Jump to content

erchi

Pasjonat
  • Content Count

    816
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9

About erchi

Informacje

  • First name
    ładne
  • Location
    wlkp

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,442 profile views
  1. Lepiej wstaw przecinki, bo nie wiadomo o co chodziło w tym zdaniu.
  2. Niektórzy monterzy mają alergię na samo pytanie o ściąganie kolektora.
  3. No to całkiem trwałe te chinole
  4. Tymczasem w internecie: TORSEN Trademark of Gleason Works; The - Registration Number 1305816 - Serial Number 73425697 :: Justia Trademarks TRADEMARKS.JUSTIA.COM TORSEN is a trademark of JTEKT CORPORATION. Filed in May 13 (1983), the TORSEN covers Power Transmission Differentials for Land Vehicles
  5. Mowa o Q-Box, barracudach 130, reduktorze KME Gold i reszcie pod BEX-a.
  6. Jak ja zakładałem, koszt kształtował się w granicy 2600-2800. Sam chyba dałem 2750 z racji dopłaty do zbiornika 72 litry.
  7. Ja widziałem za ponad 100zł
  8. Spokojnie, mam z nim kontakt.
  9. Jak oddajesz swoje, to powiedzą jakiej firmy wezmą a jakie nie. Tych z najniższej półki nie wezmą.
  10. Plusem tanich chinoli jest zestaw śrub. Można kupić regenerowane końcówki drążków, ale wg mnie nie ma to sensu, bo i tak najlepiej postawić na końcówki i drążki Lemfordera.
  11. Konkretniej, to zakładane przy 228tys przebiegu, a auto zmieniło właściciela przy 365tys na blacie. Nowy właściciel jeździ mniej, więc pewnie doturla się na nich do 400tys km albo i lepiej.
  12. 38tys to 1,5 przeciętnej jazdy. Moje z Regum po 130tys przejechanych kilometrów nie stukały.
  13. Takie same spalanie miałem w BEX-ie po programie
×
×
  • Create New...