Skocz do zawartości

michalkol3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michalkol3

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Józefów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia michalkol3

0

Reputacja

  1. Zrobiłem takie samo zwarcie jak kolega Oliver, spalił mi się ten sam przekaźnik 370 wymieniłem go i wszystkie podzespoły zasilane z plusa za stacyjką działają znowu poprawnie, U mnie jednak w odróżnieniu od kolegi Oliviera dodatkowo nie ma zasilania na liczniku nie działa żaden zegar ani kontrolka (oprócz kontrolki świateł ta zapala się po włączeniu oświetlenia) Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod kierownicą i wszystkie działają poprawnie, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki przy sterowniku w komorze silnika też są dobre sprawdziłem wszystkie przekaźniki pod kierownicą i przy sterowniku w komorze silnika (sprawdziłem czy po załączeniu cewki zmienia się stan na stykach) wszystkie działały poprawnie. Po przekręceniu kluczyka słyszę jak przekaźniki przesterowują się jednak na zegarach dalej ciemno, gdy przekręcę kluczyk w ostatnią pozycją zostaję uruchomiony rozrusznik silnik pracuje przez sekundę i wyłącza się. Sprawdziłem też kostkę stacyjki przy włączonym zapłonie mam napięcie na przewodach czerwonym, czarnym i żółto-czarnym. Jak mogę sprawdzić czy dochodzi napięcie do kostek licznika, czy mogę zdjąć licznik przy podłączonym akumulatorze i sprawdzić co przychodzi na kostki przekręcając kluczyk? Na których pinach kostek powinienem mieć zasilanie a na których masę (w moim liczniku są dwie kostki 32 pinowe niebieska i zielona). Jak mogę sprawdzić licznik na biurku w domu? Czy zwarcie na przewodzie żółto czarnym mogło spowodować uszkodzenie licznika? Proszę o pomoc moje auto to audi a4 b5 avant 1.9tdi 90km ahu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...