Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaproponowany przez gazownika zestaw do 1.8T - wasze opinie i uwagi


stanley

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Udałem się dzisiaj do polecanego gazownika na Śląsku.

Do mojego 1.8T zaproponował zestaw jak poniżej. Uprzedziłem tylko, że wkrótce planuję zwiększenie mocy ( minimum programem)

Cena tego zestawu ok 3200-3300zl

Jakieś uwagi, sugestie to proszę pisać

pzdr

201604231_ssswrpa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sam program wystarczy. Nie wiem czy sterownik Lpg Tech nie jest lepszy (choć sam mam Qbox+) ale jak wystroi porządnie to będzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam zestaw u siebie. Po sofcie miałem 185KM (miałem AVJ czyli 150KM) i nic sie nie działo. W Trójmieście za ten zestaw płaciłem 2900zł.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam wpis od siebie.
Ja mam już ten pakiet, który Ci zaproponowali [mając na uwadze przyszłe wirusowanie, czyli ta sama historia co u Ciebie]

1. sterownik STAG QBOX+ [zdecydowałem się na tę elektronikę przez możliwość montażu adaptera bluetooth i podglądu pracy instalacji „online” smartfonie],

2. wtryski Barracuda,

3. reduktor AC R01 czerwony [mam z nim dobre doświadczenia w B5], podobno poprawili już materiał króćców płynu chłodniczego,

4. rurka w miedzi 8mm [zamiast 6mm],

5. butla w kole wyższa 67 litrów [wchodzi na spokojnie w miejsce koła, podłoga nie odstaje!], Mniejszej nie ma sensu wkładać, bo tak czy inaczej miejsce koła zapasowego masz zajęte, a lepiej wykorzystać max przestrzeń.

5. wlew w klapie PB + pstryczek od STAG`a LED z autokalibracją i automatycznym dostosowaniem jasności świecenia sygnalizacji LED.

6. ściągniecie kolektora do montażu wtrysków KONIECZNIE.

7. wbrew różnym opiniom można zamontować Barracudy pojedynczo w ten sposób aby pokrywa silnika pozostała na swoim miejscu i nie odstawała

Uwagi po 7000 km, autokalibracja włącznika LED działa, ale nie jest precyzyjna, można jednak ją ustawić w sofcie sterując napięciem.

Wtryski, reduktor wyrabiają na spokojnie, nic kompletnie z nimi się nie dzieje. Przejście PB-LPG 40*C płynne.

Obiektywna utrata mocy na LPG - brak.

Zestaw dobierałem pod wirusa, który niedługo będzie rezany, w planach program/kat. OFF/wtryski BEX/SMIC - czyli docelowo granice 210KM 320NM.

U mnie w Poznaniu koszt tego zestawu to 3100,00 zł więc bez mała to samo co zaproponowali Tobie.

Jeżeli interesuje Cię foto instalki pod maską mogę jutro pstryknąć i pokazać jak to u mnie wygląda. Jak montaż będzie profi to jedyne co się rzuci w oczy to tylko czerwony reduktor no i wtyk od elektroniki (bo ma żółtą nakładkę zabezpieczającą) :wink:

Edytowane przez scq
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyk od sterownika mam przy ECU, samego sterownika nawet nie widać bo jest schowany w puszcze ECU.

Edytowane przez scq
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam praktycznie ten sam zestaw u siebie, rok jeździłem na serii - teraz miesiąc na chipsie na 212 KM i 324 NM i daje radę bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stanley

Zestaw OK, jak masz AVANTa zwróć uwagę jedynie, żeby w tych pieniądzach była butla 72l brutto - wchodzi idealnie we wnękę! Nie daj sobie wcisnąć mniejszej, bo i dlaczego.

Reszta spoko, mam dokładnie to samo u siebie od prawie 20kkm.


Wtyk od sterownika mam przy ECU, samego sterownika nawet nie widać bo jest schowany w puszcze ECU.

U mnie sterownik LPG siedzi pod deską i tak to powinno być zrobione :-)


Uwagi po 7000 km, autokalibracja włącznika LED działa, ale nie jest precyzyjna, można jednak ją ustawić w sofcie sterując napięciem.

Wtryski, reduktor wyrabiają na spokojnie, nic kompletnie z nimi się nie dzieje. Przejście PB-LPG 40*C płynne.

Totalnie bez sensu te 40*!!!

U mnie 24, max 30. Więcej to już strata hajsu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Totalna bzdura, nie ma lepszego miejsca na sterownik w komorze wg mnie niż pucha ECU. To jedyne miejsce w komorze silnika dedykowane do elektroniki. Ale rozumiem, że niektórzy poprawiają rozwiązania rodem z Ingolstad :-)

40*C dla Ciebie strata, dla mnie nie. Jak tankujesz pełen bak za 70 zł to jeszcze oszczędzać na temp.? Podobno Poznaniacy to złotówy...

Abstrahując od faktu, że zmianę temp. możesz wykonać w 1 min wg własnego uznania przy tym sterowniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam praktycznie ten sam zestaw u siebie, rok jeździłem na serii - teraz miesiąc na chipsie na 212 KM i 324 NM i daje radę bez problemu.

trochę odbiegnę od tematu:

sam program ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Totalna bzdura, nie ma lepszego miejsca na sterownik w komorze wg mnie niż pucha ECU. To jedyne miejsce w komorze silnika dedykowane do elektroniki. Ale rozumiem, że niektórzy poprawiają rozwiązania rodem z Ingolstad :-)

40*C dla Ciebie strata, dla mnie nie. Jak tankujesz pełen bak za 70 zł to jeszcze oszczędzać na temp.? Podobno Poznaniacy to złotówy...

Abstrahując od faktu, że zmianę temp. możesz wykonać w 1 min wg własnego uznania przy tym sterowniku.

Już nie mundruj. 40 stopni to totalny bezsen, ale jezdzij jak tam sobie tego zyczysz.

Moje zdanie znasz na temat miejsca na sterownik LPG, kazdy chwali swoje. EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Już nie mundruj. 40 stopni to totalny bezsen, ale jezdzij jak tam sobie tego zyczysz.

Moje zdanie znasz na temat miejsca na sterownik LPG, kazdy chwali swoje. EOT.

Lubię krytykę, ale konstruktywną, a nie dla zasady "nie bo nie, bo nie".

Będę jeździł "jak tam sobie tego życzę" :grin:

Nie chodzi o chwalenie swojego, a o pomoc koledze z pierwszego postu.

Ty masz pod deską, ja w puszcze ECU - i o to chodzi, żeby pokazać kilka rozwiązań, a autor sam sobie wybierze gdzie będzie chciał. Więc bez napinki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy robi jak uważa - pojeżdzisz na takim przełączaniu i sam ustawisz niżej. Bez sensu przepalać benzynę jak to nic nie daje. Wtryski LPG i przy 15* poradzą sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz i tu się mylisz, w AJL`u jeździłem tak 4 lata i w BFB też kazałem na 40*C ustawić.

Każdy ma swoje przekonania i doświadczenia, jeżeli komuś szkoda "hajsu" na benzynę przy instalacji LPG to niech jeździ rowerem.

Weź pod uwagę fakt jak szybko nagrzewa się 1.8T, osiągnięcie temp. w różnicy 10*C to dosłownie chwila.

Samą benzynę w baku przydaje się wymienić co jakiś czas, żeby nie dopuścić do zasyfienia zbiornika przy niewielkiej ilości PB (tankując 2 razy w roku...), czego konsekwencje wiesz jakie mogą być.

I mówię to z własnego doświadczenia LPG w 1.8PM, 1.8AJL i 1.8BFB

EOT. :hi:

Edytowane przez scq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


trochę odbiegnę od tematu:

sam program ?

Nie, wtryski z BEX-a, prawy IC też z BEX i downpipe.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...