
Norbertos
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Norbertos

Informacje
-
Imię
Norbert
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
CABB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki wielkie
-
jakiś konkretny model?
-
zgadza się, mówię o tradycyjnych H7 nie o xenon (D1S, D2S). chcę z H7 przejść na Bi-LED
-
będą pasować bez tego adaptera, czy trzeba stworzyć ten adapter?
-
Lampy w moim b6 słabo świecą już i czas na regeneracje, ale chciałbym otrzymać pomoc odnośnie jaki produkt wybrać (bo m.in Koito 3A/1A-juz ich nie ma) pojawia się coś takiego https://allegro.pl/oferta/ciepla-barwa-4300k-soczewki-projektory-biled-bi-led-3-0-nowosc-14926127411 dlatego potrzebuje się posiłkować waszą pomocą. Pozdrawiam.
-
Witam, przychodzę z następującym problemem. Chodzi o to, że kilka dni temu gdy jechałem do pracy zgasła lecz po chwili odpaliła, następnego dnia po pracy odpaliłem samochód i czekałem aby się trochę rozgrzał (olej trafił wszędzie), po 20 sekundach zgasł samochód i amen, nie chce odpalić. Są dziwne objawy, bo wczoraj zrobione było jakieś 70km bez problemów z odpalaniem, natomiast później już nie chciała odpalić, dzisiaj powtórka z rozrywki, tylko że przejechałem jakieś 200-300 metrów zatrzymałem się i zgasł po chwili. Dodam, że pompa jest sprawna, a do przekaźnika pompy paliwa o NR 167 nie dostaje sygnału, gdy zewrze styki cewki przekaźnika słychać pompę, co to może być? Immo, ECU, jakiś inny sterownik? 6 Faults Found 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 P1118 - 004 - Open Circuit - Intermittent - MIL ON 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2 P1114 - 008 - Internal Resistance too High - MIL ON 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83) P1290 - 002 - Signal too Small - Intermittent 18080 - Coolant Fan Control 1 P1672 - 004 - Open or Short to Ground - Intermittent 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent 17977 - Cruise Control Switch (E45) P1569 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Reklama ad
-
@Hezen, sprawdzone było totalnie wszystko co związanie z turbiną, sama turbina także wszystko jest dobrze. Takie moje pytanie, pompa paliwa może szwankować? Na początku myślałem że za mało paliwa pompa podaje poprzez filtr zapchany wymieniłem i w sumie nic poprawy..
-
Umiem, spokojnie nie jestem taki zielony w motoryzacji, ogarniam dużo rzeczy w aucie samodzielnie bez warsztatów. Dziękuje jeszcze raz.
-
Dzięki wielkie kolego, jutro się tym zajmę. Muszę tylko znaleźć która to kostka. Mierzyłem plus i do masy i minus do masy tez między pinami sprawdziłem.. w skrzynce gdzie komputer nie wiedziałem która to kostka. Jeśli mniej więcej wiesz która, to powiedz jeśli możesz. dzieki ci wielkie @Hezen za pomoc i oblasnienie, co do sprawdzania ciągłości to wiem mniej więcej skończyłem elektryka szkoda ze nie samochodowego
-
Wiązka prowadzi do komputera, zdemontowałem obudowę komputer odłożyłem na bok(nie odłączając) sprawdziłem multimetrem jest ciągłość bodajże 12-13V (napięcie prawidłowe w każdym bądź razie), przewody w miejscach widocznych dla oka są ok. Mam rozcinać izolacje wiązki i sprawdzić dokładniej?
-
Nigdzie nie widzę śladu przetarć, jest w izolacji. Może być tak ze w komputerze nie łączy?
-
B5 1.9 TDi 90km AHU WG Witam od dwóch tygodni albo dłużej mecze się z trybem awaryjnym, wszystko wydaje mi się ze przejrzałem, po logach widać ze brak powietrza w dolocie, komputer wykrył tez błąd P1549 czy jakoś tak „brak ciśnienia doładowania powietrza-zwarcie do masy”. Gdzie mogę szukać tego zwarcia? Czy może coś innego? Wymieniona przepływka i zawór N75
-
Witam mam pytanie czy takie felgi wejdą w b5tkę? Przód 8J szerokości ET35 opona 235/35 Tył 9.5J szerokości ET35 opona 265/30 Felgi mają 19” wysokości pytanie moje takie będą pasować, nie będą wystawać obcierać wahaczy? O błotnik się nie martwię mogą wystawać, jestem zielony w offsecie
-
Słyszałem, że pasuje od AJM tylko teraz już nie pamietam czy turbo czy wtryski :// jak patrzyłem wzrokowo turbiny są podobne między 90 a 110/130 mocowaniem itd. https://allegro.pl/oferta/turbina-passat-b5-audi-a4-1-9-tdi-hybryda-110-130-7439888196 cos w ten deseń
-
Mam problem, w mojej b5 1.9tdi 90km wymagana jest wymiana turbo z tej okazji chciałbym założyć od 110 czy mocniejszej wersji mój bestia to AHU która custom turbawka będzie pasować?