Evedoo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Evedoo
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Evedoo
0
Reputacja
-
czyli mam rozmieć że dla 8E1955023D zamiennikiem który powinien pasować będzie 8E1955603D
-
Evedoo obserwuje zawartość Zamiennik mechanizmu wycieraczek
-
Witam Może ktoś pomoże ponieważ zapiekł mi się mechanizm wycieraczek z przodu w moim Audi A4 B7 Avant Quattro 2.0 TDI 140KM 103kW z 2006r. Niestety część okazała się na tyle zużyta, że przy rozbieraniu na czynniki pierwsze aluminiowa część pękła. Stąd moje pytanie jest wiele zamienników na rynku lecz oryginalna część ma nr. 8E1955023D i może ktoś posiada wiedzę czym to może się różnić od nr. 8E1955023B albo ktoś może przeprowadzał podobną operację i może doradzić czy ta część będzie pasować. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
-
Witam Potrzebuje pomocy odnośnie wycieraczki ( numer części 8E9 955 711C) do mojego audi A4 B7 Avant gdyż dostała się woda do wycieraczki i przestała działać. Wiem, że problem leży w w samym silniku a nie okablowaniu czy kostce. Próbowałem sam wymienić na zamiennik lecz odpływ płynu do spryskiwaczy się nie obraca i nie pasuje kapturek który się nakłada na wycieraczkę. Proszę o pomoc. Może ktoś widział bądź też ma na sprzedaż oryginalna używkę w dobrym stanie i cenie ? bądź może ktoś ma sprawdzony zamiennik który poprawnie funkcjonuje.
-
Witam Nie jestem do końca pewien czy problem nie był już poruszany ale jakoś nie mogę znaleźć takiego tematu. Problem polega na tym iż posiadam audi a4 b7 2.0 TDI i przymierzam się do wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów typu multitronic. Tutaj rodzi się pytanie jaką metodą czy dynamiczną czy statyczną? Proszę o pomoc Pozdrawiam
-
Witam Piszę z prośbą ponieważ nie potrafię sam usunąć pewnej wady w moim audi. Problem polega na tym iż mimo rozgrzania auta po trasie Wawa-Gdańsk to wskaźnik temperatury wody pokazuje ledwo ponad 75 stopni mimo że silnik już musiał się rozgrzać. Dodatkowo auto po zatankowaniu po sam korek wskaźnik pokazuje 14/16 (niezależnie od stylu jazdy nigdy nie ma full) PS: Co do temperatury wody to jak potrasie stanę na parkingu i nie będę już się nim przemieszczał ale będzie dalej odpalone to wskaźnik po woli wzrasta aż do prawidłowych 90 stopni. Proszę o pomoc