dudi2000
Pasjonat-
Postów
141 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O dudi2000
Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Bieruń
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia dudi2000
2
Reputacja
2
Odpowiedzi społeczności
-
tak, sonda pracuje na gazie. -20% w korekcie to dużo i trzeba się zainteresować co jest nie tak, może gaz do regulacji, jak masz wypadanie na 3 cylindrze po mimo wymiany świecy i cewki to sprawdź kompresje w silniku może coś podpowie...
-
ok, dzięki
-
tak takie same,. Widać, że są fabryczne bo nie ma nigdzie śladów walki poprzednika. Może wycofali stare oprawki ze sprzedaży i sprzedają jakąś poprawioną wersje... Według etki to są te oprawki co podałeś, spróbuje je zamówić
-
-
Dzięki wielkie, widziałem to ale nie pasuję wizualnie do mojej oprawki...
-
Witajcie, bardzo proszę o podpowiedź jaka to jest oprawka żarówki DRL P21W bo nie mogę znaleźć w necie. Numery z mojej oprawki to 1 304 485 440 które nic nie wskazują w wyszukiwarce.... Dla podglądu wrzucam zdjęcie.
-
Między znakami na wałkach, chyba przewrażliwienie
-
Witaj, mam ten temat za sobą. Znaki na wałkach mają być na godzenie 12 i liczba ogniw to 15 a nie 16.
-
Ja te śruby odkręcałem grzechotką z przegubem cardana, jak masz obrobione śruby to odkręć kolektor wylotowy, przewód elastyczny od tłumika środkowego i na stół...
-
Rozrząd przedni FEBI wraz z pompą wody 800zł, tylni łańcuch i napinacz SWAG 500zł, wariator i nastawnik regenerowany w Mehenker 1050zł z wymianą zębatki na wariatorze. I nowy wałek wydechowy z zębatką 550zł. Razem 2900zł za części... Robota moja
-
Wymieniłem kompletny rozrząd z przodu silnika jak i tylni czyli łańcuch z napinaczem. Oddałem do regeneracji wariator wraz z nastawnikiem do firmy Mehenker z Rzeszowa. Autko chodzi jak zegarek...
-
Powiem Ci tak jak masz dobry słuch i wiesz czego słuchać to prawdopodobnie rozciągnięty łańcuch będzie słychać
-
masz odmę do wymiany.... czwórnik też możesz wymienić na ten ze ściętą obudową. Odmy i czwórniki są takie same w b6 i b7 06B 103 235 Q - czwórnik 06B 103 211 J - odma
-
Witam, wniosek jest taki, że zbyt zużyta zębatka wałka wydechowego jest konsekwencją zużytego elementu\zespołu wariatora wraz z nastawnikiem\zaworem. Ludzie którzy znają przypadłość 2.0 alt jego wariatora i klekoczenie po długim postoju wiedzą, że jest to spowodowane brakiem hamulca (wariatora) i rozluźnieniem wariatora(spuszczenie oleju co za tym idzie ciśnienia i ruchem wstecznym) przez co po rozruchu kasowany jest jego luz a później dochodzi prawidłowej pracy.... i tak po kilku dziesięciu tyś km dochodzi do zużycia elementów i wygląda to takt....
-
Witam szanownych kolegów, mam problem z autem mianowicie coś zaczęło mi "grać" pod pokrywą zaworów. Dziś ściągnąłem dekiel i okazało się, że na wałku wylotowym zostały mi tylko parę zębów na zębatce wałka. A myślałem, że rozciągnął mi się łańcuch rozrządu. Pytanie do was, pierwsze retoryczne... 1. Lepiej nie odpalać auta choćby na parę kilometrów? 2. Czy oprócz łańcucha rozrządu i wałka wylotowego należy coś jeszcze wymienić? 3. Czy idzie wymienić samą zębatkę wałka czy trzeba cały wałek. 4. Terkocze mi wariator parę sek po starcie, jak bym się decydował na wymianę to jakiej firmy kupić aby nie żałować ? Dodam że auto to 2.0 alt 130km, pobór oleju w silnku akceptowalny 500ml na 2k km. Zdjęcia niżej dla oceny....