Skocz do zawartości

tneiro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tneiro

Osiągnięcia tneiro

1

Reputacja

  1. No tak, przy okazji wymieniłem: Trójnik 058103247 Wąż odmy 06A103213AF Kolanko 06A103213 F. Nie myślałem, że ten silnik może tak gładko pracować.
  2. Witam, nikt mi nie odpowiedział, ale problem rozwiązałem i auto już nie szarpie na zimnym. Problemem okazał się nie tyle zaworek jednokierunkowy w odmie co zasyfiona odma błotem, zaworek przez brud się nie domykał, w przewodach odmy pełno błota i przewody odmy zmurszałe, wymieniłem wszystko na nowe i jak ręką odjął. Jeśli ktoś potrzebuje wymienić ten trójnik w którym siedzi zaworek to polecam kupić w salonie, koszt 30zł, zamienniki zaczynają się od ok 35zł :)
  3. Witam, jestem bardzo zainteresowany wątkiem bo mam te same objawy w moim AUM. U mnie jak dmuchałem w dolot zdiagnozowałem jeden dziurawy wężyk. Po wymianie wolne obroty się wyrównały ale dalej na zimnym silniku nie mogę ruszyć zaraz po odpaleniu bo jedzie żabką. Muszę odczekać ze 2 min, później jedzie bardzo ładnie i nie szarpie aż do odciny na PB i LPG. Przy dmuchaniu w dolot zauważyłem, że jak mocniej dmuchnę, manometr pokazał 0,5 Bara to powietrze zaczęło uciekać z okolicy głowicy od strony napinacza, ciężko tam zaglądnąć ale namacałem tam otwór prostokątny. Jest tam jakiś zawór zabezpieczający przed wzrostem ciśnienia? Dziwne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...