Jump to content

qujot

Pasjonat
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About qujot

Informacje

  • First name
    Krzysiek
  • Location
    RKL

Car

  • Car model
    A6 C7
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2013
  • Engine
    3.0 TFSI V6
  • Engine code
    CTUA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. qujot

    B8 TrOOOOp

    Z audizine:
  2. qujot

    B8 TrOOOOp

    A wybacz, nie doczytałem. Raczej masz najnowszy więc powinno pójść.
  3. qujot

    B8 TrOOOOp

    Soft K942 mapy tak jak piszesz 6.28.2
  4. qujot

    B8 TrOOOOp

    Powinno się zapisać w folderze VCDS'a/Scans
  5. qujot

    B8 TrOOOOp

    Tak miał fotochrom.
  6. qujot

    C7 Resident

    7H0 919 275 C
  7. qujot

    B8 TrOOOOp

    Cena zgadza się grubo ponad 1000, sam szukałem i kupiłem z ryską na ebay.de a później ktoś na forum sprzedawał za 400 komplet Możesz szukać też z końcówkami AH I AJ na pewno mają grzanie i fotochrom ale może być inaczej widać obiekty w lusterku. A co do grzania to na forum a6 ktoś rzeźbił matę grzewczą i działało.
  8. qujot

    B8 TrOOOOp

    Mają, 4F0857535AJ będzie chyba odpowiednie, lub płaskie 8T0857535F. jak auto z USA to pewnie aktualnie siedzi wypukłe z końcówką AH.
  9. qujot

    C7 Resident

    U nas też wszystko kręci się głównie w okół Michelin (letnie PS 4S w Audi, Energy Saver w Kangoo i zimówki Alpin w Kangoo) , Nokian WR D4 (zimówki w Audi i Tipo) Pirelli (letnie w Tipo), Continental (zimówki w busie). Z Good Yearów zrezygnowaliśmy na rzecz Continentala ale to w busie.
  10. Patryk, u siebie w A6 też tak robiłem ze względu na drżenie kratek i półki ale bas się poprawił. Wiadomo nie tak jakbyś tubę wsadził, ale już brak buczenia mnie nie drażni
  11. qujot

    C7 Resident

    Panowie mam 1BA allroad okrutny nawet przy 20" wygląda słabo, chciałbym dziada obniżyć a i trochę poprawić warunki jezdne przy szybszym przemieszczaniu się. Myślałem nad kompletnym 1BV, idzie to zrobić na jakimś zamienniku sachsa na przykład czy trzeba ori? Czy w ogóle to dobry pomysł? Z tego co sprawdzałem etkę to oprócz sprężyn i amorków jeszcze odbijaki i stabilizator z tyłu do zmiany,mam rację? A może same sprężyny eibacha? albo komplet eibacha i amortyzatory blisteina? Czy jeszcze jakieś inne rozwiązania? Zęby mi nie powypadają? Widziałem w dziale C7 kilka aut gdzie siedzi jakieś niższe zawieszenie a nie będę spamował u każdego w temacie, może tutaj zobaczy większe grono Zapraszam do dyskusji, im więcej opinii tym lepiej.
  12. qujot

    B8 TrOOOOp

    Ja w sierpniu byłem na kodowaniu kluczyka co prawda nie dieslem a PB, Pani w recepcji poinformowała mnie, że mam jedną akcję nie wykonaną i czy chcę ją wykonać (związana z "aktualizacją" sterownika silnika) odmówiłem, przyjęła i kazała jeszcze skonsultować z gościem od serwisu. U niego również odmówiłem ze względu na chiptuning przyjął i nic nie ruszali. Jeszcze po kilku dniach zadzwonił do mnie z pytaniem dlaczego odmówiłem aktualizacji czy ze względu na chipa, potwierdziłem i na razie koniec tematu. Na papierkach z serwisu jakie mi potem dali chyba jest notatka odnośnie tego, ale ręki nie dam sobie uciąć a nie mam aktualnie do niej dostępu.
  13. tak, udostępniasz swój internet z telefonu hotspotem do którego podłączasz chromecasta
  14. Sprawdź podłączenia kabli, te konwertery to raczej słabej jakości sprzęt u mnie trzeba czasem poruszać wtyczkami bo nie łapie. Ewentualnie zobacz czy nie ma przełącznika PAL NTSC.
  15. Panowie, gdzie w Przemyślu znajdę jakiś fajny elektroniczny/motoryzacyjny żeby kupić bypass do bezpieczników? Wysłane z mojego Nexus 6P przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...