Skocz do zawartości

bobersky

Pasjonat
  • Postów

    118
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bobersky

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Kartuzy/Gdynia

Auto

  • Model
    Saab
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    brak
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

728 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bobersky

1

Reputacja

  1. Jak odkurzacz brzmi. Może masz jakiś lipny soft?
  2. bobersky

    Audi a4 b6 1.8t kontrolki

    Przecież wszystkie zgasły oprócz jednej, która zazwyczaj oznacza zaciągnięty hamulec ręczny.
  3. Jesli z wojewodztwa to tak. Jesli z tego samego powiatu to nie.
  4. bobersky

    AEB błędy

    Czyli jak zawsze do sprawdzenia wężyki podciśnienia, zawór n75, sztanga wg, szczelność dolotu. Ostatnio u kumpla wywalił 00575 własnię przez dziurę w dolocie. U innego wywaliło błąd n75, bo przewód był przerwany.
  5. Tryb awaryjny. Powodów może być mnóstwo. Najlepiej podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.
  6. Problem rozwiązany. Okazało się, że gumowy element (rura) dolotu był dziurawy od dołu, z boku było widać tylko małą dziurkę, a od dołu był rozerwany po całości. Teraz turbo ładuje tyle ile powinno Także podsumowanie- kumpel kupił praktycznie wolnossącego diesla, jedna sobota na szukanie usterki, czteropak piwa i 18zł za rure z przesyłką i minuta wymiany
  7. Nie ma żadnego metalicznego dźwięku. Przynajmniej ja nic nie słyszałem. Tylko po założeniu DP obowiązkowo trzeba wyłączyć drugą sondę w ECU. Ten DP jest dziwny bo na zagięciu jest spawany, wolałbym, żeby był w jednym kawałku. Ja kupowałem stąd: http://rm-motors.pl/pl/downpipe/84-downpipe-206-audi-a4-a6-16-18t-20-vw-passat-16-18t-20.html
  8. Z drugiej strony tylko głupi człowiek narażałby się po to, aby ukraść samochód warty +-10 tyś zł. Może po prostu kluczyk zgubiłeś, a nie ukradli Tobie
  9. Dobra, juz znalazłem. Symbol dla potomnych: 1H0145634
  10. Jak nazywa albo jaki ma symbol ten gumowy element układy dolotowego. A4 B5 1.9 TDI 90KM 1996 rok. Pozdrawiam
  11. Witam. Kumpel kupił samochód A4 B5 1.9 90KM 1996 rok. Auto nie jedzie jak powinno. Turbo ładuje 0.3B. Czujnik N75 cyka po podaniu 12V. Omijaliśmy też N75 na przewodach i nic nie dało. Sztanga przy przygazowaniu nie rusza sie, pod wpływem strzykawki 100ml sztanga rusza sie o jakieś centymetr, pod ręka chodzi cięzko. Na VCDS wywala błąd 00575 Intake Manifold Pressure, Control Differnce, co też mogłoby wskazywać, że to map sensor, ale patrzyłem i od intercoolera do kolektora nie widzę, żadnej czujnika. Rura od turbo do (chłodnicy? nie jestem pewien) jest cała w oleju i brudzie. Może to wskazywać na turbo? Auto nie ma żadnego notlaufa, po prostu nie jedzie od samego dołu.
  12. Zmiana manetki + kodowanie VCDS + ewentualnie czujnik poziomu sprysków, ale to można zmasować.
  13. bobersky

    Potrzebna pomoc

    Może wystarczy tylko wyregulować lpg.
  14. Zamów sam. Przecież ASO też wysyła.
  15. Miałem ten sam zestaw u siebie. Po sofcie miałem 185KM (miałem AVJ czyli 150KM) i nic sie nie działo. W Trójmieście za ten zestaw płaciłem 2900zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...