzicie
-
Podskakuje to już sprawdzałem na początku?
-
Zapłon wypada na wolnych obrotach na pewno a pod obciążeniem to nie jestem pewien.Przez zatkana odmę może dawać takie objawy?
-
Najpierw oddałem do mechanika. Stwierdzili że nie trzeba wymieniać cewek. Żeby mieć pewność podjechałem do znajomego ma b6 cabrio z bex i podmienilismy cewki z jego auta, praca silnika nie uległa zmianie.
-
Rozumiem. Tylko jeżeli coś jest nie tak z ciśnieniem paliwa, wtryskami paliwa to na LPG nie powinno być ok?
-
Na obu paliwach tak auto chodzi. Gazownicy twierdzą że wszystko jest ok z instalacją. Gaz ma 2 lata. Pompa paliwa trochę wyje pod obciążeniem czasami ale auto dość dynamicznie przyspiesza.
-
Witam. Mam pewien problem którego nie mogę rozwiązać. Pacjent 1.8 bfb- silnik chodzi jakby wypadał zapłon.Swiece zmienione, cewki sprawdzone. Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Kompresja sprawdzona jest po 11 11.5. Na benzynie jest moc na gazie trochę gorzej według mnie. Po niżej błędy z vcds, macie panowie jakieś pomysły co można jeszcze sprawdzić bo mechanicy oczywiście rozkładają ręce
-
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Temat zamknięty?