Zaproponowany przez gazownika zestaw do 1.8T - wasze opinie i uwagi

    241 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć

    Udałem się dzisiaj do polecanego gazownika na Śląsku.

    Do mojego 1.8T zaproponował zestaw jak poniżej. Uprzedziłem tylko, że wkrótce planuję zwiększenie mocy ( minimum programem)

    Cena tego zestawu ok 3200-3300zl

    Jakieś uwagi, sugestie to proszę pisać

    pzdr

    201604231_ssswrpa.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Na sam program wystarczy. Nie wiem czy sterownik Lpg Tech nie jest lepszy (choć sam mam Qbox+) ale jak wystroi porządnie to będzie dobrze

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Miałem ten sam zestaw u siebie. Po sofcie miałem 185KM (miałem AVJ czyli 150KM) i nic sie nie działo. W Trójmieście za ten zestaw płaciłem 2900zł.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    zestaw jak najbardziej ok,

    Silesia zrobi dobrze,

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Do Silesi wal w ciemno,zestaw b.dobry.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Reduktor bym dał inny...Golda GT np. trochę droższy ale pewniejszy...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dodam wpis od siebie.
    Ja mam już ten pakiet, który Ci zaproponowali [mając na uwadze przyszłe wirusowanie, czyli ta sama historia co u Ciebie]

    1. sterownik STAG QBOX+ [zdecydowałem się na tę elektronikę przez możliwość montażu adaptera bluetooth i podglądu pracy instalacji „online” smartfonie],

    2. wtryski Barracuda,

    3. reduktor AC R01 czerwony [mam z nim dobre doświadczenia w B5], podobno poprawili już materiał króćców płynu chłodniczego,

    4. rurka w miedzi 8mm [zamiast 6mm],

    5. butla w kole wyższa 67 litrów [wchodzi na spokojnie w miejsce koła, podłoga nie odstaje!], Mniejszej nie ma sensu wkładać, bo tak czy inaczej miejsce koła zapasowego masz zajęte, a lepiej wykorzystać max przestrzeń.

    5. wlew w klapie PB + pstryczek od STAG`a LED z autokalibracją i automatycznym dostosowaniem jasności świecenia sygnalizacji LED.

    6. ściągniecie kolektora do montażu wtrysków KONIECZNIE.

    7. wbrew różnym opiniom można zamontować Barracudy pojedynczo w ten sposób aby pokrywa silnika pozostała na swoim miejscu i nie odstawała

    Uwagi po 7000 km, autokalibracja włącznika LED działa, ale nie jest precyzyjna, można jednak ją ustawić w sofcie sterując napięciem.

    Wtryski, reduktor wyrabiają na spokojnie, nic kompletnie z nimi się nie dzieje. Przejście PB-LPG 40*C płynne.

    Obiektywna utrata mocy na LPG - brak.

    Zestaw dobierałem pod wirusa, który niedługo będzie rezany, w planach program/kat. OFF/wtryski BEX/SMIC - czyli docelowo granice 210KM 320NM.

    U mnie w Poznaniu koszt tego zestawu to 3100,00 zł więc bez mała to samo co zaproponowali Tobie.

    Jeżeli interesuje Cię foto instalki pod maską mogę jutro pstryknąć i pokazać jak to u mnie wygląda. Jak montaż będzie profi to jedyne co się rzuci w oczy to tylko czerwony reduktor no i wtyk od elektroniki (bo ma żółtą nakładkę zabezpieczającą) :wink:

    Edytowane przez scq

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    gdzie bedzie schowany sterownik?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wtyk od sterownika mam przy ECU, samego sterownika nawet nie widać bo jest schowany w puszcze ECU.

    Edytowane przez scq

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    stanley można wiedzieć co to za zakład ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mam praktycznie ten sam zestaw u siebie, rok jeździłem na serii - teraz miesiąc na chipsie na 212 KM i 324 NM i daje radę bez problemu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    @stanley

    Zestaw OK, jak masz AVANTa zwróć uwagę jedynie, żeby w tych pieniądzach była butla 72l brutto - wchodzi idealnie we wnękę! Nie daj sobie wcisnąć mniejszej, bo i dlaczego.

    Reszta spoko, mam dokładnie to samo u siebie od prawie 20kkm.


    Wtyk od sterownika mam przy ECU, samego sterownika nawet nie widać bo jest schowany w puszcze ECU.

    U mnie sterownik LPG siedzi pod deską i tak to powinno być zrobione :-)


    Uwagi po 7000 km, autokalibracja włącznika LED działa, ale nie jest precyzyjna, można jednak ją ustawić w sofcie sterując napięciem.

    Wtryski, reduktor wyrabiają na spokojnie, nic kompletnie z nimi się nie dzieje. Przejście PB-LPG 40*C płynne.

    Totalnie bez sensu te 40*!!!

    U mnie 24, max 30. Więcej to już strata hajsu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Totalna bzdura, nie ma lepszego miejsca na sterownik w komorze wg mnie niż pucha ECU. To jedyne miejsce w komorze silnika dedykowane do elektroniki. Ale rozumiem, że niektórzy poprawiają rozwiązania rodem z Ingolstad :-)

    40*C dla Ciebie strata, dla mnie nie. Jak tankujesz pełen bak za 70 zł to jeszcze oszczędzać na temp.? Podobno Poznaniacy to złotówy...

    Abstrahując od faktu, że zmianę temp. możesz wykonać w 1 min wg własnego uznania przy tym sterowniku.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mam praktycznie ten sam zestaw u siebie, rok jeździłem na serii - teraz miesiąc na chipsie na 212 KM i 324 NM i daje radę bez problemu.

    trochę odbiegnę od tematu:

    sam program ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Totalna bzdura, nie ma lepszego miejsca na sterownik w komorze wg mnie niż pucha ECU. To jedyne miejsce w komorze silnika dedykowane do elektroniki. Ale rozumiem, że niektórzy poprawiają rozwiązania rodem z Ingolstad :-)

    40*C dla Ciebie strata, dla mnie nie. Jak tankujesz pełen bak za 70 zł to jeszcze oszczędzać na temp.? Podobno Poznaniacy to złotówy...

    Abstrahując od faktu, że zmianę temp. możesz wykonać w 1 min wg własnego uznania przy tym sterowniku.

    Już nie mundruj. 40 stopni to totalny bezsen, ale jezdzij jak tam sobie tego zyczysz.

    Moje zdanie znasz na temat miejsca na sterownik LPG, kazdy chwali swoje. EOT.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Już nie mundruj. 40 stopni to totalny bezsen, ale jezdzij jak tam sobie tego zyczysz.

    Moje zdanie znasz na temat miejsca na sterownik LPG, kazdy chwali swoje. EOT.

    Lubię krytykę, ale konstruktywną, a nie dla zasady "nie bo nie, bo nie".

    Będę jeździł "jak tam sobie tego życzę" :grin:

    Nie chodzi o chwalenie swojego, a o pomoc koledze z pierwszego postu.

    Ty masz pod deską, ja w puszcze ECU - i o to chodzi, żeby pokazać kilka rozwiązań, a autor sam sobie wybierze gdzie będzie chciał. Więc bez napinki :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Każdy robi jak uważa - pojeżdzisz na takim przełączaniu i sam ustawisz niżej. Bez sensu przepalać benzynę jak to nic nie daje. Wtryski LPG i przy 15* poradzą sobie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Widzisz i tu się mylisz, w AJL`u jeździłem tak 4 lata i w BFB też kazałem na 40*C ustawić.

    Każdy ma swoje przekonania i doświadczenia, jeżeli komuś szkoda "hajsu" na benzynę przy instalacji LPG to niech jeździ rowerem.

    Weź pod uwagę fakt jak szybko nagrzewa się 1.8T, osiągnięcie temp. w różnicy 10*C to dosłownie chwila.

    Samą benzynę w baku przydaje się wymienić co jakiś czas, żeby nie dopuścić do zasyfienia zbiornika przy niewielkiej ilości PB (tankując 2 razy w roku...), czego konsekwencje wiesz jakie mogą być.

    I mówię to z własnego doświadczenia LPG w 1.8PM, 1.8AJL i 1.8BFB

    EOT. :hi:

    Edytowane przez scq

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    trochę odbiegnę od tematu:

    sam program ?

    Nie, wtryski z BEX-a, prawy IC też z BEX i downpipe.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    podepnę się do tematu bo właśnie mam do montażu taki sam zestaw jak kolega stanley. Wczoraj rozmawiałem z gazownikem i poleca wtryskiwacze AC W02. Co o nich myślicie? Czy da się to zamontować pod osłoną? bo z tego co widze one są na listwie. Ma ktoś doświadczenia z ich jakością?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dopłać parę złotych i wstaw Baracudy.

    Będziesz miał spokój bez zastanawiania się.

    Poza tym przy rozlaczeniu ich masz możliwość zniwelowania długości wężyków do kolektora. Co jest ultra istotne przy instalacji.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam Panow, rowniez chcialbym Was prosic o ocene dobranego zestawu, majac na uwadze, ze pozniej bede chcial robic Chiptunning w autku.

    Nagaz w Lodzi wyslal mi taka oferte:

    Sekwencyjny wtrysk gazu AC Stag Produkcja Polska Elektronika AC Stag 4 Qbox Basic turbo (Polska) Reduktor Tomasetto AntarTic Super AT13 (Włochy) Wtryskiwacze Alex Barracuda (Polska) Lubryfikacja - Zawór tankowania Tomasetto
    Złączka/pod klapką

    Co byscie o tym powiedzieli? Koszt 3500 zl, ale glownie rozchodzi sie o dobrany osprzet. Polecicie ewentualnie kogos lepszego z Lodzi?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    cena z sufitu...

    Nie ma czegoś takiego jak Q-Box basic turbo

    Tomasetto Antartic bym sobie darował

    Wtryski barracuda jak najbardziej ale lubryfikacją to tylko w sypialni ( jeżeli oczywiście potrzebna )

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    cena z sufitu...

    Nie ma czegoś takiego jak Q-Box basic turbo

    Tomasetto Antartic bym sobie darował

    Wtryski barracuda jak najbardziej ale lubryfikacją to tylko w sypialni ( jeżeli oczywiście potrzebna )

    Dzięki wielkie, chyba odpuszczę w ogóle ten zakład. Może ktoś poleci jakiś dobry zakład w Łodzi?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dodam wpis od siebie.

    7. wbrew różnym opiniom można zamontować Barracudy pojedynczo w ten sposób aby pokrywa silnika pozostała na swoim miejscu i nie odstawała

    byłem na pomiarze i powinno wejść 72l

    Jutro oddaję na montaż :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no to czekamy na zdanie relacji i foto

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    cena z sufitu...

    Nie ma czegoś takiego jak Q-Box basic turbo

    Tomasetto Antartic bym sobie darował

    Wtryski barracuda jak najbardziej ale lubryfikacją to tylko w sypialni ( jeżeli oczywiście potrzebna )

    Dzięki wielkie, chyba odpuszczę w ogóle ten zakład. Może ktoś poleci jakiś dobry zakład w Łodzi?

    http://dzinksgarage.pl/

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    byłem na pomiarze i powinno wejść 72l

    Nie powinno...a wejdzie...dokładnie taka wchodzi na MAX...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pierwsze tankowanie. Jutro zrobię kilka fotek instalacji

    9e76529b7e2065f98a03cb1393afb6d5.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy