Skocz do zawartości

mozartos

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mozartos

Informacje

  • Imię
    Mozartos
  • Miasto
    EL

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej. Postanowiłem założyć nowy wątek, gdyż nie odnalazłem podobnego. Mam problem z czujnikiem deszczu w A4 B7. Niestety nagle przestał działać. Gdy ustawiam manetkę wycieraczek w pozycji, w której czujnik powinien kontrolować wycieraczki, niestety wycieraczki uruchamiają się tylko raz i na tym koniec (nie ma różnicy, gdy zmieniam czułość na manetce). Mam VCDS i tam nie widzę żadnego błędu. Znalazłem tylko takie ustawienie adaptacji, natomiast nie widzę grupy w blokach pomiarowych, gdzie mógłbym zobaczyć coś więcej. Czy ktoś miał podobny problem? Czy czujnik deszczu jest do wymiany? Jazda podczas małego deszczu jest nieprzyjemna, gdyż wycieraczki pracują zbyt szybko na "nieautomatycznych" trybach. Pozdrawiam!
  2. Hej. Czy udało się odnaleźć przyczynę @TOMASZ96KW? U mnie ten sam problem w B7. Dzieje się to gdy odpalam po dłuższym postoju (rano do pracy). Brak błędów w VCDS, korekty wtrysków OK. Ktoś coś?
  3. Zaprowadziłem samochód do innego mechanika - rozłożył ręce i nic nie znalazł. Samochód nadal nie idzie jak trzeba, gdzieś tak do ~2000RPM. Natknąłem się na taki temat - https://a4-klub.pl/topic/403383-rozwiązany-b7-bke-nowe-turbo-brak-mocy-do-2000-obr/, niestety nie potrafię tego samemu sprawdzić i wolałbym tego nie robić z racji braku doświadczenia. Mam VCDS. Czy jest ktoś z łódzkiego / mazowieckiego, kto mógłby mi z tym pomóc (najwyżej kontakt na priv - odstawię samochód na ile trzeba i kiedy trzeba, ewentualnie jakoś wspólnie)? Teraz już dużo więcej jeżdżę i zwyczajnie tracę już cierpliwość. Taki stan jest ze mną 3 lata (w drugim dniu po zakupie poszła geomteria), zbędne wymiany i nadal brak rozwiązania...
  4. @Maxior93 Pytanie poboczne, jakie masz dokładnie radio (model / firma)? Nie masz problemu z szumami? Jest tutaj wątek o radiach na Androidzie i nikt jeszcze nie znalazł dobrej sztuki (w tym ja) i wróciłem do ori.
  5. @jackyq163 Zobacz czy nie masz ustawień / aplikacji "SWC". Jeśli nie ma to spróbuj zainstalować dowolny launcher, np. Fcc Car Launcher z Google Play. Tam masz ustawienia "Wheel buttons" i powinno śmigać.
  6. @janeckiAku odpięte na jakiś czas, ciśnienie sprawdzone. Zmieniona wartość w vcds (tak jak pisał @Langista). Wyjeździłem pół baku i zatankowałem ponownie. U mnie nic to nie dało. Miałem 6.5 przy dystrybutorze, 8.2 na FIS.
  7. @jackyq163 Znalazłem softy do 8222L z xrch, ale z opinii ludzi wynika, że są niestabilne - radio się restartuje, bootloopy, problem z Bluetooth etc. i szkoda by było doprowadzić do jeszcze gorszego stanu. Wracając do tematu. Odnośnie zamiany gałek. Masz multifunkcję, kombinowałeś coś przy mapowaniu przycisków? Czy gałki działają w obie strony (zmniejszanie, zwiększanie głośności i -/+ częstotliwości)? Jeśli gałki działają tylko w jedną stronę, to obstawiam, że trzeba zresetować keymap'y i ustawić od nowa po kolei. Jeśli nie lub nie jesteś pewien, to zobacz wcześniej czy zmiana "^v key" z opcji swap na normal daje jakiś efekt. Pamiętaj, żeby zrestartować radio po każdej operacji - dla pewności. Do wyświetlania informacji na FISie radio musi obsługiwać 2-way Canbus. Czy info z radia wyświetlało się wcześniej? Jeśli komunikacja z canbus jest jednostronna wówczas zadziała np. sterowanie z kierownicy, aczkolwiek radio nie jest w stanie przesłać informacji przez can bus do licznika, więc takiej informacji nie zobaczysz. Inna sprawa, czy obecnie radio na wyświetlaczu w aplikacje radiowej pokazuje info RDS? Pozdrawiam.
  8. Dzięki @Langista, @pelonek1. Spróbuję tak zrobić. Koszty i kilometry na bieżąco sobie wrzucam do aplikacji Fuelio (swoją drogą - polecam apkę). Stąd dokładnie wiem jakie jest spalanie. Zerknę na tą opcję w vcds, gdy będę miał okazję. Zastanawiam się, skąd taka różnica, bo mi wygląda to podejrzanie (komp podaje więcej paliwa?). Przejrzałem forum i nikt nie miał podobnego problemu. W większości przypadków FIS oczywiście zaniża wartość ?.
  9. Podbijam wątek. Mam u siebie identyczny silnik i ten sam problem. Przy dystrybutorze 6-6,5l/100, a na FIS 8. Brak błędów po sprawdzeniu w vcds. Mam tak w zasadzie od samego początku i mocno mi to nie przeszkadza, ale może da się to naprawić.
  10. @jackyq163tak jak napisał @Langista, podrzuc dokładny model radia. Poszukam softu i prawdopodobnie trzeba będzie zrobić reinstall samego MCU radia. Podaj jeszcze jaki masz tam Android, pewnie 10tkę. Przy okazji zrób fotki z widoku "informacji o urządzeniu"
  11. Cześć. Wczoraj dokładnie umyłem samochód i rok 2022 oprócz nowych podatków przywitał mnie również ogniskiem korozji przy lewym nadkolu oraz lewych drzwiach przy listwie w A4 B7 z 2005. Dołączyłem zdjęcie. Kiepsko to wygląda. Przyznam szczerze, że będzie to moja pierwsza przygoda z blacharką. Zakupiłem App r stop na rdzę, do tego jasny grunt epoksydowy oraz zaprawkę w kolorze nadwozia. Co jeszcze będzie potrzebne? I jak się do tego zabrać? Wszelkie porady bardzo miłe widziane. Zauważyłem, że osłona nadkola jest materiałowa - tego się nie spodziewałem. Czy polecacie też ją zmienić na plastikową (o ile jest)?
  12. @marcin1520Turbo jest po regeneracji, dwa razy sprawdzone. Wrzucony wirus, bo wcześniej nie wiedziałem, że on jest słaby bo nie trzyma serii i tuner powiedział że się nie nadaje tym jeździć na serii. Co do wtrysków i reszty, nie potrafię tego sprawdzić i będę kogoś szukał, bo sam tego nie sprawdze.
  13. @kamil-vag, @nik23 Log 013+023: https://log.tunezilla.com/s/l5E2682l Log 003+011 (tutaj spóźnione odpalenie od 1700 rpm, dopiero teraz zauważyłem): https://log.tunezilla.com/s/n2eCdHqc
  14. @nik23 Jeśli chodzi o brzmienie silnika, turbiny - moim zdaniem jest OK. Nic nie dudni w filtrze, ale jeszcze się temu przyjrzę. Na marginesie - w kabinie jest głośno, ale to może kwestia wygłuszenia samochodu. Szczególnie pod kątem kultury pracy na autostradzie to tragedia :-). Czyli podejrzewać wałek rozrządu? Czekam na kompana, żeby zrobić dobre logi ?.
  15. @nik23Brak błędów na ECU. Dzisiaj będę robił 003+011. Jak mogę sprawdzić tandem, pompę? Robiłem serwis olejowy w sierpniu i oczywiście zmieniłem wtedy też filtr paliwa (Mann). Jeżdżę tylko na BP Ultimate Diesel.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...