Skocz do zawartości

Dawidz87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dawidz87

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Oswiwcim

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dawidz87

0

Reputacja

  1. piny podoginane a nawet wiazka na inna sprawna w 100% podmieniona nic to nie dalo
  2. Wymienione. Tylko to szarpie w przedziale 1800 obrotów na zimnym jak i na ciepłym czaly czas
  3. takie korekty po regeneracji pompowtryskow i dalej szarpie dużo mniej ale nie znikło do konca. Ma ktoś pomysł co może być??
  4. Jak tos ma jeszcze jakiś pomysł to prosił bym żeby dał znac
  5. Tak że już nie wiem co dalej podmienilem wężyki ale nic to nie dało
  6. A co do tego szarpania to po zregenerowaniu pompowtryskow to się zmniejszyło ale nie znikło do końca jedynie co się poprawiło to odpalanie bo pali bez problemu a przed ten przez tak 10 sekund szedł jak by na trzy cylindry.
  7. Znaczy pierścienie wymieniłem przy okazji roboty z głowicą bo w samochodzie były tak zużyte prowadnice zaworowe że wyrzucał olej przez nie na stronę wydechowa co do robocizny to nie bardzo powiem bo to miałem robione po dobrej znajomości i za robotę nie płaciłem ale za wszystkie części plus regeneracja całej głowicy w stawieniem gniazd z nowymi zaworami plus dwumas i teraz zregenerowanie pompek to jakie 6 tys wyszlo
  8. A mam takie pytanie jak ci samochód po nocy pali jak jest koło 0 bez problemu czy 2 sekundy nierówno chodzi??
  9. Ok będę patrzył dam znać czy też tak mam
  10. Daj zdjęcie który. A jak ci szarpało tak jak by wypadanie zapłonu??
  11. A jest ktoś w stanie zrobić dynamiczne w okolicach Oświęcimia??
  12. Nowe gniazda wstawione wyregulowane na 180
  13. Tylko tak jak mówię komplet innych podobno w 100% sprawne a efekt ten sam
  14. Tandem pompa nowa tydzień temu wlozona
  15. Pompowtryski miejscami były zamieniane i korekta poszła za pompowtryskiem a co do ciśnienia sprężania to samochód jest po wymianie pierścieni nowe zawory szlifowane gniazda zaworowe wstawione gniazda pompek nowe prowadnice zaworowe i dalej ten sam efekt jeszcze pompowtryski jest komplet innych ponoć sprawdzane na maszynie takie parametry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...