Skocz do zawartości

tsluszniak

Pasjonat
  • Postów

    129
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O tsluszniak

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1057 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tsluszniak

1

Reputacja

  1. Tata wtedy nie planował zakupu nowego auta. Miało być zrobione coś na szybko i coś co nie będzie sprawiało problemów. Trochę pół żartem, pół serio, ale .. nie ma turbo, nie ma problemu
  2. Odgruzowania ciąg dalszy.. Zdjęć brak, ale wczoraj wyczyściłem podszybie z liści, i zabrałem się za mechanizm wycieraczek, bo za wolno chodziły. Okazało się, że trzpień dla wycieraczki po stronie kierowcy był już zapieczony. Silniczek jakoś dawał radę tym obrócić, ale ja rękami nie dałem rady. Wszystko wyczyszczone, przesmarowane i znowu działa tak jak powinno Denerwowało mnie żółte światło we wnętrzu, więc zamówiłem u kolegi @Tomnik zestaw LEDów. + rezystory dla oświetlenia tablicy: Trzecie światło stopu było już zmatowione, plastik biały, więc poprawiłem i to. Niestety nie mam zdjęcia przed, ale wyszlifowane i polakierowane (miałem tylko bezbarwny mat), znowu wygląda jak powinno.
  3. Cześć po przerwie Ja kupiłem Golfa R MK7.5, a Audi na rok poszło do rodziców. Po roku użytkowania Audi, zdecydowali kupić coś innego, młodszego, a mnie było szkoda sprzedawać Audi, więc wróciło do mnie. Jeszcze nie bardzo wiem co z nim zrobić, więc póki co naprawiam to, co mnie w nim denerwuje wszystkie pierdółki, które skrzypią, trzeszczą itd. Przez ten rok Audi zaliczyło wymianę silnika (z ASN na BDV), sąsiad uszkodził lewy tył parkując pod blokiem, ale już naprawione. Póki co z mechanicznych rzeczy jest jakiś problem z katalizatorami. Lewa strona pokazuje za niską sprawność. Katalizatory były wymieniane na jakieś nowe zamienniki, ale przeżyły tylko rok. Na dniach wpadnie siłownik maski, spineczki, filterki i inne pierdoły. Na razie Golf jest moim daily. Audi chyba stanie się "projektem", który mam nadzieję uda się jakoś sukcesywnie budować, ale.. zobaczymy co z tego wyjdzie. Plany związane z samochodem chyba od początku są takie same, bo marzy mi się SWAP na coś mocnego .. 2.7T, a może jakieś VR6
  4. tsluszniak

    [B6][BDV] Stukanie

    Cześć, podpowie ktoś gdzie szukać problemu takiego stukania jak na filmie? Co sprawdzić? Motor zimny, pierwsze odpalenie po nocy, około 2.5*C. Podobne stukanie pojawia się na ciepłym silniku po przegazowaniu jak obroty spadają. Shared album - Tomasz Słuszniak - Google Photos PHOTOS.APP.GOO.GL
  5. Czyli nie doszukiwać się żadnego problemu poza tym, że prawdopodobnie te katy zamienniki już padły?
  6. Coś tam udało się zalogować: PB: https://drive.google.com/file/d/1WUfEiLenPepAXAbpCfljOoFCHvh9B4eV/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM LPG: https://drive.google.com/file/d/1kkZZ9UXKGg3OQHuDqo2rpCkTuNM-64Ey/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM
  7. Ok, zrobię, ale dopiero w weekend, bo muszę jechać do rodziców. Samochód taty
  8. Cześć, mam problem w BDV. W samochodzie założona jest instalacja LPG. Niedawno, bo jakiś rok temu (~15k km) zostały wymienione wszystkie katalizatory na nowe, jakieś zamienniki. Co jakiś czas pojawia się błąd, ale tylko na LPG: 16815 - Katalizator wstępny; zespół 2 P0431 - 001 - za mała skuteczność Skasowałem błedy i zrobiłem "log" żeby mieć m/w pogląd, że coś jest nie tak, bo wydaje mi się, że problemem nie jest sama instalacja LPG. "Log" na benzynie, Grupa 033 i 002: https://drive.google.com/file/d/1P3LPvspp_2vE_faRKSUAr-Q69jvPrQyM/view?usp=sharing Prośba o pomoc, co i jak dokładnie zalogować, żeby zdiagnozować skąd takie rozjazdy w korektach między głowicami. No chyba, że to normalne? Pytanie odnośnie błędu kata - czy jakaś ewentualna nieszczelność wydechu może powodować taki błąd? Co do LPG - tydzień temu wymieniłem wszystkie wtryskiwacze na Barracudy, stare Yeti padały jeden po drugim.
  9. Dzięki wielkie Na taką odpowiedź liczyłem
  10. Siemanko, potrzebuję pomocy. Chcę zrobić ostatnią rzecz w zawieszeniu w Audi jaka mi została. Chodzi o Avanta z 1BV w Quattro. Do wymiany wszystkie 4 amortyzatory, ale przy okazji pasuje wymienić też odboje, jakieś osłony. Teraz pytanie, bo chcę to zrobić raz, a dobrze, ale wszystko ma być w serii. Nie chcę obniżać, po prostu trzeba to wymienić na nowe, sprawne części. Co jeszcze pasuje wymienić poza samymi amortyzatorami? Etka mówi o górnych łożyskach przednich amortyzatorów (8E0412377C), ale wszystko co znajdę ma informację, że jest to poduszka bez łożyska - punkt 7. Ktoś wie ewentualnie jakie to łożysko? Czy może jest to zespolone jakoś z elementem 9? Póki co z przodu do wymiany obstawiam elementy: 7, 4, 5, 11. Co jeszcze? Z tyłu trochę prościej: 8E0513036AL (amortyzator), 3B0512131H (odbój), 8E0512137E (osłona), 4F0513353D (mocowanie amortyzatora).
  11. Ogarnięte. Winny był jeden z wtryskiwaczy gazu. Wymieniony i problem wypadających zapłonów rozwiązany
  12. Missfire na lpg. Chciałem wyeliminować przewody WN, a trochę rzeczy po ASN mi zostało. Dużo to nie dało, bo nadal występują missfire'y na lpg, ale chyba mniej zawodny układ niż ta jedna cewka. Nawet dla PB. Musze rozkminic o co chodzi z wypadaniem zaplonow na lpg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...