kuzyn2000
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kuzyn2000
Osiągnięcia kuzyn2000
0
Reputacja
-
A czy ktoś wie w którą stronę kręcić w celu skrócenia ? Trochę tam jest ciasno i mało co widać. A czy ktoś wie w którą stronę kręcić w celu skrócenia ? Trochę tam jest ciasno i mało co widać. Jężeli by ktoś potrzebował to w lewo czyli normalnie odkręcić. Kontre odkręciłem ale tej nie mogę ruszyć Pozdr.
-
Dzięki za szybka odpowiedź ale poproszę o trochę więcej szczegółów jeśli to możliwe. Na czym ta regulacja polega ? Pozdr.
-
Witam. Po regeneracji turbiny do ok. 1800 obr/min brak mocy potem nagły zryw i ciągnie jak szalony. Brak innych błędów. http://www.fotosik.pl/zdjecie/a6542773685481d6 http://www.fotosik.pl/zdjecie/cb3ba340be65e092 http://www.fotosik.pl/zdjecie/f8cd721de7214fac http://www.fotosik.pl/zdjecie/c6c08a94c598e2dd http://www.fotosik.pl/zdjecie/0aa647c75aede5d4 http://www.fotosik.pl/zdjecie/ca9f97e972250e1c http://www.fotosik.pl/zdjecie/d7f432f4f09729f5 Pozdr.
-
[ALL B6] Opis pinów w kostce lamp przednich.
kuzyn2000 odpowiedział(a) na kuzyn2000 temat w Audi A4 B6/B7
Serdeczne dzięki. Krzysztof. -
Witam. Potrzebuję takiej rozpiski, nie działa mi jeden kierunkowskaz i muszę diagnozowac element po elemencie. Dziękuję. Pozdr. Krzysztof
-
Witam. Co do wysokości temperatur trudno mi się wypowiadać ale raczej jest ok. Ustawienie "LO" oznacza, że z wylotów będzie leciała najniższa temperatura możliwa do uzyskania przez klimatyzację. Ustawienie "AUTO" daje tylko tyle, że przy uzyskaniu zadanej temperatury np. 20 st. C nawiew się zmniejszy i będzie tylko podtrzymanie zadanej temperatury. W przypadku "LO" nawiew zawsze będzie na maksimum. Klimatyzacja dąży do uzyskania jak najniższej temperatury w danych warunkach. Różnica temperatur przy dużym nawiewie i mały wynika z wydajności chłodzenia. Przy dużym nawiewie klimatyzacja ma to ochłodzenia większą ilość powietrza przepływającego i dlatego słabiej jest ono ochłodzone. Wszystko ładnie widać w gorący dzień. Zaobserwój jak będzie przy temp. na zewnątrz ok. 20-22 st. C. Ja jak chcę najszybciej ochodzić wnętrze to po ruszeniu samochodem otwieram szyby, ustawiam średni nawiew, temp. na "LO" oraz zamknięty obieg. Po kilkunastu sekundach zamykam szyby. Po ok. 2-3 minutach temp. na np. 20 st. C i "AUTO". Za kolejne kilka minut wyłączam obieg zamknięty. Tak to wygłąda u mnie, Ty możesz sobie inaczej to zorganizować. Pozdr. Kuzyn2000
-
Chyba tak zrobię, gwarancja dobra nawet pół roku.
-
Brdzo dziękuję wszystkim za wymianę zdań a Tobie lukaszr za finał. Czy ma ktoś namiar na kogoś kto posiada używaną w dobrym stanie taką sprężarkę ?
-
Witam Czy może ktoś mi podać numer katalogowy sprężarki klimatyzacji dla A4 B6 AWX ? Czy w tym modelu występuje jeden typ czy może było ich kilka ? Dzięki. Pozdr. Kuzyn2000
-
Dwa dni temu u Panów wymieniałem rozrząd. Pełen profesionalizm bez zbędnego gadania.
-
Tak oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest stacja diagnostyczna ale mimo to chciałem poznać wasze zdanie. Jak narazie nic się nie dzieje złego. Precyzując to była płynna nierówność a nie jakaś dziura, samochodem poprostu porządnie zakołysało aż dobiło. Dzięki za wypowiedzi. Pozdr. Krzysztof J.
-
Witam. Dziś przy prędkości ok. 90-100 km/h na nierówności dobiło mi tak jak w temacie. Stuk był dość głośny. Czy coś takiego mogło spowodować jakieś uszkodzenie, które nie jest zauważalne przy jeździe. Na podstawie obserwacji mogę napisać, że nie zauważylem jakich kolwiek związanych z tym objawów. Pozdr. Krzysztof J.
-
Jestem z Lublina, forum znalazłem gdy zacząłem się interesować zakupem a4. Pozdrawiam.