Skocz do zawartości

radoslaw.cisz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radoslaw.cisz

Informacje

  • Imię
    Radosław
  • Miasto
    Musuły

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

474 wyświetleń profilu

Osiągnięcia radoslaw.cisz

0

Reputacja

  1. A może ktoś z kolegów , zajmuje się takimi przeróbkami ? Czytając dochodzę do wniosku, że to poza moimi umiejętnościami )) także może ktoś w ramach usługi się podejmie ? Moje auto to a4 b8 wersja „golas” bez kierownicy wielofunkcyjnej
  2. Witam Panowie, mam wielką prośbę. Starałem się znaleźć info na forum i w necie, ale mam tylko mętlik w głowie. Mam A4 B8 Avant z akumulatorem z tyłu + zestaw naprawczy. Chciałbym zamienić to na dojazdówkę. Na lato mam koła 17 cali na zimę 16 cali. Jaką w końcu kupić dojazdówkę (17 , 16 a może 19 cali?), aby po dokupieniu wypełnienia (coś o tym czytałem) i pozostałych drobiazgów zmieścić to wszystko pod pokrywę bagażnika w miejsce gdzie obecnie jest aku + zestaw naprawczy. Z góry dziękuję za wszelkie info. Pozdrawiam !
  3. Kanał 20, same zera.... Hm...panowie w warsztacie wzieli z powrotem moje auto. Wymienili nastawnik zmiennych faz rozrządu (hałasował) , wałki rozrządu od mojej starej głowicy i łańcuch faz rozrządu. Tak jak przypuszczałem, nei ma to wpływu na wypadanie zapłonu. U nich nie odnotowali, a ja jak tylko odebrałem auto, na drugi dzien już je na zimnym starcie miałem. Jedyna zbieżnośc jaką zauważyłem to , że są one odczuwalne jak jest chłodniej....nei mam pojęcia co to może być... DLa przypomnienia, głowica wymieniona obrobiona, pierścionki przy okazji, cewki sprawdzone, wtryski... Zauważyłem, że słabo odpala, znaczy się rozrusznik musi kręcić z 4-5 razy i dopiero zaskakuje (w golfie 3 odpala mi po nie 4-5 a po 1-2 obrotach rozrusznika) Może jakiś czujnik położenia wałka lub wału ? Ale czemu odczuwalne są jak jest zimno .. ? Ratujcie !
  4. Hmm..powiem więcej... Według mnie jak jest zimno na dworzu, na zimnym nadal nieładnie pracuje, majta silnikiem jak diesel a i 2 razy czułem zdecydowanie wypadanie zapłonów... Coś mi się wydaje, że ta głowica to nie była przyczyna wypadania zapłonów na zimnym ... Jakaś masakra...
  5. Ok sprawdzę i to dziś rano Pozdrawiam ! PS. Jakie wartości korakty zapłonu są "dozwolone" ?
  6. Witam Panowie ! Miałem malą przygodę opisaną w innym wątku na tym forum, z moim A4 B7 1.8T BFB. Wymieniona została głowica, zrobiona u Kręgla w Łodzi, plus pierścienie na które w zasadzie naciągnał mnie mechanik... Obecnie jestem po pomiarach ciśnienia, wyszło w granicach 13-14 bar na cylindrach. Ale nadal mam wypadanie zapłonów na zimnym i ogólnie "twardą" kulture pracy silnika. Spotkanłem się z teorią, że zbyt wysokie jak na tą jednostkę ciśnienie sprężania może powodować niekontrolowane zapłony mieszanki a w efekcie wypadanie zapłonów. Co o tym sądzicie ? U Sztupeckiego w Łodzi zostawiłem 4500 PLN a nadal jestem niezadowolony ... powiem więcej załamany .. bo przyczyną wypadania zapłonów według niego były powypalane zawory w głowicy ... Pozdrawiam i czekam na wszelką pomoc włącznie z "mądrym diagnostą" w Łodzi i okolicach .. Pozdro !
  7. Mam nowe wnioski i wieści ! ... Obecnie sytuacja wygląda tak: 1. Najwyraźniej jak auto stało miesiąc przytkał się wtyrsk, bo po odebraniu na starcie gubił zapłony na 2gim cylindrze. Przejechałem się 1000 KM i jest z tym spokój. 2. Mimo wszystko zrobiłem pomiar u niezależnego mechanika na ciepłym, silniku. Wyszło 10.5-11 na każdym cylindrze. Pytanie, po ch..j wymieniali pierścienie, jak nawet ciśnienie jest takie jak przed "remontem" i czego może być to objawem, że nie wzrosło . Na próbie olejowej na ciepło skoczyło do 12.5-13 3. auto na wolnych daje uczucie morwienia na kierownicy, otwartycyh drzwiach, czyli rpzenosi drgania z silnika...Przepływka sprawdzona, daje 123 mg , adaptacja zrobiona, świece spalanie ładne, ciśnienie jak powyużej ...Może jakaś poduszka padała jak przed naprawą tak telepał silnikiem na 3cim i 4tym cylindrze ? Wszelkie syugestie mile widziane PS> Mroziu22 dzięki za gotowość ! Jednak dopiero teraz odczytałem wiadomość troszkę mnienie było wyjazd służbowy się trafił ...
  8. Witam Panowie, ma problem z ustaleniem numeru zamiennika lewej poduszki pod silnikiem. Czy ktoś może zerknąć w etkę czy to jest do mojego audika ? nr oryg 8E0199379D nr febi 22958 Pozdrawiam i z góry dzięki !
  9. Oczywisci e, że tak ! Natomiast, ja jestem w tych tematach "lajkonikiem" i muisze polegać na "Fachowcach" a czemu Oni tego nie umieją / nie potrafią/ nie robią ....bez komentarza... Może ktoś podrzuci prawdziwego fachowca z Łodzi lub jest z Łodzi i ogarnia tematy ???
  10. Panowie, jest masakra ! Po niby dłuższej diagnostyce u Sztupeckiego, w końcu zdecydowali się zdjąć głowice. Głowica ponoć ma wypalone zawory.... WIęć zacząłem poszukiwanie głowicy , któa następnie sprawdzona, wyszlifowana itp była u Kręgielskiego (następny niby świetny warsztat) - sama robocizna u Kręgla 1000 PLN plus koszt głowicy 1000 PLN.... Przy okazji , stwierdzili u Sztupy, ze jak założą dobrą głowicę, to wzrośnie ciśnienie, i dostaną pierścienie...I będzie brął olej. Więc powiedziałem OK (choć bardziej dlatego, ze nie wiedziałem, czy auto bierze olej czy nie, bo nie zdążyłem nim pojeździć od zakupu..) WIęc poskładali wszystko, zapłaciłem w sumei wszystko 6000 PLN bo od razu zrobiłęm rozrząd...i ...dziś rano odpalam, ruszam i po 20 sekundach zaczyna się szarpanie silnika...I jak znam życie pewnie wypadanie, zapłonów będzie na tych samych cylindrach... Załama !!!! Mój pomysł to czujnik spalaniaa stukowego, bo ponoć są 2 na 1,2 i 3,4 cylinder...Co by się zgadzało z tym 3,4 cylindrem... Ale czy to może dawać takie objawy ? PO przekroczeniu jakichś 50 stopni jest już ok... A może inny element który może mieć wpływ na 3,4 cylinder ? Pozdrawiam i liczę na pomoc...
  11. Jutro daję do Sztupeckiego w Łodzi...Twierdzą, że wiedzą co to może być ZObaczymy Jeśli wiedzą...będę polecał ten warsztat każdemu !
  12. Dzis rano sprawdziłęm temperaturę. Czujnik bez włączonego silnika pokazywał 6 stopni. Zaraz po włączeniu, dosłownie zdąrzyłem podpiąć znów vcds pokazał 32 stopnie...troszkę szybko jak na takie parenaście sekund pracy... Oprócz tego wypadanie zapłonu dla odmiany pokazało tylko na 4tym cylindrze. Czy sama obserwacja wypadania to kanały 14, 15 i te pola oznaczone jako "licznik" ? Mam nadzieje, ze mechanik sprawdzi dziś zaworek na obwodzie odmy. Pozdrawiam !
  13. Mozesz podpowiedzieć jakieś kanały pomiarowe na VCDS szczególnie odnośnie tego czujnika temperatury ?
  14. Witam Panowie i Panie, stałem się jak mi się wydawało szczęśliwym posiadaczem A4 B7 1.8T 2007r - wybór padł na ten model, ponieważ miał być "najmniej problematyczny" Niestety już na drugi dzień od zakupu, przy odpaleniu "na zimno" odczułem szarpanie silnikiem. Szarpanie ustaje po osiągnięciu temperatury pracy ok 90 stopni. Potem jedzie całkiem "miodzio" Podłączony VCDS, pokazał wypadanie zapłonów na 3,4 cylindrze. Wymieniłem świece (Bosch), cewki na 3,4 cylindrze na nowe (Beru) i nic..cały czas to samo... Oddałem auto do mechanika w Łodzi na Wydmowej. Chłopak ponoć polecany, jednak bardzo zarobiony i jednak słabo zorganizowany i powolny Auto stało tydzień, sprawdził kompresje na zimno i ciepło, niby obie ok 10,5 10,5 11 11 na ciepłym 11 11 12 12 na zimnym. Znalazł uszkodzoną odmę, wymienił i nic. Wtryski benzynowe też odpadają bo to samo dzieje się na LPG (5tej generacji) jak i na PB. Czy macie jakieś pomysły ? Myślałem o czujniku spalania stukowego ponieważ są 2 na 1,2 i 3,4 cylinder. Czy wiecie jak sprawdzić je VCDSem ? Może jeszce coś podpowiecie ? A może chociaż bystrego mechanika w Łodzi i okolicach ? Sprawa staje się dośc pilna bo muszę oddać moje drugie auto kobicie, bo sierotka swoje rozbiła a drugie kupione na szybko za 3 tysie "spaliła" ! he he Pozdrawiam i licze na dobre rady dobrych ludzi !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...