Bobidiusz
Pasjonat-
Postów
75 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Bobidiusz
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
świętokrzyskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AMB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Winowajcą okazał się olej na czujniku doładowania w dolocie nie jest go dużo ale jednak coś jest po umyciu czujnika cleanerem i przejechaniu pędzelkiem wszystko pokazuje w normie ciekawe na jak długo ale narazie działa dziękuję wszystkim za pomoc
-
https://log.tunezilla.com/s/5hAOTFpi https://log.tunezilla.com/s/QJPYffRO https://log.tunezilla.com/s/Lijqefbq Sorki poprawie sie, logi na tunezilli bo waglogi pokazuja ze moje pliki sa puste
-
tak ,zrobic na benzynie ?
-
udało się w końcu zrobić logi ale nie wiem czy grupa 115-118 otworzy się ponieważ cos mi się wydaje ze z plikiem cos nie tak niestety musze wrzucić w formacie csv bo tunezilla nie działa a nie mam żadnego programu mam nadzieje ze dacie rade odpalić na czymś i powiedzcie czy 115-118 działa to jutro zrobię jeszcze raz dzięki 2+33.CSV 3+20.CSV 115-118.CSV
-
Tych czujników ? Jak ktoś pamięta jakie to grupy były w vcds to prosiłbym o podpowiedź
-
Bobidiusz obserwuje zawartość ECM Titanium , szarpanie przy ładowaniu turbiny , Pliki etykiety VCDS passat B5 i 1 inny
-
Witam formowaczów autko przerywa przy rozpędzaniu się w zakresie 2500-3200 obr/min jest jakby wypadał zapłon ale w vcds wyskakują takie błędy : Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06B-909-518-AMB.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 909 518 F HW: 8E0 909 018 Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G01 0001 Kodowanie: 0016701 Kod serwisu: WSC 00000 000 08192 VCID: 3365AACB513561130E-5178 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 16490 - Czujnik ciśnienia w kol.ssącym/ciś.powietrza (G71)/(F96) P0106 - 008 - niewiarygodny sygnał - MIL zapalona 16622 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31) P0238 - 001 - sygnał za wysoki - MIL zapalona 16825 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa P0441 - 002 - Nieprawidłowy przepływ - MIL zapalona 17698 - Czujnik temp. płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy (G83) P1290 - 002 - Sygnał za duży - Sporadyczny Kody gotowości: 0000 0100 czy czujniki G71 oraz G31 są to czujniki obok przepustnicy jeden z zieloną wtyczką drugi z czarną obok siebie i czy mogły się one uszkodzić z powodu podpięcia ich na odwrót ? dodam ze wymieniałem zawór dv założyłem epmana zawór hybrydowy ale zaślepiłem blow offa został sam dv jak w orginale z góry dziękuje za pomoc
-
Już poprawione, a mógłbyś jakiś link podać bo nie mogę nic takiego znaleźć
-
Witam potrzebuje pomocy w związku z brakiem odczytu błędów silnika w pacjencie j.w. z kodem silnika ADR z tego co wyczytałem w sieci i zrozumiałem nie mam pliku odpowiedniego do kodu silnika w pliku "Labels" i czy ze zdobyciem takiego pliku mógłby ktoś pomóc ? Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu: 8D0 906 018 R Komponent: 1.8L R4/5V MOTR G 0005 Kodowanie: 05501 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: 366393DF1247743B29-5178 Nie znaleziono błędów. Kody gotowości: 0000 0000 A z tym ktoś kiedyś pisał żeby zmienić kodowanie na 00006 i będzie wszystko dobrze "bo tak się robi" wiec może wypowie się ktoś co z takim czymś miał przypadek co zrobił i czy może sterownik jest uszkodzony i gdzie go szukać w razie czego Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\6N0-909-901-19.clb Oznaczenie elementu: 6N0 909 901 Komponent: Gateway K<->CAN 0001 Kodowanie: 00004 Kod serwisu: WSC 05314 VCID: 70EF65C730A31A0B33-5178 Znaleziono 1 błąd: 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 35-00 - - Z góry dziękuje za pomoc
-
Rozrząd nwm jeszcze nie tykalem się nie sprawdzałem nic Panowie auto jedzie naprawdę dobrze więc nie wydaje mi sie żeby pomiar był prawdziwy pytanie czy wszystko zrobiłem dobrze podczas mierzenia ciśnienia
-
Auto ma moc na benzynie zasuwa fajnie tylko na gazie czasami szarpnie przy równych obrotach na gazie
-
Witam Proszę o analizę i podpowiedź odnośnie pomiaru kompresji w a4 b6 1.8T AMB cała sytuacja wygląda tak że mierzyłem kompresję miałem tylko manometr do diesla i wszystko szczelne i wchodzi mi ~7 bar na każdym cylindrze obojętnie czy mam wciśnięty gaz czy nie , więc nasuwa się pytanie czy przepustnica elektroniczna otwiera się na zapłonie proszę nie za mocny hejt że nie mam o tym pojęcia ?
-
Nie rozwierciłem nic myślałem że to jest plug&Play nie mam interfejsu ale powiedz o które dysze chodzi
-
Witam Mam problem j.w zaczęło się że szarpał na początku przy większych obciążeniach potem przestał palić na jeden cylinder wymieniłem wtryski i po tym auto przestało całkiem chodzić na gazie wtryski są identyczne jakie miałem
-
jakie mam tarcze i zaciski hamulcowe ?
Bobidiusz odpowiedział(a) na smart.bart temat w Audi A4 B6/B7
Pomożecie jakie tarcze tył ? A4 B6 QUATTRO 170 KM WAULC68EO2A17237O Nie wiem czy przekreślone o w numerze Vin to nie jest 0 Z góry dziękuję i pozdrawiam -
Witam Potrzebuje pomocy z programem tj. w temacie ale może też zaczniemy jakis ciekawy temat związany z chiptuningiem bo wiadomo wiedza tajemną ale może ktoś miał już jakieś doświadczenie i chciałby się podzielić z forumowiczami , a wracając pacjentem jest program z 1.8T o oznaczeniu AMB program zgrany z auta wrzucam w ECM TITANIUM i program włącza okno wyboru sterownika do mapy wyświetla się jeden sterownik z czerwonym kwadracikiem oczywiście nie można go wybrać po wciśnięciu na niego jest tylko opcja download driver po wciśnięciu wczytuje się długo i potem nic miał ktoś może taki przypadek albo wie jak to naprawić ? Po pobraniu mapy z Leona 1.9 ARL program nie chce znaleźć żadnego sterownika mapa jest już zmieniana a po wyborze ręcznie sterownika wyskakują jakieś dziwne wartości w mapach i nie ma pokazanej żadnej modyfikacji . Mam nadzieję że znajdzie się jakaś życzliwa dusza i pomoże a nawet może nawet ktoś się będzie chciał podzielić doświadczeniami związanymi z chiptuningiem Z góry dzięki i pozdrawiam