Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LPG do mojego auta czy jest sens?


tom5151

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Czasami nachodzi mnie myśl czy nie założyć instalacji LPG do mojej audiczki 1.8T BFB, sugeruje się trochę tym że dużo z was, klubowiczów właśnie tak zasila swoje samochody. Powód takiego myślenia jest taki. Jestem studentem, nie mam stałych przychodów, tylko to co uda mi się zarobić na wakacje. Auto mam od prawie 3 lat , robie 20 000km rocznie (235kkm aktualnie), głownie jeżdżąc trasą na weekendy. Wydaje jakies 650zł na paliwo miesięcznie. Bardzo dbam o swoje auto i zawsze chcę aby było "oryginalne", czyste i zadbane stąd niechęć do zakładania gazu :D Chociaż jak słucham kolegów którzy maja zagazowane auta i oni leją do baku za jakieś grosze to zaczynam się zastanawiać czy nie wyrzucam pieniędzy w powietrze tankując PB.

Powiedzcie jak to jest z tym gazem w tym aucie?

Czy często trzeba jeździć ustawiać ten gaz?

Czy czuć ten wstrętny zapach?

Jak reaguje na gaz turbina i zawory?

Czy na kolejne 3 lata użytkowania warto zakładać gaz ( koszt około 3000zł )?

Jak z mocą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

zakładaj gaz, przebieg roczny 20 tys - szybko się zwróci instalacja :).


Powiedzcie jak to jest z tym gazem w tym aucie?

Czy często trzeba jeździć ustawiać ten gaz?

Czy czuć ten wstrętny zapach?

Jak reaguje na gaz turbina i zawory?

Czy na kolejne 3 lata użytkowania warto zakładać gaz ( koszt około 3000zł )?

Jak z mocą?

Auto chodzi na gazie bardzo dobrze, nie odczujesz różnicy na jakim paliwie jedziesz.

Co 10 tys km wymieniasz filtry i sprawdzenie ustawień.

Żadnego "zapachu" nie ma.

Zaworom nic się nie stanie :).

Przy takim przebiegu rocznym po kilku miesiącach zwraca się instalacja.

Dobra instalacja, kumaty gazownik i będzie super :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach