Jump to content

Aroox

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Aroox

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Opole

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.6
  • Engine code
    ALZ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co udało mi się nowego ustalić: Po ściągnięciu koła kierownicy piski i trzaski ustają. Po ponownym założeniu wszystko wraca
  2. Cześć, wie ktoś o co może chodzić kiedy kierownica w małyszówce przy skręcie trzeszczy? Chodzi o takie ni to popiskiwanie ni to chrobotanie, ot jakby stary zawias, albo coś podobnego. Wszystko jest na filmie. Niby w niczym to nie przeszkadza, ale okropnie irytuje i chciałbym się tego pozbyć. Dźwięk jest słyszalny tylko ze środka auta. Może trzeba coś gdzieś czymś popryskać żeby przestało? Spodziewałbym się trzeszczenia wszędzie, ale kierownica byłaby chyba ostatnim miejscem na które bym postawił. https://youtu.be/l6XhwcwpwhY
  3. Witam, orientuje się może ktoś ile w małyszówce 1.6 kosztuje orientacyjnie wymiana rozrządu? W sensie pasek, napinacz i pompa wody razem z robocizną. Z góry dzięki
  4. Witam. Znajomy nieco obeznany w temacie mechaniki zaglądnął ostatnio pod maskę mojej małyszówki i stwierdził, że prąg który znajduje się na pasku rozrządu świadczy o jego zużyciu i należy mu się wymiana i on bałby się tym jeździć. Chciałem was tylko zapytać czy jest to faktycznie tak jak powiedział czy jednak można wierzyć sprzedającemu który (osoba prywatna), który wymieniając wszystkie jego wady o rozrządzie powiedział, że wymieniany był przy 147 000 km (aktualnie 154 000) i można na tym jeździć. W załączniku zdjęcie tego paska. Z góry dzięki za odpowiedzi
  5. A więc sprawa wygląda tak: Zgodnie z tym co napisał Legion44 zamontowałem na drugą sondę emulator (prosty). Póki co po przejechaniu ponad 400 km checka brak i mam nadzieję, że tak już zostanie. Póki co problem z głowy.
  6. Nagrałem jeszcze filmik napięć z obu sond i z tego co wyczytałem, to tak właśnie powinno być i takie napięcia wskazują na sprawny katalizator. Sprawdzane oczywiście po nagrzaniu się do 90 stopni. Może mi to ktoś kto się zna potwierdzić?
  7. Cześć, jak w temacie - niedawno (po około 180 km od zakupu samochodu) wyskoczyła mi kontrolka "check". Podłączyłem więc samochód pod interfejs OBDII i odczytałem kod błędu P0420. Wyczytałem, że jest to problem z katalizatorem, więc pytanie do was - mogę jakoś sprawdzić kata bez grzebania w bebechach auta, czy jednak będzie trzeba dobierać się do samego "podzespołu"? I jeszcze jedno pytanie - co grozi z ewentualną dalszą jazdą z uszkodzonym katalizatorem? Coś innego może się zepsuć? Wiem, pytanie laika, ale jestem zielony jeśli chodzi o mechanikę samochodową. Z góry dzięki za pomoc.
  8. Witam, Wie ktoś może o co może chodzić w B6 jeśli nie świeci jedna z żarówek podświetlenia tablicy rejestracyjnej? Chodzi mi dokładnie o tą po lewej stronie patrząc na tył samochodu od frontu. Prawa mi zdechła, więc ją wymieniłem i świeci normalnie, natomiast lewa padła dzień później, więc wyciągnąłem ją i wymieniłem, bo okazała się spalona, natomiast druga, trzecia, ani czwarta (wykluczałem felerną sztukę), już za nic w świecie świecić nie chciały. Sprawdziłem probówką na stykach tam gdzie dolegają blaszki żarówki czy dochodzi w ogóle prąd i okazało się, że jest zero reakcji. Podświetlenie schowka i inne podświetlenia działają normalnie, problem jest tylko z tą lewą stroną tablicy. Ma ktoś jakieś pomysły? EDYCJA: Czasem proste rozwiązania są najlepsze - wyczyściłem styki w listwie Kontaktem S i to było w zasadzie wszystko - po włożeniu lampki w swoje miejsce żarówka zaczęła świecić. Pewnie były w czymś uwalone styki i nie przewodziło to to prądu. Najważniejsze, że już działa.
  9. Cześć. Posiadam Audi A4 B6 1.6 z 2004 roku i mam aktualnie w nim bardzo kiepskie radio AudioMedia AMR 113 (do radia podłączone są dwie kostki - czarna na dole i brązowa na górze). Wszystko pasuje, radio gra, ale chciałbym je zamienić na takie, jakie miałem w poprzednim samochodzie, a mianowicie Sony DSX A410BT. Problem polega na tym, że na pewno potrzeba jakichś kostek (przejściówek?) żeby radio zadziałało, bo oba radia mają inne wejścia, a ja za nic w świecie się na tym nie znam. Pomoże ktoś w doborze kostek? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Create New...