Skocz do zawartości

Stinger71

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Stinger71

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Stinger71

0

Reputacja

  1. Pardom, mój błąd, wielbłąd, oczywiście +3 , na plusie jest, wszystkie 3 inne są na równym minusie. Już poprawiłem w pierwszym poście.
  2. Niestety nie mam logów do wglądu. Jasne, uważam że warto słuchać rad i na tej podstawie podejmować decyzje. Mam ponoć jakieś mało typowe: 038130073BH Na allegro firma "Diesel-reg" sprzedaje regenerowane za 450zł. I na taki chciałem się zdecydować ? (gwarancja 12 mscy.) We Wrocławiu i nie tylko , obdzwoniłem wszystkich, koszty to: 500-850 , w jednej firmie powiedzieli 390-690 ( znając życie będzie górna granica ). A koszt nowego to okołom 1100-1200zł.
  3. Czyli reasumując odpowiedzi, odchyl może być dużo większy niż pokazuje komputer , rzucanie silnikiem może być spowodowane pompowtryskiwaczem. Wnioskuje w takim razie, że diagnoza może być prawidłowa. W takim razie zaczynam od tego :) Uszczelnienia mam, elring'a kupiłem nowe za śmieszne pieniądze, 30zł chyba. No właśnie jedna sztuka używka kosztuje 200-300zł , a regeneracja 450 zł, więc zdecyduje się na regenerację + uszczelnienia i zobaczymy :) Dziękuje za podpowiedzi, po serwisie zamieszczę informację , czy pomogło , zawsze może komuś się przyda.
  4. Witam. Zakupiłem auto w grudniu, na początku było wszystko ok, poza tym że pod komputerem "odchylenie" jednego pompowtrysku wynosiło +2 ( na wolnych obrotach) , ale silnik pracował równo itd. Po zrobieniu około 3000 km , zaczął się problem, na wolnych i tylko wolnych obrotach - rzuca mi silnikiem, jest to odczuwalne w aucie i zaczęło się dość uciążliwe, podczas jazdy, lub dodawania gazu, problem znika. Odchylenie na wtrysku wynosi już -3 ( na wolnych obrotach ), podczas jazdy spada do +2. Dwumasa wykluczona. Diagnoza - wymiana/regeneracja pompowtrysku. I teraz pytanie do Was, czy takie odchylenie jak +3 może powodować takie rzucanie silnikiem ? Nikt mi nie da gwarancji wiadomo, a wywalić prawie 1000zł i nie pomoże , to nie sztuka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...