Pitilbn
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Pitilbn
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
231 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Pitilbn
0
Reputacja
-
Reduktor mam genius max po regeneracji. Co do hamowania to robiłem i na PB i na LPG i wszystkie wykresy są w pliku który załączyłem. N LPG wyszło 183:)
-
Prawdopodobnie instalacja w autku od samego początki czyli 2008 r. Mi także wydaje się że wtryski nie mogą być za wydajne lecz wręcz przeciwnie.
-
-
Byłem na Berberysowej.. Gościu stwierdził że problem jest z elektryka silnika i proponował wymienić świeczki oraz sprawdzić cewki co uczyniłem. Gościu twierdził co mi nie podpasowało że wtryski które posiadam są niby za bardzo wydajne.
-
Mam problem ze swoim 1.8 T Q.Autko w Niemczech od nowości wyposażone w instalację BRC. Po zakupie w 2017 wymiana wtrysków od BEX i mody u Galetto. Od jakiegoś czasu mam problem z instalacja gazową bo spalanie sięga 17 litrów LPG. Odwiedziłem kilku „znawców” którzy nie byli w stanie mi pomóc. Oprócz problemów z LPG problem jest w pracy silnika. Przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu następuje chwilowy spadek mocy. W międzyczasie udałem się na hamownię – wynik tylko 180km. Na wykresie doskonale widać że pomiędzy 4 a 5 tyś następuje chwilowy spadek mocy. W ostatnim czasie wymieniłem świecie zapłonowe na NGK PFR6Q, sprawdzałem cewki zapłonowe. Błędy to tylko F265- Termostat zaprogramowanego chłodzenia. Prosił bym o forumowiczów z Lublina żeby zacząć od zrobienia logów żeby móc zdiagnozować w czym może być problem...
-
Witam. Zacznę może od początku... Moje pierwsze auto A3 1.8T 150KM, później była A4 B6 1.8T 163KM teraz wybór padł na A4 B7 1.8T BFB quattro. Pierwszy raz posiadam autko z napędem na cztery kopyta. Autko kupiłem 3 tyg temu. Przy zakupie nie chciałem katować autka i rozpędzać go na maxa bo wiedziałem że rozrząd jest w bardzo słabym stanie. Po wymianie rozrządu, świeczek, olejów i filtrów i pierwszej okazji wypróbowania na ekspresówce pełne rozczarowanie... Pedał wciśnięty na max i prędkość 190km/h, brak mocy aż strach wyprzedzać. Nie wiem jak ugryźć temat. Na pewno warto było by na początek zrobić logi aby można coś było więcej powiedzieć lecz niestety na chwilę obecną nie posiadam odpowiedniego "sprzętu" w związku z powyższym prośba do forumowiczów z Lublina i okolic czy ktoś by pomógł w wykonaniu logów żeby można było postawić jakąś trafną diagnozę.
-
Witam wszystkich serdecznie. Właśne przesiadłem sie z A3 na A4, oczywiście 1.8 T. Dlatego oczywiście zawitałem:)