Skocz do zawartości

wojtek646

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtek646

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wojtek646

0

Reputacja

  1. Wiele rzeczy może być przyczyną... Jakieś błedy w kompie? Sonda, przepływomierz, świece (to na koniec). Auto ogólnie dobrze pracuje, ma moc i idzie równo?
  2. Temat trochę umarł.. Panowie, czy źle działający combi-valve lub sai może to powodować? Zauważyłem że na filtrze powietrza mam ślady sadzy o takim kształcie jakby wypadały z tej rurki co idzie z przodu puchy do pompy sai. EDIT: problem rozwiązany więc napisze dla potomnych - wadliwe działanie zaworu combi valve (puszczał w obie strony, stąd spaliny w dolocie nawet gdy ma ich nie być i dziwne pomiary przepływu spowodowane mierzeniem tlenu w spalinach), w układzie sai woda w rurkach, generalnie na ten trop naprowadził mnie brudny filtr w miejscu tej rurki co idzie do sai
  3. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Zmierzyłem kompresje, wszędzie mam 10,5-10 bar, podmieniłem n75, bez zmian... wstawiam loga z turbem i jednocześnie przepływem. Szczerze to nie mam już pomysłów...
  4. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, w logu 002+033 (czyli pierwszy przejazd, jedyny z szarpaniem), podczas pierwszej próby czyli wtedy gdzie występowała usterka i dziwny przepływ, jednocześnie występują dziwne wartości obciążenia silnika load. Od 4360rpm wariuje przepływ, a jednocześnie od 4800 tak samo obciążenie a pedał miałem w podłodze i obroty rosły. Co to może oznaczać? Nie jest to coś takiego że sterownik silnika sam zamyka przepustnice lub inaczej ogranicza z jakiegoś powodu? Swoją drogą, na dniach zmierze kompresje żeby wykluczyć grubsze problemy...
  5. ale w logach 115-118 ten moment to chyba wtedy gdy odpuściłem gaz już, albo nie widzę tego
  6. spróbuje, ale DV nowy ori, n75 podmienie bo mam zapasowy, turbo po regeneracji i wężyki nowe... myślisz że przeładowuje go? skąd by wtedy był taki przepływ? choć w sumie czasem turbo wstaje mi z takim dłuższym lagiem i od razu na 0,6-0,7 (wg chińskiego wskaźnika)
  7. Więc tak, od tamtego czasu zmieniłem przepływomierz na nowy taki sam. Reklamacje tamtego mi uznali jak dołaczyłem logi. Przez jakiś czas było ok lub nie zauważyłem problemu. Lecz dalej jest to samo. Zrobiłem szczelność, podciśnienia na silikonach i opaskach, kilka miejsc uszczelniłem, wymieniłem. Wstawiony downpipe. Bez zmian... Znowu na logach z przepływem (jak już trafie akurat na szarpanie bo zazwyczaj na pierwszym przejeździe tylko jest) to też są cyrki z przepływem.. jakieś pomysły? http://vaglogi.pl/log-115_118_5v0G6.html http://vaglogi.pl/log-002_033_ucJRIW.html http://vaglogi.pl/log-003_020_K8238.html
  8. Nie mam od kogo... a kupować w ciemno nie widzi mi się ? Da się z odpiętą jeździć? normalnie pracuje czy tylko więcej pali? Czy mogą to być też objawy padającego modułu od cewek?
  9. Miesiąc minął a ja nic nie wymyśliłem. Zrobiłem test szczelności, znalazłem dziurawy zawór, przewód odmy i zaworek odmy tez wymieniłem prewencyjnie bo był topran... efektem jest doładowanie 0,6b w peaku 0,7 (wcześniej max 0,5), lecz szarpanie jest dalej. Ostatnio nawet miałem sytuacje (na pb) że przy sprincie wogóle przestał przyspieszać, zatrzymał się na 4,5k i tyle, odjałem gaz i dalej wogóle przestał reagować na pedał i obroty spadały, zatrzymałem się (nie zgasł), gaz do dechy a on 4k rpm i stoi, odpuściłem i potem już dobrze było (???). Aktualne logi w kolejności robienia: http://vaglogi.pl/log-003_020_oWFfdw.html (dwa przejazdy - pierwszy log, szarpanie duże aż prosta mi się skończyła, wskazania przepływu masakra jakaś, drugi log bez problemu do końca) http://vaglogi.pl/log-002_033_39r0r9U.html (wszystko ok + statyczny już po jeździe) http://vaglogi.pl/log-115_118_rva24s.html (wszystko ok) http://vaglogi.pl/log-001_003_0Y11aK8.html (statyczny już po jeździe) Jade niedługo nad morze i zastanawiam się czy to napewno winna przepływka (przypomne że jest nowa dwuletnia boscha, usterka pojawia się jakby na samym początku i potem jej nie złapie na logach, statyczne chyba ok bez dużych odchyłów). Może być to coś innego?
  10. Dlaczego byłby problem z odpalaniem po postoju? Mam tak czasem, po nocy czy pracy dłużej kręci ale przecież odpala z benzyny. Turbo po regeneracji. Jak sprawdzić kompresorem dolot?
  11. robiłem kilka prób jeszcze, błąd przeładowania 17965 już mi się nie pojawił, więc chyba odpuszczam n75, auto pracuje teraz ładnie, czasami wciąż szarpie ale ani się to nie pogarsza ani błędy nie wyskakują, żadnych missfirerów czy coś... powiedz mi czy po logach które tu są, można wykluczyć nieszczelność? przyszedł mi pomysł że może reduktor od lpg puszcza ciśnienie bo już ma troche nalatane... (tylko czy wtedy na pb też by był problem, w sumie jest podpięte podciśnienie do niego)
  12. dzisiaj w korku na klimie auto nagle zgasło, potem kilka razy jakby się zadławił ale tylko jak troche postał w miejscu, podczas jazdy ok, temperatura sztywno 90st, miał to zarówno na lpg i pb.. pod kompem oczywiście brak błędów, obstawiam że któraś cewka może się kończyć mimo że były wymieniane 35tys temu, wyszło by to z logów? n75 skołuje używke i jak będzie lepiej to kupie nowy ori. A doładowanie mam dobre wg grup 115-118? Podobno ma dmuchać 0,6b, u mnie 0,45 chyba, na zegarze doładowania 0,5bara
  13. Dzięki przem8 za zainteresowanie tematem Porobiłem troche logów, tylko na pierwszym przejeździe miałem tą usterkę, potem już nic... i co teraz ? Statyczne 001-003 http://vaglogi.pl/log-001_003_xyq9y9.html statyczne i dynamiczne 002-033 http://vaglogi.pl/log-002_033_EKVP32.html (to były pierwsze logi które robiłem, i tylko tutaj na dynamicznym było szarpanie od jakiś 4k w góre) dynamiczne 115-118 http://vaglogi.pl/log-115_118_5PYlWWz.html (kilka przejazdów, na żadnym nic się nie działo, no może któreś były jakby słabsze ale to przez ilość prób choć robiłem przerwy żeby ic się ostudził) dynamiczne 003-020 http://vaglogi.pl/log-003_020_HxkNub1.html (coś dziwnego w okolicach odcinki) logi robiłem po kasowaniu błędów, po jeździe zczytałem błedy i miałem błąd przeładowanie 17965 charge pressure control: positive deviation P1557, i błąd absu 18014 nieciągły
  14. Mam paragon, reklamuje się takie coś czy z marszu odrzucają bo nie ma jak sprawdzić? Czy jeśli to byłby przepływomierz to to szarpanie nie powinno być tylko na pb? Na lpg też występuje analogicznie, tylko dużo bardziej odczuwalne, są takie mocne szarpnięcia przy pełnym bucie w okolicach 4tys rpm ale znów nie zawsze, czasem ciągnie do końca ładnie... I czy to ma wpływ na długie kręcenie rozrusznikiem na zimnym silniku?
  15. Czy po drugiej stronie nie powinno być tego rezystora który jest narysowany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...