Skocz do zawartości

Szczypi0R112

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szczypi0R112

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Bogatynia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Szczypi0R112

0

Reputacja

  1. Grupy 114, 115: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w... Grupy 003, 020: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w... Grupy 001, 002, 031: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w... Logi po czipie Dodam że ma momenty że jadę i wskoczy to 0.9 a wtedy idzie jak szatan tylko że dalej baaardzo wysoko wstaje Co sprawdzić oprócz nieszczelności? Będę wymieniać świece jutro, musze założyć emulator do lambdy i podejrzewam DV ale nie znam się aż tak, późno wstaje i nie daje takiego ciśnienia jak powinien, na odpiętej drugiej lambdzie brak zmian. Edit: Wleciały BKR7E i nowe DV, te trzyma tłoczek jak się zatka podciśnienie jak głupie. Boost stabilniejszy ale dalej słabizna, na dniach sprawdzę jeszcze raz klapkę od WG bo wydaje mi się że jak ostatnio sprawdzałem to była luźna.
  2. Grupy 114, 115: http://vaglogi.pl/log-114_115_5sO4k.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-020_003_o42Wc.html Grupy 001, 002, 031: http://vaglogi.pl/log-001_002_031_F3x24.html Zrobiłem nowe logi po uporaniu się z problemami, wydaje mi się że w miarę ok ale jeszcze bym profilaktycznie przemyślał wymianę DV. Będę jeszcze raz sprawdzał szczelność, w odmie oczywiście kolanko bylo całkowicie ułamane, plus trójnik też siadł na dole więc wymieniłem oba. W 1.8T nie pamiętam jak w 150km powinno wstawać turbo, wiem że to było gdzieś nisko i wydaje mi się że moje przy 2800 wstaje za wysoko ale nie jestem pewien, na necie pisze że maksymalny moment dla tego silnika jest przy 1750 obrotów. Po wgraniu programu ładuje max 0.8 bar, na klimie 0.7b i obroty falują na wolnych, co sprawdzić? Dodam że nie ma kata a jeszcze nie zakładałem emulatora
  3. Czy Robercik poratuje to nie wiem ale hamownie od niego ma, sprzęt jest, szkolenie było, w każdym razie ogólnie rozwiązałem prawdopodobnie problem ale jutro wstawie nowe logi jak je zrobie. Zdejmowałem kata żeby trochę zluźnić wydech i posprawdzać wszystko. Tak jak mówi turbina regenerowana ale człowiek który to składał popierniczył trochę, między innymi zawór DV był odwrotnie, tłoczek do rury intercoolera, bok w filtr, po ściągnięciu DV dostałem z niej olejem po łapach także przeczyściłem rury i intercooler z tego oleju, Po tych zabiegach i poskładaniu wszystkiego auto ma niesamowitego kopa w porównaniu do wcześniej, teraz czuć że to 1.8T a nie 1.8 na zmiennych fazach :P Jutro jeszcze to sprawdzę i przełożę DV spowrotem tak jak było żeby potwierdzić tę tezę że to nie była wina katalizatora i edytuje post przy okazji dodając nowe logi dynamiczne po zmianach. Kanały jednakże minimalnie poprawie i zrobię zalecane a nie te co miałem w pierwszym poście czyli zamiast 114 bodajze 118, 02/33 itd
  4. Kat bardzo możliwe bo wstaje tragicznie, turbo mówił że jest robione, widać z resztą, robił już czipa gosciowi i auto jezdzi a ma wspolprace z tuneupem więc raczej tu się nie obawiam a sam miał projekty już po 350km które robił sam. Przepływkę lepiej Pierburg czy Bosch? Nieszczelność sprawdzę jak będę miał wolne, mam ustrojstwo do sprawdzania szczelności zrobione akurat jakiś czas temu
  5. Witajcie, kupiłem swoją drugą B6, tym razem z 1.8T :3 Robię u kolegi czipa, miał mi pisać mapę ale poprosił przed tym o logi, na logach moją uwagę przykuły małe odczyty przepływomierza i "małe" ciśnienie turbo mimo że auto niby "jedzie". Kolega mówi że winny będzie regulator ciśnienia paliwa albo pompa bo nie ma go na tyle ile powinien. Prosiłbym o sprawdzenie logów i potwierdzenie ewentualne tej tezy. Co pareset kilometrów albo czasami kilkadziesiąt zapala się Check Engine z błędem kata - Catalyst System Bank 1 - Efficiency Below Treshold - MIL ON, 16804, P0420 - 002 kod plus kiedyś miałem jeszcze Fuel Trim Bank 1 (Mult) 17536, P1128 - 001 System Too lean - Intermittent ale po skasowaniu już się niby nie pojawia. Zamówiłem pompę SKV za 90zł na próbę i pompe z B7 2.0TFSI bo podobno pasuje plug and play, kosz pewnie trzeba zmienić na ten ze starej? Dzięki, pozdrawiam, Łukasz Grupy 114, 115: http://vaglogi.pl/log-114_115_V7gsY.html Grupy 001, 003, 020: http://vaglogi.pl/log-001_003_020_PGp241x.html Grupy 001, 002, 031: http://vaglogi.pl/log-001_002_031_JpXK6.html (Tutaj prawidłowy log zaczyna się trochę niżej na stronie od 1500)
  6. podbijam, też musze to zrobic i w kostkach sa 4 kable a kiera z b7 dwunabojowa. tylko nie moge znalezc 4E0972133, jedynie 4H0
  7. Kurcze myjka jest płytka i nie ma opcji ich wlozyc na stojaka, jedynie lezaco, wiec odpada, musze znalezc kogos z taka myjka albo nie wiem
  8. Jakiś specjalny środek cZy normalnie w IPA?
  9. UP, tak jak pisałem w poście wyżej, wyczyszczenie pompek ultradźwiękami, da coś?
  10. Właśnie chciałbym to schipować na te 165/170 ale nie wiem gdzie w moich okolicach a pewnie też droga zabawa i nie wiem czy te pompki sobie poradzą. Latam teraz na dodatku Liqui Moly do diesli, wyjeżdżam właśnie końcówke już nad rezerwą z pełnego baku ale myśle czy nie wyczyścić ultradźwiękową pompek, może zaszkodzić czy nie? I czy coś to może dać?
  11. Jemu ufam, jeden z najlepszych mechaników tutaj i miałem z nim styczność nie raz, mojemu tacie też raz czyścił turbo już tylko w 110hp i skodzie, ufam że zrobi to dobrze Inni tutaj mają przesuwy czasowe, albo bierze za tydzień przez 2 miesiące, a Ci którzy są naprawde dobrzy to właśnie takie terminy a nawet jeszcze większe Dzięki, chce to zrobić i mieć zrobione dobrze żeby pojeździło chociaż ten rok/dwa póki nie dozbieram do jakiegoś S3/B7/1.8T Quattro S-line czy innego autka Kto wie może mi przypasuje bardziej bo póki co wrażenia to to że ciasno w środku no i 1.9 więc za dużo w silniku nie pomodze kosztem tego co miałbym w 1.8T
  12. A wyszczególniłem koszty co dostałem, pytanie czy warto kupić zestawy naprawcze z śrubkami czy same uszczelnienia (oringi)?
  13. Tak myślałem, zapytam jakiegoś mechanika bo teraz zima więc nie chce mi się tego wyciągać a autem jeżdże do pracy więc muszę mniejwięcej określić sobie termin a mam jednego któremu mógłbym zaufać w takiej kwestii, póki co polatam trochę, "pokatuje" go może uda się odmulić bo też czuje że czasem nagle ma takiego kopa i raz jedzie lepiej raz gorzej, nie wiem czy to przez tą geometrie czy pompki, nie wiem jak z uszczelnieniami bo widzę że troche roboty jest a nie chce popierniczyć czegoś żeby mi potem zawór się z tłokiem nie przywitał bo myślałem że trochę mniej zabawy. Edit: Dobra, mam termin na 11-12go lutego koszt 600zł za czyszczenie turbo i zmiane uszczelniaczy na pompkach, dam znać jak będę miał to zrobione i znowu zrobi się logi. Czyszczenie turbo 250, uszczelki 130zł robota 150.
  14. Raczej wolałbym to zrobić sam, czyszczenie turbo jakie koszta? I czy może mi to zrobić bardziej ogarnięty mechanik czy raczej wysyłka?
  15. Oringi do PD da się dostać jako część zamienną w sklepie z częściami czy raczej inaczej to szukać? Ile to kosztuje i czy ciężko to wymienić i przełożyć miejscami? Bo widziałem że chyba trzeba pokrywe zaworów zdejmować? Co do turbo jeżdże ekonomicznie/dynamicznie więc obstawiam bardziej czyszczenie chociaż kiedyś było gorzej, dostawała notlaufa i nie dało się nic zrobić a kiedy ja dostałem auto w swoje ręce to przez tydzień ją goniłem i jeździłem dynamicznie i koniec końców ustało, ostatnio pierwszy taki przypadek od dawna że załączyło ale tak wysoko jej nigdy nie kręce max 3k
×
×
  • Dodaj nową pozycję...