Skocz do zawartości

macieek

Pasjonat
  • Postów

    848
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O macieek

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Bristol

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia macieek

8

Reputacja

  1. Bardzo przydatny post - po latach pomogl mi dopasowac zbiornik. Przewaga forum nad facebookiem. :) Trafilem na niego z google.
  2. Witam po dłuższej przerwie Używał ktoś może Motula Specifica 0w30 507? To jakis nowy olej bo standardowy specific jest 5w30 do 507 Spotkałem sie z opinia, ze ten specific to nie jest hydro-krak jak pozostale, tylko jest na bazie PAO + bor. Po parametrach widze, ze np temp krzepniecia dla 0w30 to -51 a dla 5w30 "tylko" -39. Moglby ktos podzielic sie doswiadczeniami? Tego oleju nie widze na Motul DE Tutaj jest link do Motul Francja Zalaczylem rowniez PDF Jesli ktos mial jakies doswiadczenia to prosze sie podzielic. Specific_504_00_507_00_0W-30__28GB_29.pdf
  3. Moze i macie racje ale zapach roznil sie a mialem 2 butelki pod reka do testow organoleptycznych. Z drugiej strony, dlaczego te specyfiki sa 100% syntetyk https://www.motul.com/de/de/products/specific-506-01-506-00-503-00-0w30 https://www.motul.com/de/de/products/specific-505-01-502-00-5w40 a 507 juz jest hydrokrak? Wogle na stronce Motul DE juz nie ma specyfika 507, zastapil go X-clean + ktory tez jest synthese technologie...
  4. Odgrzeje kotleta. Lektura tego postu i wymiana 8K0253144M wyleczyla mojego allroada. Dzieki ?
  5. Witam, Posiadam A4 Allroad 2011 z servotronic 1n3. Nic nie stuka ani nie puka, na postoju chodzi leciutko, na wyzszych predkosciach ciężej czyli tak jak powinno być. Tylko jest taki problem, że np gdy wytracam predkość przed rondem albo ostrym zakrętem 90 stopni i trzeba zacząć skręcać, to kierownica chodzi nadal ciężko, przez sekunde-dwie. dopiero podczas wychodzenia z zakrętu, wspomaganie zwiększa siłe i kiera chodzi lekko jak powinna. Czy coś jest nie tak czy może ten typ tak ma? Zero błędow w ukladzie kierowniczym. Pozdrawiam
  6. Odpowiedź od Motul Polska: Olej motul Specific 504 00 507 00 5W30 z opisem "Synthese-Technologie" to produkt technologii syntetyczne, nie 100% syntetyk jak drugi ze wskazanych przez Pana olejów. Sprzedawany jest tylko na rynkach niemieckich zatem w Polsce pochodzi z nieoficjalnej sieci sprzedaży. Jeżeli tak jak do tej pory poszukuje Pan najwyższej jakosci oleju w 100% syntetycznego sugeruję zwrócić zakupiony produkt i kupić 100% syntetyk w autoryzowanej sieci sprzedaży."
  7. Na niemieckiej stronie Motula wogole nie ma specifica 507. Jest tylko X-clean+ dla 507 https://www.motul.com/de/de/products?facets[application]=139&facets[product_type]=724&facets[range]=25 Ale na innej stronce juz jest - tylko ze 100% synthetic: https://www.motoroel-direkt.de/cgi-bin/motoroel.pl?dsco=5300&cart_id=&zubdetails=OIL-5737
  8. Dobry pomysl. Moze ktos tu zajzy i sie odezwie.
  9. Nie jest ten sam. PRzedstawiciel motula tez tak powiedzial a rozmawialem z nim dzisiaj. Roznice zauwazylem nastepujace: ten olej bardziej smierdzi od tego 100% syntetyka. Jak odkrecilem korek i powachalem to ostry bardzo zapach. Znam ten olej dobrze. Silnik po odpaleniu klepie troszke przez sekunde dwie, na pelnym synt byla cisza od razu. Na autostradzie jadac z ta sama predkoscia ten olej grzeje sie bardziej o kilka stopni. Czyli gorsze smarowanie-wieksze tarcie. Jest poprostu gorszy.
  10. Akurat na tym oleju z DE ktory myslalem, ze jest 100% syntetyk, pisze ze jest tylko w technologii syntetycznej. Jak kupujecie Motula patrzcie aby zawsze pisalo 100% i mial podwojna naklejke z tylu.
  11. Rozmawialem z przedstawicielem Motula, powiedzial, ze to tzw "import prywatny" Z rynku niemieckiego. Olej nie jest podrobka ale nie jest tez 100% systentyczny i jakosc jest o polke nizsza. To tak jakby porownywac 8100 z 6100. Takze uwazajcie co kupujecie.
  12. Panowie, zakupilem ostatnio olej Specific 504 00 - 507 00 i mam pewne watpliwosci czy jest originalny. Po pierwsze zawsze na tym oleju gdy go mialem dawniej pisalo ze jest "100% Synthetic", Po drugie, mial dwu-warstwowa naklejke z tylu. Na tym podejrzanym oleju pisze, ze jest "Synthese - Technologie" a z tylu jest tylko jedna naklejka. Oto zdjecia watpliwego oleju: A oto Ori jaki zawsze miewalem: Czy moglby ktos potwierdzic autentycznosc? Spotkal sie ktos z takimi etykietami? Olej zakupiony w duzej hurtowni w Malopolsce. Wyslalem rowniez mail do managera motula na Polske poludniowa, ciekawe czy doczekam sie odpowiedzi. Pozdr
  13. Pany, po ponad pol roku wkurzania sie szarpiacym sprzeglem od jakiegos miesiaca ciesze sie brakiem jakichkolwiek szarpan. Wymienilem sprzeglo po prostu (drugi raz). Zrobilem juz ok 2.5tys km w tym dlugie trasy po 600km i zero szarpania. A myslalem ze poduchy. Dobrze, ze nie wymienilem ich tylko od razu atak na sprzeglo.
  14. Panowie Jakas Nowa zbiorka na grupowy tunning w Lipcu? Ja moge zawitac do Aligatora 30-31 Lipiec
×
×
  • Dodaj nową pozycję...