Skocz do zawartości

Matix426

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Matix426

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Świętokrzyskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Matix426

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio po przyjeździe do domu zauważyłem, że wskaźnik temperatury pokazuje ok.100 stopni, wiec wyłączyłem auto. Po ponownym uruchomieniu gdy temperatura wynosiła 90 odkręciłem korek od płynu chłodniczego i wylała się dość spora ilość, następnie w zbiorniczku woda ubywala i przybywała, czasem duży pęcherz powietrza. Cienkim wężem idącym do zbiornika czuć było płynące powietrze. Dodatkowo słychać było dziwne „szuranie” z okolic chłodnicy. Po udaniu się do mechanika stwierdził on pompę wody. Obecnie samochód jest po wymianie kompletnego rozrządu lecz wciąż nie można odpowietrzyć układu. Mechanik stwierdził ze jest to termostat ponieważ waz od chłodnicy przy wskaźniku temperatury ponad 100 stopni jest zimny. Czy to słuszna diagnoza? Czy to może uszczelka pod głowica? Co sądzicie? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...