Skocz do zawartości

krzysiek0210

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiek0210

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Tomaszów Maz.

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

289 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krzysiek0210

0

Reputacja

  1. Witam. Wszystkich po rozłożeniu silnika na części pierwsze osobiście, zaraz po tym jak padła mi turbina namierzyłem problem a nawet bym powiedział, że nawet dwa pierwsze psełdo młodociany mechanik dał za niską uszczelkę pod głowice gdzie jak silnik łapał temperaturę zawory delikatnie dotykały tłoka na czwartym cilindrze a mechanik mało znający sie na dieslach z resztą benzynach też kazał mi ganiać auto po autostradzie żeby się silnik ułożył gdzie zapewnił mnie że zdjął miskę olejową i przedmuchał cały silnik z resztek po kolizji oczywiście naliczjąc sobie za wszystko co mi opowiedzał niestety nie resztki igiełek z łożysk popychaczy i nadmiar silikonu który stosował do starych uszczelek zapchał smok w pompie olejowej gdzie się przytarła i z powodu małego ciśnienia padła turbina i to mnie zmotywowało do samodzielnego remontu. Skasował mnie ponad 4-tyś i nawet nie wyjechałem z warsztatu jak zaczęło rzucać motorem i do tego wyszło jeszcze że skasował mnie za nowy rozrząd to się okazało że każdy element rozrządu z czego innego a przed kolizja właśnie był wymieniony w Niemczech rozrząd radzę unikać tych małoletnich psełdo Mechaników z Tomaszowa Mazowiecki jeżeli ktoś zainteresowany kto to to na email podam dokładnie kto to jest.
  2. Witam wszystkich. mianowicie mam problem z silnikiem BRD 2.0 tdi 170 KM gdyż kupiłem auto po pasku rozrządu, została wymieniona głowica na drugą nowy rozrząd, czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka podmienione pompowtryskiwacze na inne z działającego silnika wymieniona listwa elektryczna zasilająca pompowtryskiwacze zaślepiony EGR oczywiście wycięty z koputera przeczytałem większość postów na ten temat i dalej nic silnik jak zaczyna łapać temperaturę zaczyna szarpać tak, że trzęsie całym autem audo diagnozowane bym powiedział, że na bardzo dobrym komputerze gdzie nie pokazuje żadnych błędów a autem nie da się jeździć czy może ktoś już miał taki problem i jest w stanie mi coś podpowiedzieć. z góry dziękuję i czekam na jakieś info.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...