skotyman

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O skotyman

    Informacje

    • Imię
      Grzegorz
    • Lokalizacja
      NY

    Auto

    • Model
      A5
    • Nadwozie
      Sportback
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Kod silnika
      CCWA
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    517 wyświetleń profilu
    1. skotyman

      Dzięki
    2. skotyman

      Siemka Panowie Podrzuci ktoś linka z kablem diagnostycznym godnym polecenia? Używany będzie sporadycznie do diagnostyki mojej A5
    3. Dzięki za podwózkę panowie @Cuber @D4NTE
    4. Przyrost bardzo fajny biorąc pod uwagę co wyszło w serii
    5. Dokładnie. Zamieniliśmy w sumie 2 zdania z Tobą i zaczęliśmy się zastanawiać jak w takim razie innych tunerzy hamują automaty. Nikt nikogo nie pouczał jak powinno się to robić, bo ani ja, ani Cuber nie mamy takiej wiedzy. Krzysiek rozwiał wszystkie wątpliwości i nie wiem po co wałkować ten temat. Radek wyluzj. Każdy robi jak uważa i nikt nie ma z tym problemu.
    6. W RS6/RS7 jest tip montowany
    7. Radek jeśli chodzi o mnie to byłem po prostu zdziwiony. Hamowałem w życiu raz auto z manualna skrzynią i nawet nie przywiązywałem uwagi czy ktoś wrzucał luz czy nie i po co. Nie kłóciłem się tylko byłem po prostu zdziwiony. Nie znam się na mechanice ani na żadnych tuningach. Zadzwoniłeś do Krzyśka, który powiedział jasno, ze inaczej nie da się zmierzyć mocy i przystałem na to. Nikt się z Tobą nie kłócił, ani ja, ani Cuber, ale obaj twierdziliśmy tak samo jak Krzysiek, że mimo wszystko nie ma co dramatyzować. A to jak Ty podszedłes do hamowania auta z automatyczna skrzynią to Twoja sprawa, zrobiłeś co uważałeś za słuszne i spoko
    8. Wybiera się ktoś na spota?
    9. Ile hamowania pokazała?
    10. skotyman

      To mnie nie pocieszyłeś
    11. skotyman

      Panowie, po obniżeniu sprężynami H&R mam z przodu 2 stopnie negatywu. Przy dopuszczalnej normie 1.2, czyli 40” za dużo. Czy przy takich różnicach zrobi mi z opon śmietnik?
    12. Będę, ale spóźnię się 30 minut