Skocz do zawartości

Ujekujek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

Informacje

  • Imię
    Maks
  • Miasto
    Jasło

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Witam. Mam problem ze sprzęgłem. Puszczając pedał przy 5tys obr spaliłem ori dwumas. Przez 2 dni wszystko było ok z wyjątkiem że śmierdziało sprzęgłem. Kolejnego dnia wsiadając do samochodu ślizgało mi się od około 3 tys bujając(ciągło i przestawało). Zmieniłem cały zestaw na jednomas(zamach ABK toczony,tarcza 240mm luka z dodatkiem kevlaru i docisk lt.) który nabyłem od kolegi z forum. Jeździło to w b5 ANB 1.8t quattro z mocą około 300hp. Różnica jest taka że ja nie mam quattro a póki co jest seria. Po montażu dalej to samo,od 3tys nie ważne na jakim biegu nie kleiło.Skrzynia poleciała drugi raz na dół a cały zestaw pojechał do Maklandu na obicie tarczy pełnym kevlarem i frez o 0,10 na docisku i zamachu. Wymieniłem olej w skrzyni,wyczyściłem ją na błysk a łożysko oporowe założyłem Luka.Efekt taki sam jak wcześniej. Mechanik podpowiadał żeby sprawdzić trzpień wysprzęglika bo zestawy mogły się różnić wysokością. Próbowałem skracać dorobiony trzpień o o 2,3,5,9mm ale bez rezultatu. Miał ktoś podobny przypadek ? Czytałem że przez pompkę sprzęgła może nie wysprzęglać i jest efekt''ślizgania się''. Z góry dzięki,pozdrawiam. Zdjęcia zestawu przed wizytą w Makland.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...