Skocz do zawartości

Seris

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Seris

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Seris

0

Reputacja

  1. Bardzo dziękuję za pomoc wymiana wkładu pompy paliwa załatwiła sprawę
  2. Seris

    Zmiana oleju 1.8t

    Kupiłem Pro Line. Taki właśnie miałem zamiar zlac to po 5tys i wlać jeszcze lepszy. Dobra oliwa to podstawa
  3. Seris

    Zmiana oleju 1.8t

    Turbo było regenerowane jakieś 2-3 miesiące temu. Z tego co zauważyłem ja już mam dosyć duży filtr oleju. We wcześniejszym samochodzie miałem połowę tego. Model filtra to op526/6. To nie będzie za wiele jak mówisz że valvo ma dosyć duże właściwości czyszczące a ja jeszcze przed tym zaleje płukanke?
  4. Seris

    Zmiana oleju 1.8t

    Witam. Mam pytanie. Poprzedni właściciel zalał silnik olejem 15w40 i jeździł na tym oleju przez 4 lata oczywiście robiąc wymiany. Samochód ma przejechane 350kkm. Ma moc, nic się z nim złego nie dzieje. Stąd moje pytanie czy mogę przejść na pełny syntetyk 5w40 uprzednio robiąc płukankę liqui moly? Olej jaki chciałem zalać to valvoline synpower 5w40. Co o tym sądzicie? Czy jest to dobry pomysł?
  5. Pompa już zamówiona. Zobaczymy czy coś się zmieni
  6. W jaki sposób mam to zrobić?
  7. Kupiłem już takie. Jedyne co wymieniałem to zawór dv, n75, świece, filtry i węże podciśnienia
  8. Każdy log jest najpierw na Pb i później na lpg
  9. Logi były robione najpierw na Pb później na lpg ostatni był tylko na Pb. Niedawno dopiero go kupiłem i problem pojawił się nagle wcześniej go nie było. Czyli pompa paliwa do wymiany tak? W jaki sposób mogę ją jeszcze sprawdzić? Oraz jak sprawdzić czy program jest poprawnie wykonany?
  10. Proszę o analizę logów http://vaglogi.pl/log-033_qx35f2.html http://vaglogi.pl/log-002_033_1Y9oh.html http://vaglogi.pl/log-115_118_g98fM.html http://vaglogi.pl/log-003_020_4hL62.html
  11. Proszę o analizę logów http://vaglogi.pl/log-033_qx35f2.html http://vaglogi.pl/log-002_033_1Y9oh.html http://vaglogi.pl/log-115_118_g98fM.html http://vaglogi.pl/log-003_020_4hL62.html
  12. Witam jakie logi powinienem zrobić u siebie ? Na Pb dusi się w zakresie 2-3,5 tys. później idzie do końca bez problemu Na lpg ten problem nie występuje wymieniłem zawór dv, n75, świece, wężyki podciśnienia, filtr paliwa oraz filtr powietrza Z góry dziękuje za pomoc
  13. Witam Mam problem z moim 1.8t awt. Od pewnego czasu samochód szarpie i dusi na pb a po przełączeniu na lpg problem znika. Dzieje się to między 2 a 3.5 tys obr. słychać wtedy jakby turbina nierówno pracowała. a po przekroczeniu tych obrotów samochód gładko idzie aż do samego końca. Na LPG problemu nie ma . Wszystko jest płynnie i bez szarpania. ostatnio wymieniłem: zawór dv, zawór n75, wszystkie węże podciśnienia, filtr powietrza, filtr paliwa i wszystkie świece Jedyny błąd jaki mam to od grzałki sondy. i jeszcze jedno pytanie po wymianie termostatu temperatura trzyma się między 93-96 stopni czy to jest normalna temperatura pracy tego silnika ? Z góry przepraszam jeżeli napisałem coś głupiego ale jestem tutaj nowy i na pewno w przyszłości się poprawię Proszę o pomoc oraz bardzo dziękuje za wszelkie porady Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...