darko

Pasjonat
  • Zawartość

    1274
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

4

O darko

  • Urodziny 7 Marzec

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Darek
  • Lokalizacja
    OST

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

938 wyświetleń profilu
  1. darko

    przypomnienie o przeglądzie gazowym
  2. darko

    poprzez magnesy,które są na pływaku i szkiełku poziomu gazu zamontowanym na wielozaworze zbiornika, podnosi się lub opada pływak w zbiorniku a magnes,który jest w nim zamontowany wpływa na magnes szkiełka, to szkiełko na wielozaworze z dwoma przewodami połączone jest ze sterownikiem gazowym
  3. darko

    przy reduktorze gazowym lub gdzieś opodal, przyczyn przełączania na pb może być więcej niż tylko zapchany ffc
  4. darko

    wystarczy zakręcić zawór lub zdjąć obojętnie który przewód elektryczny z cewki na wielozaworze znajdującym się w zbiorniku gazowym,uruchomić auto,niech załączy się gaz i go wypalić z przewodów gazowych,po chwili auto samo przełączy się na pb, cewki w jaki sposób sprawdzone ? najlepiej sprawdza się to tak,że tą na którym wypada zapłon podmienia się z innym cylindrem-wtedy widzimy co się dalej dzieje z zapłonem
  5. darko

    też miałem wyciek z lewej strony,uszczelniacz nic nie pomoże-sprawdzone,tylko wymiana
  6. darko

    przecież kolega w pierwszym poście napisał,że źle odpala jak ma włączoną centralkę,czy auto zimne czy ciepłe, jak ją wyłączy przed odpaleniem-problemów brak
  7. darko

    możliwe,że źle podłączony jest plus(+) po stacyjce
  8. darko

    na pewno chodziło mu o spadek napięcia podczas uruchamiania auta,ale ono nie ma nic wspólnego z tym,że nie przełącza na gaz, jaki czujnik wymieniany,zobacz czy na wtryskach gazowych zapięte są wszystkie wtyczki,wyjmij na chwilę bezpiecznik z instalacji gazowej-nie bój się nic się nie stanie
  9. tu już jest jak bozia przykazała,warsztat jest w polecanych na forum LPG,można kawałek podjechać,jak się zdecydujesz to powiedz,że znalazłeś ich właśnie na tym forum
  10. ale kasa za nią skasowana
  11. pokaż swojemu gazownikowi takie zdjęcie
  12. instalacja jakaś egzotyka,montaż szybko i tanio
  13. cena zależy od regionu,za tą samą instalację gdzie indziej można zapłacić w granicach 4 tysi,choć w twoim wypadku-cena trochę niska to dogadałbym się konkretnie z gazownikiem jak i gdzie wszystko ma być zamontowane,żeby nie było że wysypie instalację na silnik i połapie trytkami,wtryski gazowe najlepiej sprawdzają się jak są zamontowane pojedynczo na trójnikach lub rozdzielaczu i tak wymagaj od gaziarza
  14. jak nie zamierzasz podnosić więcej mocy to rurka faro fi 6 wystarczy,faro fi 8 stosuje się do mocy w okolicach 200 i więcej koników,nie ważne czy to turbo czy wolnossak, Barracuda lepsza od Hany bo ta ostatnio podupada,ale zapytaj o wtryski W03 od Staga,niczym nie ustępują wyżej wymienionym ale za to są rozbieralne,co jest dużym plusem przy naszym gazie