Skocz do zawartości

Cissekkk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cissekkk

Osiągnięcia Cissekkk

0

Reputacja

  1. Cissekkk

    Dolot I wydech w 2.8

    Jestem świadom, dlatego celuje w taki przedział cenowy, z drobnym zapasem. No 1.8t odpada, bo chcę 6 cyl. Co myślałem o 2.8 to dolot, pokombinować coś z dynamicznym doładowaniem, wydech wiadomo 2.5 cala, coś z mapami pobawić się i może by te 220km pękło. Jak się ma tutaj sprawa montażu kolektorów od 2.7 bit do 2.8? Można by było zaślepić gniazda turbo, czy lepiej jakieś dedykowane kolektory. No nie liczę na jakieś wielkie przyrosty w takim wypadku, z resztą na pewno by to nie szło do mojego b5, tylko bym znalazł coś wartego Szwajcaria może Niemcy. Auto ma być daily, ale musi mieć też jeb**ęcie. Dlatego pytam no, a jeśli chodzi o 2.7 bit to szukałbym w przyszłości z padniętymi turbinami. Chyba że silnik r32 z koncernu vaga by się tam jakoś zmieścił to już by było coś
  2. Cissekkk

    Dolot I wydech w 2.8

    Dobra ok. Rozumiem. Tylko że idąc w stronę wolnossacego miałem na myśli podatność na awarię. 1.8t no fajna sprawa ale te 6 cyl w 2.7 przemawia. Teraz pytanie klucz. W budżecie do 15k co najlepiej wybrać. 1.8t quattro. Szukać jakiegoś quattro w benz lub majzlu I swap? Czy po prostu szukać bardziej a6c5 2.7. Nie ukrywam że b5 było wyznacznikiem ze względu na linie nadwozia. Bardo mi się podoba. No ale serce i rozum w parze nie idą. EDIT : no i jeszcze myśląc racjonalnie na temat jakości egzemplarzy na rynku. Dodam że z zagranicy jak najbardziej samochód jest też opcją.
  3. Cissekkk

    Dolot I wydech w 2.8

    Jako że jestem posiadaczem b5 1.6, marzę, zbieram się za temat 2.8 powoli bo to moim zdaniem najlepsze opcja. Grzebanie przy wolnossakach nie jest tak wydajne jak w przypadki boost no ale coś za coś. Interesuje mnie temat silników 2.8. Tj: 1.Z jakim oznaczeniem silnika najlepiej szukać 2. Czy do 2.8 są jakieś kolektory p&p typu baranek. Jakieś 6 3 1 czy coś? Jeśli nie to ile ok kosztuje wykonanie godnego? Najlepiej całego dolotu i wydechu? 3.Tu pytanie z innej beczki. Możliwość swapu skrzyni na 6b z 2.7? 4. Ile KM i nM można uciułać i co prócz wałków można ruszać, ew czy pasują jakieś z innego silnika o lepszej charakterystyce?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...