Skocz do zawartości

sieka123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sieka123

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Skarżysko-Kamienna

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sieka123

0

Reputacja

  1. Udzielicie pomocy przy stage 1? Może udałoby się stworzyć poradnik na podstawie własnych prób i doświadczeń.
  2. Tak słupek i kolektor jest seria doładowanie za każdym razem takie samo robiłem kilka logów dla porównania też robiłem logi na odpietej gruszce od wg i wtedy dużo więcej mocy i trzyma 1.5bara doładowania do samej odcinki Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum jutro zrobię resztę logów
  3. Witam posiadam a4 b5 18t aeb w samochodzie zostało zrobione swap instalacji na awt me.7.5 turbina k04 064 wtryski bosch 525 pompa walbro255 regulator ciśnienia paliwa 4bar cooler 550x230x65 cewki tfsi nowe świece ngk pfr7q przepływka s3 3" wydech przelot downpipe 3" reszta 2.75" Problem pojawił się podczas strojenia a mianowicie wyszło ok 250km i 300nm a jak wiadomo na tyn setupie jest sporo projektów ze sporo większą mocą. wrzucam logi do waszej oceny i mam nadzieje ze ustalimy czy wina jest po stronie auta czy tunera. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. http://vaglogi.pl/log-003_020_dpv71.html http://vaglogi.pl/log-002_020_q317pE.html http://vaglogi.pl/log-003_031_9Ere554.html http://vaglogi.pl/log-115_118_7FN7gB1.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...