leewang

Pasjonat
  • Zawartość

    440
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O leewang

    Informacje

    • Imię
      Grzesiek
    • Lokalizacja
      to tu to tam

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CAGA
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    867 wyświetleń profilu
    1. leewang

      Nie kręciłem, w serwisie mi to naprawiali.
    2. leewang

      U mnie stukot był od sprzęgiełka alternatora, jak silnik się rozgrzał też była cisza.
    3. leewang

      Wczoraj zmieniłem paski i sprzęgiełko, nastała cisza
    4. leewang

      Dzięki Ja chce zmienić na ten sam czyli przedlift tylko sline
    5. leewang

      Kupiłem regenerowaną w Krakowie w Kuzicars. Pasek Conti znowu, może już będzie dobry. Myślę że wszystko padło od zepsutego sprzęgiełka alternatora i nawet jakbym założył jakiś inny albo ori pasek to mogłoby się stać to samo.
    6. leewang

      To faktycznie lepiej kupić cały kompletny. Może do tysiąca się uda taki do malowania.
    7. leewang

      Ja kupiłem regenerowaną wczoraj + olej w ASO + pasek, rolki i sprzęgiełko conti i ina i w przyszłym tygodniu zmienię wszystko, mam nadzieje że będzie spokój.
    8. Hej, Koledzy mam pytanie jeżeli chodzi o zmianę zderzaka zwykłego na sline w przedliftowym B8. Czy halogeny i grill podejdą ze starego zderzaka? Na allegro są ceny od 300zł do 2000zł w zależności od wyposażenia zderzaka i nie wiem ile warto dać i za co, co mogę przełożyć ze starego zderzaka przedniego do nowego s-line? Na pewno kratki halogenów nie podejdą, bo te sline mają takie dwa wystające na zderzak plastiki. Może ktoś powie ile wyszła mu kosztowo taka zamiana? Pozdrawiam
    9. leewang

      Dzięki, ja już sam nie wiem jaki płyn lać. Czytałem że teraz w ASO dają syntetyczny mimo że wlany jest mineralny. Pompę nową znalazłem Boscha za 750zł, a Tobie ile wyszło za regenerowaną?
    10. leewang

      Możesz napisać na jaką pompę wymieniłeś i jaki płyn zalałeś? U mnie pompa cieknie także tak czy siak do wymiany, ale zastanawiam się czy zalać syntetyczny płyn do wspomagania?
    11. leewang

      Tak się jeszcze zastanawiam, może pasek i napinacz zepsuł się przez zepsute sprzęgiełko? Może nie warto wydawać tysiąc złotych na części ?
    12. leewang

      Tylko pytanie, czy napinacz też mam wymienić czy wystarczy tylko pasek? Bo rolka na napinaczu tak się świeci jakby już była nieźle zużyta, chyba że to nie ma nic do rzeczy ? Byłem u mechanika i powiedział że najprawdopodobniej sprzęgło alternatora. W aso niestety 400zł, ale chyba kupię oryginał i założę wszystko z ASO, będzie pewność że będzie ok
    13. leewang

      Pisałem do ASO 1. Pasek wielorowkowy 130,52 PLN br. jest na miejscu2. Napinacz paska wielorowkowego 304,20 PLN br. jest na miejscu3. Rolka odwracająca 134,40 PLN br. jest na miejscu.
    14. leewang

      U mnie jakby podobny dźwięk jak u Ciebie bez paska ... boje się żeby ten mój nie strzelił jak będę tak jeszcze jeździł z tydzień albo dwa. Może kupię oryginalny pasek w ASO? Chociaż ten Dayco też w miarę ok jeśli chodzi o głośność.