patrickptb

Pasjonat
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O patrickptb

    Informacje

    • Imię
      Patryk
    • Lokalizacja
      Tomaszów Mazowiecki

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      2.0
    • Kod silnika
      ALT
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. patrickptb

      A gdzie wpiąć odpięty wężyk spryskiwaczy tylnej szyby jeśli wypiął sie na wysokości akumulatora? On idzie dalej pionowo do dołu?
    2. patrickptb

      300 zł na drodze nie leży, a i sonda tańsza :) wolałbym sam te diagnostyczną odłączyć
    3. patrickptb

      Odświeżając temat, komp wyświetla błąd P0141 po założeniu emulatora. Przed jego założeniem wyświetlał się błąd 16524 dotyczący sondy lambda nr 2. Co jest przyczyną, że emulator nie spełnia swojej funkcji? Można na tej podstawie coś wykluczyć?
    4. patrickptb

      a jest możliwość dopasowania kluczyka, aby działał z pilota ale mając tylko jeden kluczyk np. vagcomem? Czy trzeba drugiego klucza?
    5. patrickptb

      Koledzy nie zamierzam w ALT-ku robić przeróbki odmy, póki nie sprawdziłem jak dużo jest w dolocie nagaru... natomiast powiedźcie mi, bo jako świeży użytkownik tego auta nie jestem do końca przekonany. Czy ten opisywany w tym wątku parciejący często wąż to ten łączący trójnik z rurą dolotową? Mam taką sytuację, że jest on furszerkowo wycięty przy samej rurze dolotowej. Połączenie między trójnik a dolotem zrobił poprzedni właściciel ze zbyt krótkiego węża (aby się nie rzucało w oczy kupującemu). Przy okazji ten "wężyk" jest sparciały i dziurawy, wypada z dolotu - może dostawać się lewe powietrze. Teraz pytanie - co autor mógł mieć na myśli? Kombinował coś z trójnikiem, aby olej nie trafiał do dolotu, czy po prostu mogła to być oszczędność finansowa, aby nie wymieniać całej rury dolotowej? I ostatnia kwestia, jakie mogą być skutki, jeśli założę "wężyk" łączący rurę dolotową z trójnikiem, ale o odpowiedniej szerokości i długości oraz z materiału olejoodpornego? Oczywiście na opaski zaciskowe. Pozdrawiam!
    6. patrickptb

      Już minęło półtorej miesiąca, więc pewnie trochę autem pojeździłeś, jakieś słyszalne zmiany? Sam mam ten sam problem, po wymianie zaczął terkotać niczym diesel.
    7. patrickptb

      Nikt nie odpowiedział, może zna ktoś możliwe przyczyny? Rozrząd wymieniany 32.000 km wcześniej. Wstępnie z tego co wyczytałem na forum, przy tym błędzie wymieniane były zużyte katalizatory, zawory faz rozrządu, pompy wysokiego ciśnienia. Co potrzebne z diagnostyki do oceny? Położenie fazowe wału rozrządu zaworów ssących stałe -6,0°KW
    8. Witam Tom77, potrzebuję zakupić zestaw Olej 5l + filtr Mann/Knecht do samochodu: Audi A4 B7 Avant 2.0 (ALT) z 2004 roku o mocy 130 KM. Interesuje mnie: - LM Top Tec 4600 5W30, - LM Synthoil Hith Tech 5W40, - Motul 8100 5W40, - Motul 6100 synergie+ 10W40 (syntetyczny czy półsyntetyczny?), - Valvoline 5W40, - inny dedykowany do tego silnika w/w firm syntetyczny lub półsyntetyczny w dobrej cenie. Proszę o wycenę na pw. Pozdrawiam.
    9. Witam na forum, właściciel świeżej w Polsce, 14 letniej A4 B7 Avant w białym kolorze. Pozdrawiam z woj. Łódzkiego. Patryk.