tobias

Pasjonat
    • Zawartość

      160
    • Rejestracja

    • Ostatnia wizyta

    Reputacja

    1

    O tobias

      Informacje

      • Płeć
        Mężczyzna
      • Imię
        Piotr
      • Lokalizacja
        Płońsk

      Auto

      • Model
        A4 B7
      • Nadwozie
        Sedan
      • Rocznik
        2006
      • Silnik
        1.9 TDI
      • Kod silnika
        BRB
      • Napęd
        FWD
      • Skrzynia
        Manual
      • Paliwo
        ON

      Ostatnie wizyty

      459 wyświetleń profilu
      1. pogratulować Ci sprawdzenia kluczy przy kupnie auta. powinnieś skasować to stare klucze i przypisywać od zera.
      2. jak chcesz dodać przez delphi to musisz najpierw usunąć wszystkie piloty i potem dodawać po kolei.
      3. zagrają, ale bedzie to wyglądać komicznie... koła bedą mega schowane w nadkola.
      4. no a kurde jaki Ci nie działa? ja u siebie po wyjęciu baterii tak robie i zawsze działa. Delphi zrobisz.
      5. kolego jak masz mieć takie problemy życiowe to odpuść sobie te talerzyki.
      6. ludziska do ori 1BA zakładają eibach - 30 i jeżdzą, wiadomo trochę w innym zakresie pracuje amorek ale nie przesadzajmy w przypadku talerzyków
      7. minęły 2 tyg obserwacji, wynika z tego, że cyrki powoduje pilot - na odłączonej baterii wszystko OK. teraz pytanko czy jak kupię drugi pilot o tym samym nr ori i częstotliwości i przełoże płytkę to muszę synchronizować pilota poprzez vcdsa? czy metoda "ręczna" może zadziała ?
      8. hehe ale jakie koszta wtedy
      9. pomyśl jeszcze nad amorkami MTSa + sprężyny Eibach
      10. u mnie 1ba na talerzykach z b5 zeszło 1,3cm
      11. przód masz koza. widocznie za mało czytałeś żeby to zrozumieć, najlepiej jak byś to przeżył na własnej skórze Człowieku jak ty szukasz... mówi Ci coś hasło: "talerzyki przód b5"? załóż sobie, przód zejdzie 1,5cm całość wyniesie 50zł i bedzie auto stało równo.
      12. odczytaj po numerze wybitym na starej i szukaj takiej samej. wiem, ze w wersji europejskiej są dwa rodzaje zwykła i wzmacniana, ta druga ma bardziej masywne "żebro".
      13. 18stki + 1ba wyglądać bedzie "cudnie"
      14. jeszcze nie zaglądałem do środka, na razie wyjąłem baterie i obserwuje czy szyby się nie otworzą, żeby wykluczyć mk z tych cyrków. Synchronizowałem tak jak napisane jest w instrukcji b7 naciśnięcie przycisku otwierania, włączenie zapłonu, wyłączenie następnie naciśnięcie na pilocie otwierania i po tym mogłem zamykać otwierać tak z 2-3 dni po czym wariował pilot dioda sama mrygała i otwierały się szyby i znów pilot nie kontaktował sie z autem.