lukirks83

Pasjonat
  • Zawartość

    266
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

1 obserwujący

O lukirks83

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Lublin

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    709 wyświetleń profilu
    1. Czujnik cofania PDC o numerze 7H919275 D kolor LY5K. Uzywany, mozliwa wysyłka.
    2. Witam, do sprzedania posiadam fotele z audi a4 b7 kombi avant, fotele posiadają elektryczną regulację lędźwi, pompowane, bez podgrzewania, tylna kanapa składana, fotel kierowcy do zszycia jak na zdjęciu koszt 70 zł, poza tym do uprania gdyż stoją w garażu. Odbiór osobisty, cena za całość
    3. Witam do sprzedania posiadam moduł valeo o nr 8E919283 D. Moduł posiada możliwość podłączenia czujników przód i tył. Pochodzi z audi a4 b7 2006 rok. Stan jak nowy.
    4. Do sprzedania posiadam obudowę bagnetu o nr 03G103634T, bagnet 03G115611K, pasuje do audi z napedem pompy oleju łańcuchowej. Sprzedaje calość w niskiej cenie.
    5. Witam do sprzedania posiadam zawór EGR pierburg o nr 38131501 BH V100, wyjęty za auta A4B7 o przebiegu 174 tys km. Możliwa wysyłka po przedpłacie lub odbiór osobisty.
    6. witam do sprzedania posiadam wąż turbiny -intercooler pasujący do pojazdów audi a4 b6 b7 1,9 i 2.0 tdi roczniki od 1997 do 2007. Wąż jest nowy zapakowany wraz z uszczelką od strony turbiny. Numery OEM 8E0 145 834 P, 8E0 145 834 M. Możliwa wysyłka po przedpłacie
    7. Do sprzedania posiadam pompę oleju do Audi 2.0 TDI. Data produkcji pompy to 05.10.2012 rok. Na początku sierpnia wymieniony wybierak oryginalny z serwisu (wzmocniony).Pompa sprawna w 100%, Została po sprzedaży auta. Cena za całość. Możliwa wysyłka
    8. lukirks83

      może turbo puszcza olej
    9. Do sprzedania posiadam Audi A4 B7 z silnikiem 8V 2.0 TDI o mocy 170 KM i momencie 374 Nm (seria 140 KM). Program wykonał nasz kolega z forum Galetto. Po programie wykonane logi, parametry w normie bez żyłowania silnika. Auto dwa lata temu sprowadzone było z Niemiec z oryginalnym przebiegiem. Auto posiada silnik MADE IN GERMANY oraz wszystkie podzespoły tak jak 1.9 AVF. Przez cały czas używane w jednej rodzinie bez żadnych wypadków czy kolizji. Wszystkie bieżące naprawy dokonywane na czas. Ostatnio tj. miesiąc temu wymieniony został kompletny nowy rozrząd INA+pompa wody, nowy wałek rozrządu-stalowy, wymieniona cała hydraulika, nowe sprzęgło+koło dwu masowe LUK, zregenerowana turbina z kołem kompresji CNC do 200 KM, nowy intercooler, nowe elementy dolotu, została też wymieniona pompa oleju na łańcuchową od 1,9tdi, nowe świece, hamulce przód i tył, nowe sprężyny tył. Poza tym wszystkie płyny i oleje. Auto służy nam codziennie więc musi być w pełni sprawne. Na wszystkie zakupione części posiadam paragon, są one nowe z gwarancją. Poza tym auto posiada usunięty elektronicznie DPF i EGR. Dla zainteresowanych podaje VIN: WAUZZZ8E97A012635. Jeżeli chodzi o wyposażenie to posada: klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa, 100% sprawna, radio + NAVI AUDI CENTER, klimatyzowany schowek, komputer pokładowy, tempomat, elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, centralny zamek, 8 x airbag, kontrola trakcji, ABS, ESP, felgi aluminiowe, hak odpinany, komplet kluczyków (2szt.), 6-biegowa skrzynia biegów, wielofunkcyjna kierownica, relingi dachowe, immobilizer, elektrochromatyczne lusterko wsteczne. Wnętrze auta zostało dopasowane do S-Line i znajdują się skórzane fotele kubełkowe sterowane elektronicznie koloru szaro-kremowego, bardzo wygodne i łatwe do utrzymania w czystości. Felgi oryginalne S-Line 16 cali dobrane od A4 B8 z oponami letnimi+komplet zimowych. Auto jest pewne i sprawne technicznie, użytkowane w cyklu miejskim i poza miejskim więc drobne ryski na pewno się znajdą, osobom szukającym ideału polecam wizytę w salonie. Moje audi nie było ponownie malowane czy szpachlowane. Całość w oryginalnym lakierze. Kupujący ma spokój na kolejne 300 000 km z wymianą co niektórych podzespołów. Oryginalny przebieg 369000 km, po kompletnym remoncie silnika, auto dostało drugie życiei tylko zawiecha nie była ruszana, tak poza tym prawie całe wyremontowane. Moc i moment robią swoje. Zapraszam do obejrzenia. Cena do negocjacji. Więcej informacji udzielę pod numerem telefonu 501600948.
    10. lukirks83

      rura od turbo w kształcie S, puściła uszczelka od strony turbo, niby nie widać ale przy pompowaniu słychać jak dmucha przez nieszczelność
    11. lukirks83

      turbo-lab, polecam z kołem kompresji cnc
    12. lukirks83

      pierwsze kompresja i próba olejowa
    13. lukirks83

      sama polerka dwu etapowa u mnie w mieście coś ok 1000 zł a Ty masz powłokę do tego. Ja na razie uczę się na starych elementach i tez mnie to wciągnęło
    14. lukirks83

      jak za tę kwotę to naprawdę ładna robota
    15. lukirks83

      ile kasują za 2 etapową polerkę??