Skocz do zawartości

kuzyn2000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kuzyn2000

Osiągnięcia kuzyn2000

0

Reputacja

  1. A czy ktoś wie w którą stronę kręcić w celu skrócenia ? Trochę tam jest ciasno i mało co widać. A czy ktoś wie w którą stronę kręcić w celu skrócenia ? Trochę tam jest ciasno i mało co widać. Jężeli by ktoś potrzebował to w lewo czyli normalnie odkręcić. Kontre odkręciłem ale tej nie mogę ruszyć Pozdr.
  2. Dzięki za szybka odpowiedź ale poproszę o trochę więcej szczegółów jeśli to możliwe. Na czym ta regulacja polega ? Pozdr.
  3. Witam. Po regeneracji turbiny do ok. 1800 obr/min brak mocy potem nagły zryw i ciągnie jak szalony. Brak innych błędów. http://www.fotosik.pl/zdjecie/a6542773685481d6 http://www.fotosik.pl/zdjecie/cb3ba340be65e092 http://www.fotosik.pl/zdjecie/f8cd721de7214fac http://www.fotosik.pl/zdjecie/c6c08a94c598e2dd http://www.fotosik.pl/zdjecie/0aa647c75aede5d4 http://www.fotosik.pl/zdjecie/ca9f97e972250e1c http://www.fotosik.pl/zdjecie/d7f432f4f09729f5 Pozdr.
  4. Witam. Potrzebuję takiej rozpiski, nie działa mi jeden kierunkowskaz i muszę diagnozowac element po elemencie. Dziękuję. Pozdr. Krzysztof
  5. Witam. Co do wysokości temperatur trudno mi się wypowiadać ale raczej jest ok. Ustawienie "LO" oznacza, że z wylotów będzie leciała najniższa temperatura możliwa do uzyskania przez klimatyzację. Ustawienie "AUTO" daje tylko tyle, że przy uzyskaniu zadanej temperatury np. 20 st. C nawiew się zmniejszy i będzie tylko podtrzymanie zadanej temperatury. W przypadku "LO" nawiew zawsze będzie na maksimum. Klimatyzacja dąży do uzyskania jak najniższej temperatury w danych warunkach. Różnica temperatur przy dużym nawiewie i mały wynika z wydajności chłodzenia. Przy dużym nawiewie klimatyzacja ma to ochłodzenia większą ilość powietrza przepływającego i dlatego słabiej jest ono ochłodzone. Wszystko ładnie widać w gorący dzień. Zaobserwój jak będzie przy temp. na zewnątrz ok. 20-22 st. C. Ja jak chcę najszybciej ochodzić wnętrze to po ruszeniu samochodem otwieram szyby, ustawiam średni nawiew, temp. na "LO" oraz zamknięty obieg. Po kilkunastu sekundach zamykam szyby. Po ok. 2-3 minutach temp. na np. 20 st. C i "AUTO". Za kolejne kilka minut wyłączam obieg zamknięty. Tak to wygłąda u mnie, Ty możesz sobie inaczej to zorganizować. Pozdr. Kuzyn2000
  6. Chyba tak zrobię, gwarancja dobra nawet pół roku.
  7. Brdzo dziękuję wszystkim za wymianę zdań a Tobie lukaszr za finał. Czy ma ktoś namiar na kogoś kto posiada używaną w dobrym stanie taką sprężarkę ?
  8. Witam Czy może ktoś mi podać numer katalogowy sprężarki klimatyzacji dla A4 B6 AWX ? Czy w tym modelu występuje jeden typ czy może było ich kilka ? Dzięki. Pozdr. Kuzyn2000
  9. Dwa dni temu u Panów wymieniałem rozrząd. Pełen profesionalizm bez zbędnego gadania.
  10. Tak oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest stacja diagnostyczna ale mimo to chciałem poznać wasze zdanie. Jak narazie nic się nie dzieje złego. Precyzując to była płynna nierówność a nie jakaś dziura, samochodem poprostu porządnie zakołysało aż dobiło. Dzięki za wypowiedzi. Pozdr. Krzysztof J.
  11. Witam. Dziś przy prędkości ok. 90-100 km/h na nierówności dobiło mi tak jak w temacie. Stuk był dość głośny. Czy coś takiego mogło spowodować jakieś uszkodzenie, które nie jest zauważalne przy jeździe. Na podstawie obserwacji mogę napisać, że nie zauważylem jakich kolwiek związanych z tym objawów. Pozdr. Krzysztof J.
  12. Jestem z Lublina, forum znalazłem gdy zacząłem się interesować zakupem a4. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...