Skocz do zawartości

Bartas602

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartas602

Informacje

  • Imię
    Bartłomiej
  • Miasto
    Kcynia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartas602

0

Reputacja

  1. Też nie byłem kiedyś przekonany do założenia instalacji LPG w moim aucie, jednak przemyślałem że będę wydawał połowę mniej a przy robieniu sporej ilości kilometrów to się zwraca moment. Tak więc w jednej już założyłem i jestem bardzo zadowolony a mianowicie w A4 B5 1.8 T 125 KM i to o tyle dobrze założona i ustawiona instalacja że spala nieco mniej gazu niż benzyny przy takiej samej jeździe a wydałem na instalację 2200 zł. W mojej drugiej czyli A4 B6 1.8 T silnik BEX190 KM założyłem również instalacje STAG AC jak w wcześniej opisywanej B5. Wydałem na nią 2800 zł i jest to Stag 4 QBOX PLUS czyli z dodatkowym systemem OBD który na bieżąco monituje spalanie i zapotrzebowanie gazu a więc jeśli to potrzebne zwiększa dawkę gazu przez co turbina tego nie odczuwa negatywnie i z autem nic się nie dzieje. Jak najbardziej polecam ale jeśli już to tylko coś firmowego czyli np STAG. Żadnego nieprzyjemnego zapachu w kabinie nie ma.
  2. Jeśli chodzi o wybór wahaczy w przystępnej cenie to według mnie warto spojrzeć na wykonanie, czy są chociażby odwzorowane na oryginałach, czy są zapakowane w oryginalny karton itd ale również poczytać opinie na ten temat, ponieważ nie zawsze drogie znaczy dobre i lepsze od tanich. Tak czy owak każde z nich prędzej czy później się zużyje a wiadomo jak jest na naszych polskich drogach. Ja osobiście poczytałem opinie i zdecydowałem się na Skv Germany i jestem z tego bardzo zadowolony. Dokładnie wykonane i odwzorowane na oryginałach co miałem okazję sam sprawdzić i porównać na oryginalnym fabrycznym zawieszeniu, po złożeniu całego zawieszenia auto się dobrze prowadzi, nie stuka nie puka, nie ściąga, kierownica stoi sztywno i bardzo dokładnie odbiera każdy ruch.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...