Skocz do zawartości

kolega123123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kolega123123

Informacje

  • Imię
    Kolega
  • Miasto
    Tczew

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AXW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kolega123123

0

Reputacja

  1. Witam czy ktos moglby spojrzec na te logi? Silnik normalnie przyspiesza, nie wchodzi do trybu awaryjnego. Po prostu sprawdzam czy wszystko z nim git... Lecz zastanawia mnie też czemu w vcds pokazuje kod silnika 115km a nie 130 statyczny001 http://vaglogger.apphb.com/log/5ed177153cd2a4540ceba8f5 statyczny003 http://vaglogger.apphb.com/log/5ed1774e3cd2a4540ceba8f6 statyczny004 http://vaglogger.apphb.com/log/5ed177873cd2a4540ceba8f7 statyczny013 http://vaglogger.apphb.com/log/5ed177ad3cd2a4540ceba8f8 statyczny023 http://vaglogger.apphb.com/log/5ed177d83cd2a4540ceba8f9 basic.settings000 https://log.tunezilla.com/s/KALFxrY8 basic.settings003 https://log.tunezilla.com/s/6pQfriNU basic.settings004 https://log.tunezilla.com/s/llyhTTSds basic.settings011 https://log.tunezilla.com/s/sgQ2i6vR dynamiczny001 http://vaglogger.apphb.com/log/5ed17a443cd2a4540ceba8fc dynamiczny004 https://log.tunezilla.com/s/TNCdjdVm dynamiczny010 http://vaglogger.apphb.com/log/5ed17a853cd2a4540ceba8fd dynamiczny -003 008 011 http://vaglogger.apphb.com/log/5ed17abf3cd2a4540ceba8fe
  2. A4 B6 1.9TDI Turbo regenerowane jakoś rok temu EGR oraz kolektor był również czyszczony i nie był bardzo zawalony (parę miesięcy temu). Muszę dolewać trochę oleju od czasu do czasu Przed remontem silnika był zalewany Castrol Edge a po został zalany Motul (niby rzadszy niż Castrola) - może on winny? Panowie mam kilka problemów 1) Mam zarzygane miejsce po prawej stronie silnika, co to może być? 2) Kolejna sprawa, po remoncie silnika, pierścienie, tłoki, głowica zaczął mi się olej lać dziurkami od EGR (takie dwie sztuki, jedna z jednej strony i druga z drugiej) a dokładnie jak się ciśnie na obrotach 2000-4000. Jak chodzi na luzie i bez gazowania to nie cieknie nic. 3) Czy pokrywa zaworów Odma w AWX jest rozbieralna żeby wymienić membranę ? Coś słyszałem że trzeba cała kupować... Jak usunąć te usterki? Zaślepić EGR i wstawić Oil Tank? Czy to wina odmy? Bo trochę wkurzające są codzienne plamy pod samochodem
  3. kolega123123

    Rotor Audi A4 B6

    Witam jeśli, piszę w złym dziale to proszę o przeniesienie. Więc tak planuje kupić Rotory do Audi A4 B6 Sedan, zawieszenie jakie mam to oryginalne bynajmniej tak mi się zdaje, niedawno wymienione było zawieszenie przednie i tylne oprócz sprężyn. I się zastanawiam nad Felgami rozmiar 17 lub 18 lecz nie wiem czy będzie wszystko współgrać? Chodzi mi o to czy koła nie będą obcierać, wychodzić poza obręcz oraz czy na takim zawieszeniu nie będzie wyglądać bardzo źle? Zawsze można polatać trochę a później obniżyć? Może ktoś podpowie jakie ET, szerokość itp?
  4. Sprawdzilem narazie cos takiego Wartosc Pozycja przepustnicy się zmienia Wartosc Czujnik przepływu powietrza się również zmienia Ale wartosc czujnika podcisienia sie nie zmienia i stoi na 255 Edit : Przeplywomierz był od 1.9 źle sprawdzone numery Do zamknięcia, musze kupić inny przepływomierz
  5. A jakie maja to byc logi? Zwykly po odpaleniu samochodu czy podczas jazdy? Bym mogl komus zaplacic ale musze wiedziec dokladnie czego
  6. A to przepraszam nie wiedziałem w jakim to dodać. Tylko nie logów nie mam chyba jak zrobić ;/
  7. Witam, mam problem otóz w swoim A4 B6 130km miałem zamontowany po starych właścicielu przepływomierz od jakiegoś amerykańca 2.5litra. Wszystko było git, tylko że moc łapał trochę późno. Kupiłem używany przepływomierz od A4 B6 130km, i zamontowałem. Pierwsze odpalenie i na biegu jałowym zaczął falować na obrotach. Postanowiłem się przejechać, przy przyśpieszaniu czasami przyśpieszał normalnie, czasami miał moc - do 3000obrotów i potem odcinało moc i już nie przyśpieszał. Przy rozgrzanym silniku na biegu jałowym już nie faluje na obrotach. Teraz trochę kopci na czarno. W czym jest problem? Dodam że turbina była niedawno regenerowana, jest nowe aku, i tankowane było paliwo Verva. Może egr? Albo komputer ma zapisane ustawienia pod tamten przepływomierz? A może czujniki na tym przepływomierzu?
  8. Witam mam problem w Audi A4 B6, z silniczkami od klap klimatyzacji. Sprawa wygląda tak że wszystkie silniczki wyczyściłem, i nasmarowałem trochę smarem i popryskałem kontaktem na styki. Trzy silniczki poruszają się i działają 1) Klapa przestrzeni na nogi V70 - biały 2) Obieg zamknięty V113 - niebieski 3) Regulacja temperatury prawa strona V159 - fioletowy I potem gdy sprawdzałem dalsze silniczki kliknąłem "Rozmrażanie szyby" i ku mojemu zdziwieniu silniczek się nie rusza ani zielony chwytak a powietrze leci na szybę bardzo mocno ?? Więc jak to możliwe ? A silniczek od klapy dławienia powietrza próbuję się kręcić ale tak jakby nie ma siły iść dalej. Ma ktoś jakieś pomysły jak to naprawić? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...