darko

Pasjonat
  • Zawartość

    1257
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O darko

  • Urodziny 7 Marzec

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Darek
  • Lokalizacja
    OST

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

841 wyświetleń profilu
  1. to zaznaczone-paluch uniesiony do góry to jest czujnik stukowy,i stamtąd nie ma prawa nic cieknąć,chyba że w tym miejscu pęknięty jest blok silnika
  2. jak się silnik zagotował-miał powyżej 100 st.C,to auto zaholowane na warsztat, przy aucie wszystko robię sam,więc nie wiem ile kosztuje materiał z robocizną u mechanika,części mam w cenach hurtowych
  3. jakiś rok temu,szybko wysoka temp. i bulgotanie
  4. ukręcony wirnik pompy wodnej,
  5. jeśli nie posiadasz atestu na zbiornik,to najpewniej będziesz go musiał wymienić na nowy
  6. a jeszcze gorzej jak narobi problemu komu innemu
  7. są tacy co biorą powyżej 4tysi za takie autko i graty podobne
  8. ezektor to masz u siebie zaznaczony,to jest to coś pod linką gazu
  9. to powinno być od tego
  10. i to jest prawdopodobna przyczyna wypadania zapłonów na lpg, do wymiany uszczelka pod pokrywą i świece,bo one się tym oleju gotują
  11. żadnego dotrysku Pb,instalacja ma być tak wyregulowana,że na gazie ma tak samo iść do końca jak na benzynie, można było spokojnie założyć barracudy 115, i jak 48 l gazu starcza na 335 km skoro podane,że zbiornik ma 45 l
  12. nie ma listwy,ale są pojedyncze wtryskiwacze gazowe podłączone do rozdzielacza, i z nim mogą być problemy,nie wiadomo w jakim stanie są też wtryskiwacze, sam podgrzewacz gazu też jest prawdopodobnie za mało wydajny,do spokojnej jazdy może wystarczy najlepszym rozwiązanie była by chyba wymiana całego przodu niż wymiana pojedynczych elementów tej egzotyki
  13. szarpanie mogą powodować również te dwie fajki-gumy jak je tam zwał,nałożone na cewkę
  14. tylko te dwa zaznaczone na zdjęciach uszczelniają wtryskiwacze
  15. sterownik się zmieści,tylko trzeba trochę pokombinować,pewnie majstrom się nie chciało, sterownika nie opłaca się zmieniać na Plusa,bo w Audi jest inny protokół komunikacji-linia K,która jest trochę za wolna, co innego jakby posiadała szynę Can, można zamontować Plusa ale to takie trochę bez sensu