Skocz do zawartości

Qoorchuck

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Qoorchuck

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam tak samo, natomiast nie jestem w stanie okreslić, z powodu którego koła konkretnie. Drgania przy prędkościach autostradowych, gruchnięcie przy mocnych skrętach przy niskiej prędkości (zawsze w parkingu podziemnym) - przepatrzone całe zawieszenie i układ kierowniczy. Gdy ruszasz (nawet powoli) na mocno skręconych kołach, to też masz ten dźwięk ocierania? Ja go mam przy ruszaniu i dohamowywaniu auta od ok. 5km/h do zera, za każdym razem.
  2. Witajcie! Piszę do Was swój pierwszy post, bo od dłuższego czasu borykam się z problemem tak dla mnie zagadkowym, że już nie byłem pewien, czy pisać w dziale o silniku, skrzyni czy układzie kierowniczym. Mianowicie auto stojąc na zimnym silniku zawsze delikatnie drży (bardziej właściwie czuć takie delikatne szarpnięcia na siedzisku fotela). Gdy jest rozgrzany, to bardzo mocno drży na D i R, a auto zdaje się lekko ciągnąć na wciśniętym hamulcu (te tematy z S-Tronic'iem przeczytałem już wszystkie) - natomiast przy zmianie na P natychmiast drżenie ustaje. Sama skrzynia pomimo wymiany oleju i adaptacji dosyć szarpie, więc pewnie skończy się na wymianie mechatroniki. Najgorsze z tego wszystkiego jest drżenie auta przy losowych prędkościach autostradowych (czasami jest to przedział 105 - 135 km/h, a czasami już w okolicach 80 km/h) - samochód wpada w taki rezonans, że aż się człowiekowi robi niedobrze. Zauważyłem, że drgania nasilają się przy lekkim skręcie. Drży cała buda, jak i czuć bicie na samej kierownicy. Dwumas oraz poduszki pod silnikiem wymienione, poduszka skrzyni sprawdzona i sprawna. Sprawdzona także podpora i krzyżak wału napędowego (Quattro). Układ zawieszenia/kierwoniczy wykluczam, bo były sprawdzane przez 3 niezależnych mechaników, potem na szarpakach - niby igła. Niedawno auto przeszło remont silnika, bo przeskoczył mi łańcuch rozrządu, więc zaworki itp. do wymiany. Wyczyszczono przy tym oczywiście cały nagar, więc to wykluczam. Auto nie pokazuje ani jednego błędu. Proszę o jakieś podpowiedzi, bo nie mogę wymieniać całego auta w nieskończoność. 2009 2.0 TFSI CDNC Quattro S-Tronic Avant; 143 000 km przebiegu (wszystko wskazuje, że oryginalne)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...