Skocz do zawartości

NoCzesc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O NoCzesc

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Podkarpackie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia NoCzesc

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z moją Audi. Mianowicie 1-2 bieg jest okej. od 3 w górę przy 3000 obrotów traci moc tak jakby odcinało turbinę. Dodam też, że po zwolnieniu chodzi dalej tylko ma moc utrzymuje do 3000 obr i odcina. Sprawdziłem parę rzeczy zaczynając od wtrysków - korekty są okej 0,1-0,3 max więc powinny być okej. Sprawdzałem przepływkę zakładając z afn z c5 z tymi samymi numerami( te same mapy ma co ja też 130km) - żadnej różnicy Zakładałem 2 różne zaworki n75 jeden z innego auta drugi z tej c5 - dalej nic Rozebrałem turbinę, przed rozkręceniem gometria ruszała się tak jak powinna a w środku było tylko trochę nagaru a wszystko chodziło tak jak powinno, po wyczyszczeniu dalej nic. Gruszka chodzi Wyciągałem też kolektor ssący ale był tylko lekki osad. Nie wiem za co dalej się zabrać, żaden mechanik nie jest w stanie powiedzieć co jest tego przyczyną a auto jedzie jakby miało max 80km. Co jeszcze mogło by być tego przyczyną? co sprawdzić?
  2. NoCzesc

    Problem z Dwumasą

    Witam. W Sierpniu tamtego roku kupiłem Audi a4 b5 1.9 110km AFN. Po 2 dniach spadł pasek rozrządu ( przetarł się) wymieniony został rozrząd (continental)głowica oddałem do planowania.Wymienione szklanki,zawory i uszczelki, parę innych rzeczy. Przez ostatni rok miałem problemy z odpalaniem auta, raz odpalił książkowo a raz sporo kręcił (czasami dopiero za 2 razem). Próbowałem na różne sposoby, na początku ustawienie dawki na odpowiednia, ponieważ ostatni właściciel podkręcił dawkę zbyt mocno. Ustawiłem około 3.2. Problem ustał ale za chwile znowu się pojawił. Później uszczelniona pompa wtryskowa. Problem znowu na chwilę ustał lecz po kilku tygodniach znowu to samo. W czerwcu zostały wgrane Mapy do sterownika wraz z mapami rozruchu lecz nic to nie dało. Auto wyszło seryjnie 101km 210Nm a teraz jest 129km 280Nm . Miesiąc temu został zregenerowany rozrusznik (szczotki i tulejki), szczotek już nie było. auto ledwo odpalało, ale problem pozostał. Została zmieniona dawka paliwa na 1.8 co przyniosło spore efekty i auto dużo lepiej odpalało. Tydzień temu auto zaczęło tragicznie odpalać po czym rozleciało się sprzęgło(urwało blaszki docisku). Wymieniłem samo sprzęgło (LUK) a dwumasa została gdyż była w dobrej kondycji (nie było luzu, drgań,szarpnięć przy zmianie biegów). Auto dalej nie odpalało poprawnie(szarpało). Po Przejechaniu 20km urwało nity w dwumasie i tym odcieło całkiem skrzynie biegów, auto odpalało (Na dotyk). Wczoraj założyłem nową dwumasę (LUK). Problem z odpalaniem został rozwiązany (Na dotyk). Od wczorajszego dnia auto przejechało 300KM i było odpalane z 20-30 razy ( krótkie odcinki). Nagle problem pojawił się znowu auto odpaliło dopiero za drugim razem, przejechałem 20km. Przy kolejnej próbie zapalenie było to samo tylko zapalił za 3 razem i coś strzeliło podczas odpalania. Doszedłem do wniosku, że musiało znowu urwać nity w kole dwumasowym gdyż po wrzuceniu biegu auto nie reaguje na skrzynie biegów. Silnik pracuje teraz odpala (Na dotyk) ale nie ruszy z miejsca. Biegi wchodzą ale bardzo ciężko (na chama) więc musiało docisk też urwać. Proszę o pomoc, co może być przyczyną urwania starej jak i nowej dwumasy w tak krótkim czasie????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...