Skocz do zawartości

Nowak50

Pasjonat
  • Postów

    154
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nowak50

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Słupca/Konin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1431 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nowak50

1

Reputacja

  1. Witam, Mam problem z moim AWX'em. Mianowicie ubywa płynu chłodzenia w dużych ilościach. Ostatnio po trasie 100km musiałem dolać cały zbiorniczek wyrównawczy. Problemy zaczęły się jakiś czas temu, na początku zaobserwowałem ślady oleju w płynie, tester CO2 nic nie pokazał, więc wymieniłem wymiennik ciepła wraz z płukaniem całego układu, przy okazji wyczyściłem całą podstawę filtra + nowa uszczelka. Olej w płynie znikł ale cały czas wyrzuca płyn przez korek (korek też wymieniony na nowy). Można zaobserwować zapocenie przy UPG na wysokości podstawy filtra oleju. Króciec przy pompie podciśnienia sztywny. Auto nagrzewa się normalnie, cały czas 90 stopni nie ma problemu z ogrzewaniem. Przed wymianą wymiennika ubywało określoną ilość płynu i poziom się stabilizował poniżej min a po wymianie potrafi wyrzucić cały płyn ze zbiorniczka. Dodatkowo auto dymi przy przyśpieszaniu a ostatnio po nocy pod chmurką paliwo się cofnęło i musiałem dłużej kręcić żeby odpalił. Jak sądzicie co może być przyczyną takich problemów ?
  2. Nowak50

    Błąd ABS

    Witam, Wczoraj na stałe pojawił się problem z ABS. Wcześniej problem pojawił się kilka razy ale po chwili znikał. VAG pokazuje takie błędy: 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-10 - - - Intermittent 01316 - ABS Control Module 49-00 - No Communications Błędów nie idzie skasować. Nie wiem czy to ważne ale wczoraj komunikat pojawił się podczas trasy w deszczu. Nie pamiętam jak było poprzednich przypadkach. Czy to oznacza uwalony sterownik ABS ? Czy może problem w kablach ? Proszę o pomoc.
  3. Rozumiem że jak olej będzie szary to trzeba zająć się kompresorem ? Z kompresora też mogę wylać olej ?
  4. Witam, Przy montażu nowej tarczy sprzęgła, która odpadła od kompresora zauważyłem nieszczelność układu. Podejrzewam, że sprzęgło zerwało się właśnie z powodu braku czynnika w układzie. Nabyłem już nową chłodnicę, czujnik ciśnienia, dyszę, osuszacz, pasek oraz oringi. Pytanie następujące czy mogę po prostu zamontować wszystko nowe i jechać na uzupełnienie czynnika czy lepiej w jakiś sposób umyć od środa wszystkie węże oprócz parownika ze względu na dostęp? Stara dysza po demontażu nie posiadała żadnych opiłków oraz innych osadów. Dodam, że na nieszczelnym układzie zrobiłem kilka tyś km. Koło kompresora kręci się swobodnie bez oporów.
  5. Nowak50

    Błąd G70, brak mocy

    Sprawdziłem jeszcze raz bezpiecznik nr 31 i okazało się, że styki nie łączyły. Wyczyściłem styki i problem ze światłami wstecznymi oraz przepływomierzem znikł. Zrobione ponad 200 km w trasie i auto idzie jak przecinaczek. Wielkie dzięki za pomoc ?
  6. Nowak50

    Błąd G70, brak mocy

    Światła wsteczne nie działają ale wiązałem tą usterkę z niedawną wymianą sprzęgła i stawiałem na czujnik przy skrzyni, który mogli uszkodzić. Bezpiecznik cały. Masz może jakiś schemat tego obwodu ? Rozumiem, że trzeba prześledzić cały obwód i znaleźć uszkodzony przewód.
  7. Nowak50

    Błąd G70, brak mocy

    Witam, Mam problem z przepływomierzem a mianowicie auto nie ma mocy w górnym zakresie obrotów, po podpięciu VAGA pojawił się błąd 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-10 Pierwsza rzecz jaką zrobiłem to podmieniłem w sumie 6 przepływek na 2 różnych szrotach i za każdym razem błąd nie znika. Od razu po usunięciu pojawia się znowu. Kolejną rzeczą, którą wykonałem to miernikiem sprawdziłem prądy i wyszło: - napięcie akumulatora 12,4V - ładowanie około 14,35V Podczas samego zapłonu z odpiętą wtyczką - pin 2 + masa - 12,4V - pin 2 +3 - 12,37V - pin 4 + masa - 5,01V - pin 4 + 3 - 5,0V Podczas samego zapłonu z wpiętą wtyczką - pin 2 + 5 - 1,8V Podczas biegu jałowego z wpiętą wtyczką - pin 2 + 5 - 1,89V Wiązka na pierwszy rzut oka wygląda w porządku. Co mogę jeszcze wykonać aby zdiagnozować problem ? Myślałem żeby wykonać sprawdzenie ciągłości obwodu pomiędzy przepływomierzem a ECU. Ma może ktoś rozpiskę pinów przy ECU ? Tutaj jeszcze logi które wykonałem: Statyczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_mk77A6.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_e8RNxa5.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_eL66Wx2.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_56BwI6.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_CyrYgS.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_XY0ipkr.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_Y3v006.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_r6DGyHW.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_5lZ56U4.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_OhrW55.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_KF6LK4r.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_6er8a.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_14V8D.html
  8. Witam, Proszę o ocenę logów statycznych. Niepokojące objawy to brak mocy oraz dymienie podczas przyspieszania. Statyczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_mk77A6.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_e8RNxa5.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_eL66Wx2.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_56BwI6.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_CyrYgS.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_XY0ipkr.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_Y3v006.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_r6DGyHW.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_5lZ56U4.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_OhrW55.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_KF6LK4r.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_6er8a.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_14V8D.html
  9. Jest ktos wstanie powiedziec czy dobrze rozszyfrowalem podlaczenie modulu ?
  10. Idąc przewodami po kolei: - DI pomarańczowy - wpinam w gniazdo B pin 7 -FL fioletowy - wpinam w gniazdo A pin 9 - DI pomarańczowy - wpinam w gniazdo B pin 9 - FL fioletowy - wpinam w gniazdo A pin 10 - PL zielony - wpinam w gniazdo C pin 3 lub pin 5 - czarny - masa - czerwony - stały + z akumulatora - pomarańczowy - plus po stacyjce np. z radia nie ori - fioletowy - z kostki ABS pin 33 przy liczniku - niebieski - do pinu 86 przekaźnika - żółty - z przewodu szaro-zielonego w drzwiach muszę wziąć sygnał do modułu Przekaźnik: - pin 85 - stały + - pin 30 - stały + - pin 87 - podłączam pod halogeny/ mijania/ pozycyjnych ????? Do CLH planuję użyć halogenów, pozycyjnych oraz podświetlenia rejestracji. Dobrze to zrozumiałem ?
  11. Witam, Planuję zakup modułu LEPARD AM.010.13.4 AM.010.13 Moduł Doświetlania Zakrętów | Lepard LEPARD.EU Proszę o instrukcję jak i gdzie podłączyć wszystkie przewody z modułu aby działały wszystkie funkcje. Auto z 4 elektrycznymi szybami Moduł komfortu 8E0 959 433 AH Moduł centralnej elektryki 8E0 907 279 C
  12. Super, dzieki za odpowiedz ?
  13. Witam, Jestem po korekcie zbieżności. Jest wstanie ktoś powiedzieć czy wszystko jest dobrze ustawione ?
  14. Nowak50

    Myjka Ciśnieniowa

    Witam, Waham się pomiędzy myjkami Karcher'a K5 a K7. Proszę pomóżcie dokonać wyboru. Myjka będzie służyła do mycia samochodu ewentualne umyć coś koło domu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...