Skocz do zawartości

DamianG94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DamianG94

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Alwernia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DamianG94

0

Reputacja

  1. Zgłasza błąd 1 sondy to jest ta od góry dpfu. A co do błędu to zgłasza za bogatą mieszankę i chyba ten kod błędu ale nie pamiętam teraz a nie mam dostępu do auta.
  2. To problem z wtryskami? Skoro na starych było to samo podmieniajac ten 2 z dużą korekcją na wtrysk z 4 tez nic się nie zmieniło
  3. Tutaj jeszcze zdjęcie z przepływki która też jest ponad normą
  4. No i problem wrócił z tą różnicą że teraz gdy odpalam auto ma jakby problem z odpaleniem. Korekcja wzrosła do 2.8 dalej na 2 cylindrze. Trzepie lekko buda na biegu jałowym. Posiedziałem trochę na vcds i zainteresował mnie EGR 1 zdjęcie to lekkie telepanie budą, to 2 jak już naprawdę zaczyna ją szarpać. I wtedy bipy na 2 cylindrze idą do ponad -70 tak normalnie mają około - 40 do - 60. Ktoś ma jakiś pomysł?
  5. Nie było problemu z tym że gaśnie czy nie równo pracuję bo chodził idealnie i moc też była tylko chodziło o tą wysoką korektę i za bogatą mieszankę którą zgłaszała sonda
  6. Podmienilem przepływke wyczyscilem egr i spadło do 1.5mg nie jest idealnie ale lepiej niż 3 które było.
  7. A dlaczego te bipy są tak wysoko na minusie?
  8. To też odpada bo to już też było sprawdzanie. Kąt pompek ustawiony na 180 stopni każdy i tylko z 1 jest problem
  9. Teraz zastanawiają mnie te wysokie ujemne bipy na każdym z cylindrów spróbujemy podmienić vacu pompe bo podobno założona jest z 1.9. W tym silniku był robiony generalny remont także wszystkie elementy która moga się zużyć byly wymieniane, gniazda pompowtryskow nabijanie nowe mosiężne tuleje.
  10. Ale w teorii to pompka przecież dawkuje porcje paliwa więc może to mieć jakieś znaczenie?
  11. Miał ktoś podobny problem i znalazł rozwiązanie? Dodam że tuleje też są nowe.
  12. Podmienialem 1 z 2 i dalej pokazuje za duża korekcja na 2.
  13. Podmienilem wiązke i dalej to samo ciągle na 2 pompowtrysku.
  14. Dobra podmienie tą wiozke i napisze jakie są efekty ale dzięki za podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...